Több mint százan úsznak és gyűjtenek civil szervezeteknek a SWIMATHON 2019-en
Előfizetek

Több mint százan úsznak és gyűjtenek civil szervezeteknek a SWIMATHON 2019-en

Lovaterápiás tábor, gyászfeldolgozó csoportok, biztonságos Szabihíd programok, autistákat támogató jótékonysági blues-nap, hajléktalan embereknek nyújtott személyre szabott segítség, közösségi szuperhős kiválasztás és egy boldogabb Ferencváros az idei célok között!

Már 105 úszó vállalta, hogy május 16-án indult Swimathon 2019 közösségi adománygyűjtő kampányban, hogy úszik egy számára fontos civil, ferencvárosi kötődésű ügyért, sőt kampányol érte és támogatást gyűjt a javukra. Az elmúlt négy évben közel 42 millió Ft-ot gyűjtött a szervező Ferencvárosi Közösségi Alapítvány, 17 kerületi projekt javára.

Hét ferencvárosi érintettségű civil projektért folyik a kampány, amelyet most negyedszer szervez meg a helyi közösségi adománygyűjtés népszerűsítéséért létrejött Ferencvárosi Közösségi Alapítvány.

Angliában 1986-ban szervezték meg az első SWIMATHONT, amely azóta számos kiemelten fontos közügyre tudta ráirányítani a társadalom figyelmét.

A Swimathon 2019 közösségi, adománygyűjtő hazai kampány kedvezményezett projektjei, amelyek javára gyűjtenek az úszók:

Reményvirág - gyermekek gyászfeldolgozását segítő programok és őket segítő szakemberek képzésének támogatására

Lóperenciás tengeren túl - nyári lovasterápiás tábor nehéz körülmények közt élő ferencvárosi gyerekek számára

Restart - hajléktalan emberek személyes segítése, például munkaeszközök vásárlásával

Bluegrass for Blue - jótékonysági zenei fesztivál az autistákért

Szabihíd - júliusban négy hétvégére megnyitott Szabadság-híd megszervezéséhez kapcsolódó költségekre, többek közt orvosi ügyelet megszervezésére és mobil WC-k bérlésére.

KözösALAPON – A hazai közösségi alapítványok fejlesztésért, támogatásáért, Swimathon társszervező

Fix Pont – Ferencvárosi Közösségi Alapítvány, a helyi közösségi adományozás fejlesztésért, a Swimathon szervezője

A támogatásokat pár perc alatt, bankkártyás fizetéssel lehet a kiválasztott csapat bármely úszójának személyes oldalán keresztül elutalni.

A Swimathon záró közösségi eseménye 2019. június 16-án vasárnap lesz 9 és 12 óra között a Kőér utcai uszodában.

A swimathon.hu kampányoldalon bemutatott úszók többsége civil, olyan felnőtt, vagy gyerek, néhány esetben egész család (sőt, akad az indulók közt kismama, gyerekek, kóruscsapat, borozó tulajdonostársak), akik mind egyéni kihívásokat vállaltak. De vannak ismert alkotók, művészek, újságírók és társadalom-kutatók is az idei úszók között is, akik egy-egy jó ügy nagyköveteként most 4 héten át támogatást gyűjtenek, majd teljesítenek a maguk vállalt úszótávolságot:

újságírók: Bezselics-Békési Ildikó (A Két Cica Konyhája): Mizsur András (abcug); Ruszina Rita (Elle); zenészek: Ferenczi György (Rackajam); Kirschner Péter (Sziámi&Friends); Linczényi Márk (The KOLIN); Polgár Gábor (Cyborg Templar DJ); Mészáros András színész; társadalomkutatók: Singer Magdolna gyászterapeuta; Havas Gábor szociológus

Kisfilmek a támogatható programokról:

Szabihíd

Restart

Reményvirág

Lóperenciás

Közös ALAPON

Fix Pont

Bluegrass

Közös kampányfilm a 7 induló projektről:

Swimathon 2019 - Adj egy úszónak támogass egy jó ügyet!

A házigazda Ferencvárosi Közösségi Alapítvány (FKA) 2016-ban rendezte meg Magyarországon először a mára már nemzetközileg ismert és komoly sikereket elért programot. A szervezők 2017-ben CIVIL DÍJ-at kaptak a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.

A nyolc éves FKA Magyarország első közösségi alapítványaként a helyi közösségi adományozás népszerűsítését tűzte ki célul, hogy jó civil ügyekhez találjanak helyben ​jó és felelős partnereket, akár a ​magánszférából, akár az üzletiből. Támogatást nem kérnek sem önkormányzatoktól, sem a magyar államtól.

INFO: www.swimathon.hu és http://bit.ly/swimathon_fb_event

E-MAIL: ferencvarosi.ka@gmail.com (Barna Erika szervező) és mullnerkalmanpress@gmail.com

TELEFON: +36302748197, +36204442580 (Müllner & Kálmán Press, Kálmán Emese, Müllner Dóra)

Fotók a 2018-as swimathonról

Tovább olvasok
Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!

10 tudományos módszer, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit, és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

Csak megszokásból csináljuk, vagy tényleg van értelme a hideg zuhanynak?

Előre szólunk: bizony van! A szakértők szerint ha rendszeresen használod a hideg zuhanyt, tényleg jobb futó lehetsz! Na, meghoztuk a kedvedet a didergéshez?


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem