4 kalóriaszegény ital, ami belefér az újévi fogyókúrádba
Unsplash.com
Előfizetek

4 kalóriaszegény ital, ami belefér az újévi fogyókúrádba

A cikk támogatója a Sió Light
Ahhoz, hogy betartsd a fogadalmaidat, nem feltétlenül kell sanyargatnod magad!

Az "Új év, új élet" jegyében az egyik elved a jövőre nézve, hogy alaposan visszaszorítod a kalóriabeviteledet? Elhatároztad, hogy áttérsz a tudatos táplálkozásra? Ahhoz, hogy tartani tudd a terveidet, fontos, hogy ne tűzz ki elérhetetlen célokat és ne legyél irreálisan szigorú magaddal.

Ami a tudatos táplálkozást illeti, az egyik kulcsfontosságú tényező a megfelelő mennyiségű folyadék bevitel. Legjobban akkor jársz, ha tiszta víz formájában fogyasztod el a napi kb. 2.5 litert, ami többek közt olyan alapvető belső működéseket segít, mint a tápanyagok szállítása, belső hőmérsékletünk szabályozása vagy a nyáltermelés.

Azok közé az emberek közé tartozol, akik nem tudnak elszakadni az üdítőktől, vagy nem tudnak nagyobb mennyiségben vizet fogyasztani? Ezekkel az alternatívákkal különösebb lemondás nélkül színesítheted a folyadékbeviteledet.

Víz egy kis csavarral

Ha már unod a tiszta víz ízét és valami izgalmasabbra vágynál, a napi adagod egy-egy részét dobd fel valamilyen gyümölccsel és zöldséggel. Egy kancsó vízbe szeletelj bele egy fél kígyóuborkát és egy teljes citromot. Az eredmény frissítő lesz és változatos, ami csak úgy itatja magát! Kísérletezz más ízekkel is, használhatsz gyömbért, grapefruitot, bazsalikomot, rozmaringot is, sőt ezeket kedved szerint tudod kombinálni is.

Light gyümölcsital

A SIÓ Light gyümölcsitalok azoknak készültek, akik nem szeretnének lemondani a gyümölcsök ízének élvezetéről, de fontos számukra a kiegyensúlyozott kalóriabevitel. A termékcsalád legújabb tagja a SIÓ Light Ananász, ha valami igazán könnyű kényeztetésre vágysz! Ez az egzotikus gyümölcs a diétázók egyik kedvence, hiszen zsírégető enzimekben gazdag, ráadásul gyümölcsital formájában bármikor fogyasztható. A Light verzióval még kevesebbet "bűnözöl" sőt, még izgalmas nyári ízeket is csempészhetsz a télbe!

Kép

kókuszvíz

Az éretlen kókuszdióban található fehéres folyadék. Ellentétben az érett kókuszdió húsából készített zsíros, krémes kókusztejjel, a kókuszvíz kifejezetten kevés kalóriát tartalmaz, ezért könnyen beépíthető a diétákba. Izotóniás italként pedig edzés után fogyasztva is számos pozitív hatását tapasztalhatod.

smoothie

Egy jól elkészített smoothie-val akár egy kisebb étkezést is helyettesíthetsz, annyira tápláló és laktató. Figyelj arra, hogy lehetőleg alacsony kalóriatartalmú zöldségeket és gyümölcsöket használj alapanyagként. Kísérletezhetsz spenóttal, fodroskellel, málnával, áfonyával, citrusfélékkel. Ha nagyon kívánod az édességet almáva, banánnal és szőlővel dúsíthatod, de ezekkel azért bánj óvatosan.

Tovább olvasok
Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!

10 tudományos módszer, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit, és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

Csak megszokásból csináljuk, vagy tényleg van értelme a hideg zuhanynak?

Előre szólunk: bizony van! A szakértők szerint ha rendszeresen használod a hideg zuhanyt, tényleg jobb futó lehetsz! Na, meghoztuk a kedvedet a didergéshez?


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem