6 kaja, ami segít lefogyni és még jól is laksz tőle
Alexandra Andersson/Unsplash
Előfizetek

6 kaja, ami segít lefogyni és még jól is laksz tőle

Készülsz már a nyárra?
Olvasd el ezt is!

Ahogy közeleg a bikiniszezon, egyre többen vágnak bele mindenféle diétákba, de ezek egy része hamar kudarcba fullad. Hogy te ne így járj, most olyan ételeket mutatunk, amik finomak, támogatják a fogyókúrádat és még jól el is telítenek. Csomagolhatod őket irodai nasinak, vagy összetevői lehetnek a főétkezéseknek!

gif
  1. Körte
    Egy nagyon finom gyümölcs, ami rengeteg vitamint tartalmaz, ráadásul egy darabban 6g rost van. Ez pedig máris a napi ajánlott bevitel 24%-a. A rost támogatja az emésztést, segít jóllakottnak maradni, és az egyszerű szénhidrátok felszívódását is lassítja!

  2. Mandula
    Sok benne a kalcium és az egészséges zsírok, de bővelkedik rostban és fehérjében is. Egy kutatásból kiderült, hogy a hasi zsír eltüntetését is segíti, ha naponta megeszel snack gyanánt egy kis marék mandulát. Teszteld le!

  3. Sovány hús
    A fehérje nagyon fontos összetevője az egészséges táplálkozásnak, és persze a fogyókúra szempontjából is elengedhetetlen. Diéta alatt a sovány csirke- és pulykahús ajánlott, amit számtalan verzióban elkészíthetsz, hogy sose und meg!

  4. Fekete bab
    Egy felmérésben a résztvevők naponta két evőkanál fekete babot adtak hozzá a menüjükhöz, és mérhetően többet fogytak, mint azok, akik bár ugyanazon az étrenden voltak, babot nem ettek. Remek rostforrás, úgyhogy érdemes enni, tuti jóllaksz tőle!

  5. Édesburgonya
    Az édesburgonya sokkal jobb választás, mint a hagyományos krumpli, ugyanis egy csészényi adagban 114 kcal és 4g rost van. Nagyon könnyű elkészíteni, és rengetegféle variáció van rá, lehet belőle köret, főétel, de még üsti is!

  6. Lazac
    Telis-tele egészséges zsírokkal csak arra vár, hogy segítsen neked lefogyni! Javítja a zsírégetési folyamatokat, csökkenti az étvágyat, megszünteti a gyulladásokat. Ja, és szuperfinom! Mi kell még?

Kerüld a tiltott ételeleket!


A fenti ételeket nyugodtan fogyaszthatod a fogyókúrád alatt is, arra azonban érdemes ügyelni, hogy néhány alapanyagot teljesen kiiktass az étrededből: a finomított szénhidrátok (mint a fehér liszt és abból készült tészták, péksütik), fehér cukor, állati eredetű zsírok nagy mennyiségben és a gyorskaják egyáltalán nem segítenek a célod elérésében!

Ha nem találod a megoldást, és már régóta küzdesz a kilókkal, ezek a tanácsok segítségedre lehetnek:

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
Mindenki másképp csinálja: 9 nő elárulja a legfontosabb trükköt, amely náluk tartós fogyáshoz vezetett
Tovább olvasok
Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!

10 tudományos módszer, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit, és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

Csak megszokásból csináljuk, vagy tényleg van értelme a hideg zuhanynak?

Előre szólunk: bizony van! A szakértők szerint ha rendszeresen használod a hideg zuhanyt, tényleg jobb futó lehetsz! Na, meghoztuk a kedvedet a didergéshez?


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem