Öt kiló mínusz – azonnal!
Előfizetek

Öt kiló mínusz – azonnal!

Fogadd meg a következő öltözködési tippeket, és máris karcsúbbnak, formásabbnak tűnsz.

Íme tíz tipp, hogy azonnal karcsúbbnak tűnj:

1. Átkötős ingruha

A körte alkatú nők jolly joker ruhadarabja. Aszimmetrikus szabásvonala elrejti a derekadon lévő felesleget, és eltakarja a problémás részeket.

2. V-nyakú felső

Minél mélyebb a dekoltázs, annál jobb! Eltereli afigyelmet a többi testrészről, kiemeli a mellet, hangsúlyozza a nyakat és afelsőtestet, amitől karcsúbbnak tűnsz.


A karcsúsító ruhák titkai...

3. Kerüld a fodrokat!

A fodrok teltebbnek mutatnak, mint amilyen valójában vagy. Maradj az egyszerű vonalú ruhadaraboknál.

4. Öltözz egy színbe!

Biztos tudod, hogy a fekete ruhadara-bok slankítanak, de az is ugyanilyen hatást kelt, ha tetőtől talpig sötétebb színárnyalatú (csokoládébarna, középkék, szénszürke) ruhákat viselsz.

5. Hosszú szárú nadrág

Ha nadrágot viselsz, szárának az alját igazítsd cipősarkad méretéhez: mindössze egy centire legyen a földtől. Az egyenes, hosszú szárú nadrágok hosszú lábat eredményeznek.

6. Nadrághoz magas sarkú

A magas sarkú cipő javítja és egyenesebbé teszi a tartást, megemeli a feneket, hosszabbnak láttatja a lábat. A kerek orrú helyett a hegyes orrú verziót ajánljuk. Párosítsd a cipőt egy hozzá nagyon hasonló árnyalatú nadrággal. Ez a tekintetet a lábujjtól a derék vonaláig vezeti, egységes sziluettet mutatva.

7. Függőleges csíkok

A függőleges csíkozás nyújtja az alakot, mert a szem követi a mintázatot. De ne vidd túlzásba! Az eltérő méretűcsíkok és színek azonban épp az ellenkező hatást érik el, mint amit szeretnél. A legjobb, ha egyszerű szabású csíkos ruhát viselsz, vagy vékony csíkos nadrágot párosítasz egy szolid blúzzal.

8. Hosszú nyaklánc

Egy hosszú lánc a nyaktól indulva amell--kason át a derékig lefelé vezeti aszemet, és nyújtja a felsőtestet.

9. Tökéletes szoknyahossz

Akkor megfelelő a szoknya, ha éppen térd alá ér,hangsúlyozva lábad comb és vádli közötti elvékonyodását. A középhosszú szoknyák felhívják a figyelmet a láb legkarcsúbb részére, míg a hosszú szoknyák előnytelenül hatnak.

10. Megfelelő méret

Ha kevés az önbizalmad, hajlamos lehetsz rá, hogy bővebb ruhákat viselj, amivel épp az ellenkezőjét éred el, mint amit szeretnél: nagyobbnak látszol bennük, és felhívják a figyelmet az előnytelen részletekre. A megfelelő méretű ruhák nemcsak az önbizalmadnak, hanem astílusodnak is jót teszne.

"Itt a bikini szezon, mindenki a parton van és csak rád várnak a barátok, hogy csatlakozzatok a nyári bulikhoz! Ha a felesleges kilókon pörögsz, nem fogod magad jól érezni! Tennél ellene? Olvasd el a receptjeim, illetve a tanácsaim és változtass!

Ki ne szeretne tökéletes alakot? Hogy ezt elérd, összeállítottam pár feladatot neked, ezzel is célzottan segítve a kritikusabb testrészeket. Hidd el, az elején nehéz, de senki sem születik tökéletesen, kemény munka áll a bikinialak mögött. Én is így vagyok ezzel. Odafigyelek a táplálkozásomra és emellett rendszeresen sportolok. Amikor kifulladásig hajtom magam, egy pörgős nap után hihetetlen jól esik egy Eisberg saláta a hűtőből!Ide kattintvapedig egy egész testet átmozgató edzést találsz."

Recept
Elkészítési idő: 20 perc
2 személyre
Wellness saláta pirított bagettel
Hozzávalók

Először is fogunk egy bagettet, majd kettévágjuk.
Forró olívaolajba fokhagymát teszünk, és a kenyeret benne alaposan megpirítjuk.
Amíg a bagett pirul, a cukkinit vékony szeletre vágjuk, majd a sonkával együtt átsütjük.
A cukkinira gouda sajtot olvasztunk. De használhatunk bármely más sajtot is.
Az eisberg Wellness Salátamixet eisberg Caesar öntettel összekeverjük.
A bagettre rátesszük a salátát, a cukkinit a ráolvasztott sajttal, a pirított sonkát, valamint a szeletekre vágott paradicsomot.

Tovább olvasok
Arcápoló termékek, amik a te fürdőszobapolcodról sem hiányozhatnak

Bőröd frissességének, tisztaságának és ápoltságának megőrzése nem csak a közérzetedet javítja, de a teljes megjelenésed alapját is meghatározza.

10 tudományos módszer, hogy megszabadulj a hájacskáktól

Kalóriaszámlálás, zsírégetés, fogyás... Nyár előtt és alatt mi más is lehetne a legnépszerűbb téma a testünkkel kapcsolatban. Viszont divatos - ám nem feltétlenül hosszú távon is hatékony - tippek helyett mi utánajártunk, tudományosan melyek a legjobb módszerek arra, hogy örökre megszabadulj a felesleges zsírtól.

Nem jó ötlet kontaktlencsében úszni - elmondjuk, miért

A medencében kevésbé biztonságos kontaktlencsét viselni, ezt biztosan te is tudod, ha ezt használod.

Te is alulteljesítesz? Eláruljuk, mennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

A legfontosabb dolgok, amiket tudnod kell a napozásról

Menthetetlenül beütött a nyár, hétvégente tele vannak a strandok és naptej illat járja be a levegőt. Na de mire kell figyelni miközben sütteted a hasad?

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

Fokozatosan vagy drasztikusan iktassam ki a cukrot az étrendemből?

Szabaulnál a cukorfüggőségtől, de eddig még mindig győztek az elvonási tünetek? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan leszámolni az édességekkel? Szakértői tippek következnek!

Itt a bikiniszezon – na meg az új SHAPE magazin!

Végre tombol a nyár, nekünk pedig van egy frissítő hírünk: megjelent a legújabb SHAPE magazin!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Fokozatosan, vagy egyik napról a másikra érdemes kiiktatni a cukrot az étrendből?

Végre eldöntötted, hogy búcsút intesz a cukroknak, de nem tudod, hogyan kezd bele? Mi a hatékonyabb: apró lépésekkel vagy drasztikusan megszabadulni az édességektől? Szakértői tippek követkenek!

Jó, jó, kell a pihenés nap közben, de nagyon nem mindegy, mennyi!

A mediterrán népek aztán tudják a jó teljesítmény titkát! A sziesztázás tényleg remek dolog, de nem mindegy, mikor és mennyit pihensz, mert könnyen átkapcsolhatsz zombi-üzemmódba!

Nem hizlal, mégis jóllaksz vele, mi az?

Melyik az a gyümölcs, amelyiket a tudomány szerint érdemes lenne gyakran enned, mert segít legyőzni a farkasétvágyat?

Itt van Halle Berry hasizomedzése: ettől tényleg izmos lesz a hasad!

Idén lesz 53 éves, de a testét valószínűleg a húszévesek is elfogadnák. A színésznő minden porcikáján látszik, hogy figyel magára, és imád edzeni. A hasa sem csak attól lapos és izmos, hogy okosan étkezik: kemény hasizomedzéseket nyom egy héten többször is.

Kerülöd a túlevést, de azért jól akarsz lakni? Ezt az ételt érdemes enned!

Nagyon nehéz megtalálni, melyek is azok az egészséges ételek, amik elfogyasztása után nem érzed magad még mindig farkaséhesnek. A tudomány szerint a következő gyümölcsöt érdemes lenne gyakran enni, mert segít legyőzni az állandó éhséget és a túlevést is!

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Tényleg a lenmag lenne a tartós fogyás kulcsa?

A neten időről időre felbukkannak igen érdekes és veszélyes fogyókúrás módszerek: a lenmagos víz egy ideje nagyon népszerű, draszikus módszer, és a hasi zsír eltüntetését ígéri seperc alatt. De mi az igazság valójában a lenmagról?

Veszélyes dolog kihagyni a reggelit és túl későn vacsorázni

Eddig is tudtuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, de a legfrissebb kutatások szerint komoly veszélyei vannak annak, ha nem jut időd a napindító étkezésre, mellette viszont késő este vacsorázol!

6 meggyőző ok, amiért fontos lenne felhúzásokat csinálnod

A felhúzás, vagyis a deadlift az erőemelés egyik legfontosabb gyakorlata, amit itt az ideje beiktatnod az edzéstervedbe. Persze csak akkor, ha szeretnél gyorsabban és könnyedebben feljutni az emelkedőkön.

Ezek a tiltólistás dolgok a terhesség alatt

Minden várandós nő teste más és más, ám abban az orvosok is egyetértenek, hogy a babavárás alatt vannak dolgok, amikre fokozottabban kell figyelnie egy anyukának. Lássuk, melyek ezek!

Igenis fogyaszt a jóga, csak nem mindegy, hogyan csinálod

Ha azt hiszed, hogy a jóga csak a "zömmögésről" és a nyújtásról szól, akkor nagyon tévedsz! Elég, ha csak megnézel pár képet azokról, akik tényleg sokat jógáznak, és látni fogod, mennyire izmosak, szálásak!


Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem