A bikiniforma 5 alabszabálya - Simon Szimonetta fitneszedző segít, hogy szuper formába lendülj!
Előfizetek

A bikiniforma 5 alabszabálya - Simon Szimonetta fitneszedző segít, hogy szuper formába lendülj!

Itt az idő összekapni magad, ha szeretnél magabiztosan flangálni bikiniben!
Olvasd el ezt is!

1. Végezz többfajta mozgásformát!
Ha már évek óta jársz ugyanarra az aerobik órára, vagy a kondi részen mindig ugyanazokat a gyakorlatokat csinálod, akkor itt az ideje, hogy változtass egy kicsit a fejlődésed érdekében! Iktass be heti 1-2 alkalommal egy teljesen más mozgást/sportot a jól bevállt és megszokott edzéseid mellé. Sokkal látványosabban fogsz alakulni, ha az izmaid kapnak egy kis változatosságot. Ha csak most készülsz belevágni, akkor heti 2-3 alap edzéssel érdemes elindulnod.

2. Étkezz ésszel!
A koplalást ne csak a bikini formára való készülés alakalmával, hanem egy örök életre felejtsd el! Étkezz napjában többször, fogyassz 5-6 alkalommal kisebb adagokat, így nem tud raktározni a szervezeted. A cél érdekében jobb, ha száműzöd a cukrot és a lisztet! Ügyelj a folyadékfogyasztásra is, egész nap legyen melletted szénsavmentes ásványvíz, amit sűrűn kortyolgathatsz. Ezzel nem csak a fogyás indul be, de még a narancsbőr is látványosan fog csökkenni, mire beköszönt a strandszezon. Bátran használj táplálékkiegészítőket és a vitaminokról se feledkezz meg, egyes zsírégető készítmények pedig gyorsabban közelebb visznek a célodhoz!

3.Eddz társsal!
Egyedül ritkán tudja magát motiválni az ember.Vedd rá az egyik barátnőd/barátod, hogy járjon veled edzeni! Például futásnál és konditermi edzéseknél is nagy segítséget tud nyújtani, ha van melletted valaki. Persze egy személyi edző is segítségedre lehet. Nem találsz edzőtársat? Akkor a csoportos órákat neked találták ki. Ezekre a tömeges megmozdulásokra sokan egyedül is járnak! Biztos vagyok benne, hogy nem fogod magad rosszul érezni. Fergeteges a hangulat, az edző és a többiek is motiválnak. Ha azt látod, hogy a melletted lévő is megcsinálja az adott ismétlésszámot, akkor már csak azért sem fogod elcsalni az utolsó három lábemelést! Amúgy is, az edző mindent lát! Csak szólok...

4. Regenerálódj!
Mindig tarts pihenőnapot! A szervezetünknek és izmainknak nagy szüksége van a regenerálódásra épp úgy, mint az edzésre! Izmaink, melyek a feszes és szép formát adják, nem az edzés során fejlődnek, hanem a pihenő fázisban. A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás is elengedhehetlen ahhoz, hogy top formába hozd magad és még a bőröd is meg fogja hálálni.


5. Csavard fel a szőnyeget!
Ja, mégsem! Inkább told el a nappaliban a kisasztalt! Ha nincs időd edzőterembe menni, akkor az otthoni egy/fél órás torna is tökéletes megoldás lesz! Az otthon végezhető gyakorlatok tárháza végtelen. Egyre újabb és újabb módszerek születnek, amivel akár röpke 30-40 perc alatt is meg tudsz izzadni és rengeteg kalóriát égetsz el! Hamarosan indul egy nagyon ütős 30 napos kihívásunk, amivel formába tudod magad hozni nyárra! A Shape-el és az új edzésmódszeremmel a Boost Trainingel.

Csatlakozz és készüljünk együtt a bikiniszezonra!


+1 Szemeld ki álmaid bikinijét és tartsd be az előző pontokat! :)

Tovább olvasok
Arcápoló termékek, amik a te fürdőszobapolcodról sem hiányozhatnak

Bőröd frissességének, tisztaságának és ápoltságának megőrzése nem csak a közérzetedet javítja, de a teljes megjelenésed alapját is meghatározza.

10 tudományos módszer, hogy megszabadulj a hájacskáktól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt és alatt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Nem jó ötlet kontaktlencsében úszni - elmondjuk, miért

A medencében kevésbé biztonságos kontaktlencsét viselni, ezt biztosan te is tudod, ha ezt használod.

Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem