Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!
pexels.com
Előfizetek

Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A jó idő közeledtével egyre többen eszmélnek rá, hogy hamarosan lekerülnek a nagykabátok, a mindent elfedő vastag pulcsik, és bizony lengébb ruhákban kell megmutatnunk magunkat. De még nem késő nekiállni, hogy formába lendülj! Viszont szó sincs arról, hogy vagyonokat kellene költened az edzésre: Évi, az Anyaként is fitten bloggere pénztárcabarát és ingyenes megoldásokat mutat, amiket tényleg érdemes kihasználni a jó idő érkezésével!

1. Ingyenes futóklubok

Manapság nagyon nagy népszerűségnek örvend a futás, amit a "legolcsóbb" sportágnak tartanak. Országszerte sorra alapítják a futóklubokat, ahol segítenek elsajátítani a helyes technikát, tippeket adnak tapasztalt edzők, és nem mellesleg a közösség segítő ereje miatt biztos, hogy lelkesebb leszel a futás iránt, és könnyebben leküzdöd az akadályokat!

2. Gyalogolj mindenhová, ahova csak teheted!

Hajlamosak vagyunk sokszor a kényelmesebb utat választani, pedig a gyaloglás az egyik legegészségesebb sport. Ez egy igazán veszélytelen mozgásforma, bárhol el el lehet kezdeni és nincs életkorhoz kötve!

Ha megfelelően táplálkozol, és a lehető legtöbbet gyalogolsz egy nap, hidd el, a súlyod is csökkenni fog! Sőt, ma már az okostelefonokra letölthető alkalmazások segítik számlálni a napi lépéseidet, így nyomon tudod követni, hogy mozogtál-e aznap eleget.

3. Biciklizz a szabadban!

Ha van kerékpárod, csak pattanj fel rá szabadidődben és fedezd fel a lakóhelyedhez közeli erdőt, vagy tavat: remek kikapcsolódás, és még az egészségedért is teszel vele. A környezeted is óvod, és a rendszeres kerékpározással pedig formálhatod az alakodat, hiszen a test összes izmát megmozgatja. Ha nincs kerékpárod, országszerte lehet kölcsönözni, vagy ha a barátaidnak van, ők is biztosan szívesen kölcsönadják egy-egy délutánra!

4. Táncolj!

Kisgyermekes anyukaként nem mindig úgy alakul a napom, ahogy elterveztem. Ha nem tudok eljutni edzőterembe, akkor sem keseredem el, bekapcsolom a kedvenc rock&roll zenéimet és táncolok egyet. Remek stresszoldó, és a gyerekeknek is garantáltan tetszik a dolog, valamint napi fél óra aktív tánccal már hatásos eredményt lehet elérni.

Kép
forrás: pexels.com

5. “Online edzőtermek”

Nincs sok időd vagy kedved kimozdulni otthonról, de mindenképp szeretnél mozogni egy kicsit? Akkor az online edzésprogramokat neked találták ki! Az interneten rengeteg félét találsz, és egyre több az ingyenes mozgásprogram. Általában képzett edzők, és életmód tanácsadók állítják össze a mozgássorokat, illetve némelyiknél étrend összeállítására is van lehetőség. Sokkal motiválóbb lehet, mint egyedül otthon aerobik DVD-re ugrálni!

A különböző social media felületeken külön csoportok alakulnak ilyen a kategóriákban, ahol meg tudod beszélni a többi “programossal” az esetleges kérdéseid, vagy ha motivációra lenne szükséged, ott biztos segítenek a többiek visszatalálni a helyes útra.

Tovább olvasok
Arcápoló termékek, amik a te fürdőszobapolcodról sem hiányozhatnak

Bőröd frissességének, tisztaságának és ápoltságának megőrzése nem csak a közérzetedet javítja, de a teljes megjelenésed alapját is meghatározza.

10 tudományos módszer, hogy megszabadulj a hájacskáktól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt és alatt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Nem jó ötlet kontaktlencsében úszni - elmondjuk, miért

A medencében kevésbé biztonságos kontaktlencsét viselni, ezt biztosan te is tudod, ha ezt használod.

Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem