Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani
pexels.com
Előfizetek

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

A cikk támogatója A FOREO
Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Ez egyrészt természetes folyamat, hiszen év közben folyamatosan találjuk szembe magunkat kisebb-nagyobb kihívásokkal, amik beárnyékolhatják a szépen szövögetett terveinket, ugyanakkor nem takarózhatunk ezzel örökké.

ÍME PÁR FOGADALOM, AMIT MINDENKI BE AKAR TARTANI, DE MI MEGMUTATJUK, HOGYAN FORMÁLHATOD ŐKET ELÉRHETŐ CÉLOKKÁ!

1. Nyárra bikini body-m lesz

Ez a legnépszerűbb fogadalmak közé tartozik, hiszen a tökéletes forma elérése jó nagy falat. Ennél a témánál elsőként azt vizsgáld meg, nem tetted-e túl magasra a mércét? Ha pár hónap alatt akarsz szupermodell testet, valószínűleg elmérted a célt és csalódott leszel. Szánj arra minimum 20 percet, hogy fehérneműben megállsz a tükörrel szemben és önsanyargató kritizálás helyett objektíven nézed a mostani alakod. Vedd észre azokat a részeket a testeden, amikkel elégedett vagy és határozd meg a kritikus területeket, amiket valóban fejleszteni szeretnél. Ne bikini-bodyról álmodozz, hanem tűzz ki konkrét célt: pl. popsimat szeretném kerekebbre formálni.

Ezután ne félj segítséget kérni szakembertől! Az edzőteremben biztosan találsz olyan személyi edzőt, aki tud segíteni a célod elérésében, együtt pedig sokkal könnyebb lesz végigmenni ezen a folyamaton.

2. Nemcsak a testemre, a bőrömre is figyelek!

Ez így lenne helyes, de edzések alatt inkább a testünkre figyelünk és háttérbe szorulhat az arcápolás. ‘Most elég csak a mozgásra koncentrálnom, este foglalkozom az arcommal’ - gondoljuk sokszor. Pedig ennél ideálisabb helyet és időt nem is találhatnánk rá! Ma már rengeteg készülék és szépségápolási eszköz áll rendelkezésre, amely kompakt, könnyen használható és elfér bármelyik sporttáskában! Így pár perc alatt letudhatjuk a napi arcápolási rutinunkat akár az edzőteremben! Mert nemcsak a testünknek, hanem arcbőrünknek is jár a személyi edző! Sportolás előtt és után iktass be 1-1 perces arctisztítást, hogy elkerüld a izzadtság és a szennyeződések keveredéséből kialakuló bőrproblémákat.

A FOREO LUNA fofo a világ első okos beauty trénere, ami kompakt méretével tökéletesen elfér a sportfelszerelésed mellett. A 2-in-1 bőrelemző és arctisztító készülék 24 karátos arannyal bevont érzékelőivel felméri bőröd hidratáltsági szintjét és testreszabott arctisztítási rutint kínál. Elég néhány kérdésre válaszolnod a FOREO For You applikáción keresztül, és valósidejű visszajelzést kaphatsz a bőröd életkoráról és hidratáltsági szintjéről. Indulhat is az ultramodern, személyre szabott arctiszítás!

3. Rendszeresen járok edzeni

Ez a tétel vitathatatlanul az újévi fogadalmak királyának számít, egész biztos, hogy mindenki listáján szerepel, legtöbb esetben évről évre csúsztatjuk tovább. De valóban ilyen nehéz lenne betartani?

Először is, gondold át, hogy az az edzésforma, amit eddig választottál, valóban örömöt okoz-e számodra, vagy a hiba abban rejlik, hogy minden alkalommal igazi tortúrának érzed, hogy neki kezdj. Nézz körül a különböző sportok között és próbálj ki többet is mielőtt leteszed a voksod valamelyik mellett. Eddig azt hitted a jóga neked való, de a szőnyeget valahogy mindig a szoba sarkába száműzöd? Próbálj ki valami aktívabbat, mint a spinning, aerobic, vagy a kick box. Az edzőterem zárt falai és a tömeg inkább nyomasztanak? Válts szabadtéri futásra! Ha megtaláltad azt a sportot, ami motivál, ajándékozd meg magad egy új felszereléssel, hogy még jobban várd az alkalmat, amikor kipróbálhatod.

4. Ezentúl tudatosan táplálkozom!

Ahogy a legtöbb fogadalom, a drasztikus diéták is maximum pár hétig tarthatóak. Itt is lépj hátra egyet és határozz meg reális célt. Ne akarj gyorsan sokat fogyni, hagyj időt magadnak és alakíts ki új szokásokat. Az biztos, hogy a csábítást érdemes kerülnöd, ezért mihamarabb nézd át a konyhát, hogy mi az, amiről valóban le kell mondanod, ha szeretnél egészségesebben élni. Ebben az esetben is érdemes szakemberrel konzultálnod, egy dietetikussal közösen tudjátok kialakítani azt az étrendet, ami passzol hozzád és nem érzed folyamatos lemondásnak.

5. Több folyadékot iszom!

Ha nem csak a saját, de környezeted folyadékbeviteli mennyiségét is megnézed, megdöbbentő eredményeket kapsz. A felnőtt szervezet egészséges működésének fenntartásához napi 2-2.5 liter folyadékra van szükség, aminek legideálisabb forrása a víz. Annak érdekében, hogy könnyebb legyen figyelned, hogy mennyi folyadékot fogyasztottál, nézz körül az ingyenesen letölthető appok között, amik bizonyos időközönként emlékeztetnek, hogy ideje innod. Ha inkább az offline eszközöket kedveled, szerezz be egy kulacsot, ami mindig veled lehet. Ezzel mérheted is a fogyasztásod és mindig kéznél lesz a megoldás. Ha nem vagy oda a tiszta víz ízéért, dobd fel pár citromkarikával vagy uborka szelettel. Ne feledd, a bőröd is szomjazik ilyenkor! Válassz olyan arctisztító készüléket, amely felméri bőröd állapotát, ezzel is motivál a megfelelő hidratáltsági szint elérésére!

Tovább olvasok
Csokirajongóknak kötelező: törökmogyorós, csokoládés pite

Néha kell egy kis bűnözés! A következő mennyei, csokis édesség ugyan nem tartalmaz kevés kalóriát, viszont egészséges, alakbarát hozzávalókból készül, így néha simán megengedheted magadnak, hogy ilyesmit egyél, mondjuk reggelire!

Órákat ülsz minden nap? Ezeket a nyújtó gyakorlatokat ismerned kell

Most őszintén: te mennyi időt fordítasz a nyújtásra? A streching elemi fontosságú, ha sokat sportolsz, de akkor is nagyon kell, ha minden nap órákat ülsz a számítógép előtt. A következő gyakorlatokat érdemes lenne minél gyakrabban végezned!

Vanessa Hudgens bekeményít: erre a két diétára esküszik a világsztár

Naná, hogy a harmincéves énekesnő manapság a legtrendibb diétákkal tartja karban a testét: nemrég el is árulta, miért pont a következő két étkezési módszerre esküszik.

3 szuperétel, amiket illessz be a tavaszi étrendedbe

Tavasztól nincs kifogás: egyre több a friss idényzöldség és gyümölcs, így már közel sem olyan nehéz vitamindúsan táplálkozni, mint a téli hónapokban. Pláne, ha a következő 3 vitaminbombáról sem feledkezel meg!

A szakértők szerint tényleg kevesebb szénhidrátot kellene enned, ha lapos hasat akarsz

Szénhidrát: igen vagy nem? Ez az örök kérdés, ha szóba kerül a fogyás. Az biztos, hogy nem szabad teljesen kizárni ezt az ételcsoportot az étrendből, viszont ahhoz, hogy a hasi zsír eltűnjön, igenis kell a szigorú odafigyelés!

A szakértők szerint tényleg kevesebb szénhidrátot kellene enned, ha lapos hasat akarsz

Szénhidrát: igen vagy nem? Ez az örök kérdés, ha szóba kerül a fogyás. Az biztos, hogy nem szabad teljesen kizárni ezt az ételcsoportot az étrendből, viszont ahhoz, hogy a hasi zsír eltűnjön, igenis kell a szigorú odafigyelés!

Így készült a legújabb SHAPE címlap Mádai Viviennel

A legújabb címlapunkon Mádai Vivien látható, most pedig te is beleshetsz a kulisszák mögé!

Fogadd el a tested változásait a várandósság alatt: tippek, amikkel sikerülhet!

A terhesség ugyan egy áldott állapot, ám nem mindenkinek könnyű megbírkózni a súlygyarapodással, a fáradékonysággal, azzal, hogy nem úgy mennek a dolgok, mint korábban.

Mégsem olyan jó a koffein edzés közben, mint hittük?

Az egekbe dícsért koffeinnek van ám kevésbé áldásos hatása is, erről pedig különösen fontos tudnod akkor, ha magas intenzitású edzéseket végzel!

Egy kutatás állítja, hogy a sütievéstől tényleg lefogyhatsz

A fogyokúrázók tiltólistájának első helyén általában az édességek, a sütemények szerepelnek, nem véletlenül. Ám a legújabb hírek szerint mégiscsak érdemes sütizni a diéta alatt - jól hangzik, ugye?

Emiatt kívánod a sós nasikat a menstruációd alatt

A ciklusod bizonyos pontján biztos, hogy te is sokkal kívánósabb vagy a megszokottnál. Azonban erre tudományos magyarázat is létezik.

Kardióval vagy súlyzós edzéssel könnyebb fogyni? 2 szakértő is elmondja a választ

Szeretnéd megtalálni a lehető legoptimálisabb edzést ahhoz, hogy leadd a felesleget? Nagyon nem mindegy, milyen sportot választasz - most eláruljuk, melyikkel jársz jobban, ha a fogyás a cél!

Egy friss kutatás állítja, hogy a sütievéstől tényleg lefogyhatsz!

A fogyokúrázók tiltólistájának első helyén általában az édességek, a sütemények szerepelnek, nem véletlenül. Ám a legújabb hírek szerint mégiscsak érdemes sütizni a diéta alatt - jól hangzik, ugye?

Edd vagy ne edd: a nagy humusz-kérdés

Nem vitás, hogy a humusz az egyik legfinomabb és legnépszerűbb egészséges snack, amiből nem túl nehéz egyszerre befalni egy tetemes adagot. Egy szakértő most elárulja, tényleg ennyire egészséges -e a vegák kedvenc eledele.

Edd vagy ne edd: a nagy humusz-kérdés

Nem vitás, hogy a humusz az egyik legfinomabb és legnépszerűbb egészséges snack, amiből nem túl nehéz egyszerre befalni egy tetemes adagot. Egy szakértő most elárulja, tényleg ennyire egészséges -e a vegák kedvenc eledele.

Az egyszerű csodaszer gyomorpanaszok ellen

Felpuffadtál? Úgy érzed, hatalmas viharok dúlnak a gyomrodban? Ha nincs a közeledben probiotikum, akkor is létezik megoldás!

Egy újabb fontos ok, amiért érdemes magnéziumot szedned

Futóként a kemény fizikai megterhelés és az izzadás miatt különösen érdemes odafigyelned a vitaminok és ásványi anyagok pótlására. A magnézium kifejezetten fontos az izmok számára, ám van egy másik ok, mi miatt nem hagyhatod, hogy hiány lépjen fel belőle.


Trió a bombaformáért!

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem