Szabadulj meg a fájdalomtól örökre napi 15 perc nyújtással!
Előfizetek

Szabadulj meg a fájdalomtól örökre napi 15 perc nyújtással!

Ming Chew fizioterapeuta, a módszer megalkotója Budapesten!

Ízületi fájdalmaid vannak? Sportolnál, de sokszor úgy érzed, meg sem tudsz mozdulni? Kipróbáltál már mindent, hogy megszüntesd a fájdalmadat, de eddig eredménytelenül? Azon szerencsések közé tartozol, akik jó kondiban vannak, és ezt meg is szeretnéd őrizni? Itt egy bombabiztos módszer és csak napi 15 perc az ára!

Mi a fájdalom oka?

Tartósan ülőmunkát végzel, sokat ülsz a számítógép előtt, esetleg súlyfelesleggel küzdesz? Ha így van, sajnos nagy eséllyel alakulhattak ki nálad is különféle tartás- és gerincproblémák. Igaz, az intenzív mozgást végzők sem élveznek teljes védelmet a fájdalommal szemben, hiszen minden sportágban előfordulhatnak sérülések. Akár a mozdulatlanság, akár a mozgás okozza fájdalmaidat, a Ming-módszerrel mindez megelőzhető, gyógyítható.

Mi is az a Ming-módszer?

Ming Chew amerikai fizioterapeuta, egykori testépítőbajnok és harcművész több mint húsz éve kezeli pácienseit saját módszerével, amelyben a kínai orvoslás alapelveit is alkalmazza. Úgy véli, a fájdalom oka sokszor a merev, összehúzódott izompólya (fascia), mely összenyomja az idegeket. Speciális nyújtógyakorlatokat tartalmazó programja ezért ezt a csontjainkat, izmainkat és ízületeinket körülvevő kötőszövetet veszi célba. Tehát nem a megszokott tüneti kezelésről van szó, hanem a probléma gyökerére hatva, véglegesen megszünteti a fájdalmat.

Kép

Ezt a hét elemet érdemes betartani a maximális eredmény eléréséhez:

1. Hidratáció: megfelelő mennyiségű víz ivása az izompólya hidratált állapotának fenntartásához.

2. Gyulladásgátló étrend.

3. Az izompólya épségét megőrző étrend-kiegészítők.

4. Gerincnyújtó gyakorlatok a csigolyák elkülönítéséhez, az összenyomódott idegvégződések tehermentesítéséhez.

5. Izompólya nyújtás a fájdalmat okozó összezsugorodott területek kilazítására.

6. Az izompólya kilazulását állandósító erőfejlesztő gyakorlatok.

7. A nyújtást és az erőfejlesztést segítő, önállóan végzendő öngyógyító technikák.

A Ming-módszer öngyógyító verziója – a napi tizenöt perces program – a régóta fennálló, makacs panaszok, sérülések esetében is működik, még az olyan komoly problémáknál is, mint a gerincsérv. A módszert elsajátíthatod, ha elolvasod Ming Chew nagysikerű könyvét, vagy ha részt veszel szeptemberi, Budapesten tartott kurzusán!

Tovább olvasok
Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!

10 tudományos módszer, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit, és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

Csak megszokásból csináljuk, vagy tényleg van értelme a hideg zuhanynak?

Előre szólunk: bizony van! A szakértők szerint ha rendszeresen használod a hideg zuhanyt, tényleg jobb futó lehetsz! Na, meghoztuk a kedvedet a didergéshez?


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem