vacsora,karácsonyi vacsora
bruce mars/Pexels.com
Előfizetek

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.

Ha szeretnéd valamelyest fitten tartani magad, hogy ne pluszkilókkal vágj neki az ünnepeknek, akkor itt egy kis útmutató, mire érdemes odafigyelned!

  1. Soha ne menj buliba éhesen! Mindig egyél előtte valami egészséges és tápláló fogást, és akkor kisebb eséllyel falod fel a svédasztalt. Fontos, hogy a buli előtti étkezésed tartalmazzon fehérjét és lassan felszívódó szénhdirátot, hogy a vércukorszinted stabil maradjon, és így ne törjön rád a farkaséhség.

  2. Légy hidratált! Ezeken a napokon még fontosabb a megfelelő folyadékbevitel, mert egyrészt kevésbé vagy éhes, ha hidratált a szervezeted, másrészt a másnaposság elkerülése miatt is fontos. Arról nem is beszélve, hogy hamarabb szabadul meg a szervezeted a méreganyagoktól, ha fogyaszasz elegendő vizet.

  3. Mindig tudatosan étkezz. A karácsonyi vacsoránál alaposan válogasd meg, hogy miből mennyit eszel, amit pedig elfogyasztasz, nagyon élvezd ki, ízleld meg az ízeit. Ja, és nehogy bűntudatot érezz miatta!

  4. Ne ebben az időszakban akarj lefogyni, csak a súlyodat próbáld tartani. Ha tudod, hogy nagy céges vacsi lesz, akkor aznap és másnap fogyassz több zöldséget, kevesebb szénhidrátot, kompenzáld picit a kalóriabevitelt.

  5. Élvezd ki ezeket a bulikat! Annak semmi értelme sincs, ha folyton a pluszkilókon izgulsz, és nem élvezed ezeket az eseményeket. Egy kis szünet amúgyis jár, nem ezen fog múlni az alakod, de arra azért ügyelj, hogy ne ereszd el teljesen a gyeplőt, mert ha elkap a gépszíj, nagyon nehéz kiszállni!

+1: Ha a nagyobb étkezések előtt van lehetőséged beiktatni egy mindössze 8 perces magas intenzitású intervall tréninget, azzal úgy felpöregeted az anyagcserédet, hogy utána kevesebb energiát raktároz el a szervezeted!

Nézd meg a galériánkat> 8 kép
8 gondolat, ami minden diétázó fejében megfordul
Tovább olvasok
Arcápoló termékek, amik a te fürdőszobapolcodról sem hiányozhatnak

Bőröd frissességének, tisztaságának és ápoltságának megőrzése nem csak a közérzetedet javítja, de a teljes megjelenésed alapját is meghatározza.

10 tudományos módszer, hogy megszabadulj a hájacskáktól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt és alatt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Nem jó ötlet kontaktlencsében úszni - elmondjuk, miért

A medencében kevésbé biztonságos kontaktlencsét viselni, ezt biztosan te is tudod, ha ezt használod.

Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem