Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani
pexels.com
Előfizetek

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

A cikk támogatója A FOREO
Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Ez egyrészt természetes folyamat, hiszen év közben folyamatosan találjuk szembe magunkat kisebb-nagyobb kihívásokkal, amik beárnyékolhatják a szépen szövögetett terveinket, ugyanakkor nem takarózhatunk ezzel örökké.

ÍME PÁR FOGADALOM, AMIT MINDENKI BE AKAR TARTANI, DE MI MEGMUTATJUK, HOGYAN FORMÁLHATOD ŐKET ELÉRHETŐ CÉLOKKÁ!

1. Nyárra bikini body-m lesz

Ez a legnépszerűbb fogadalmak közé tartozik, hiszen a tökéletes forma elérése jó nagy falat. Ennél a témánál elsőként azt vizsgáld meg, nem tetted-e túl magasra a mércét? Ha pár hónap alatt akarsz szupermodell testet, valószínűleg elmérted a célt és csalódott leszel. Szánj arra minimum 20 percet, hogy fehérneműben megállsz a tükörrel szemben és önsanyargató kritizálás helyett objektíven nézed a mostani alakod. Vedd észre azokat a részeket a testeden, amikkel elégedett vagy és határozd meg a kritikus területeket, amiket valóban fejleszteni szeretnél. Ne bikini-bodyról álmodozz, hanem tűzz ki konkrét célt: pl. popsimat szeretném kerekebbre formálni.

Ezután ne félj segítséget kérni szakembertől! Az edzőteremben biztosan találsz olyan személyi edzőt, aki tud segíteni a célod elérésében, együtt pedig sokkal könnyebb lesz végigmenni ezen a folyamaton.

2. Nemcsak a testemre, a bőrömre is figyelek!

Ez így lenne helyes, de edzések alatt inkább a testünkre figyelünk és háttérbe szorulhat az arcápolás. ‘Most elég csak a mozgásra koncentrálnom, este foglalkozom az arcommal’ - gondoljuk sokszor. Pedig ennél ideálisabb helyet és időt nem is találhatnánk rá! Ma már rengeteg készülék és szépségápolási eszköz áll rendelkezésre, amely kompakt, könnyen használható és elfér bármelyik sporttáskában! Így pár perc alatt letudhatjuk a napi arcápolási rutinunkat akár az edzőteremben! Mert nemcsak a testünknek, hanem arcbőrünknek is jár a személyi edző! Sportolás előtt és után iktass be 1-1 perces arctisztítást, hogy elkerüld a izzadtság és a szennyeződések keveredéséből kialakuló bőrproblémákat.

A FOREO LUNA fofo a világ első okos beauty trénere, ami kompakt méretével tökéletesen elfér a sportfelszerelésed mellett. A 2-in-1 bőrelemző és arctisztító készülék 24 karátos arannyal bevont érzékelőivel felméri bőröd hidratáltsági szintjét és testreszabott arctisztítási rutint kínál. Elég néhány kérdésre válaszolnod a FOREO For You applikáción keresztül, és valósidejű visszajelzést kaphatsz a bőröd életkoráról és hidratáltsági szintjéről. Indulhat is az ultramodern, személyre szabott arctiszítás!

3. Rendszeresen járok edzeni

Ez a tétel vitathatatlanul az újévi fogadalmak királyának számít, egész biztos, hogy mindenki listáján szerepel, legtöbb esetben évről évre csúsztatjuk tovább. De valóban ilyen nehéz lenne betartani?

Először is, gondold át, hogy az az edzésforma, amit eddig választottál, valóban örömöt okoz-e számodra, vagy a hiba abban rejlik, hogy minden alkalommal igazi tortúrának érzed, hogy neki kezdj. Nézz körül a különböző sportok között és próbálj ki többet is mielőtt leteszed a voksod valamelyik mellett. Eddig azt hitted a jóga neked való, de a szőnyeget valahogy mindig a szoba sarkába száműzöd? Próbálj ki valami aktívabbat, mint a spinning, aerobic, vagy a kick box. Az edzőterem zárt falai és a tömeg inkább nyomasztanak? Válts szabadtéri futásra! Ha megtaláltad azt a sportot, ami motivál, ajándékozd meg magad egy új felszereléssel, hogy még jobban várd az alkalmat, amikor kipróbálhatod.

4. Ezentúl tudatosan táplálkozom!

Ahogy a legtöbb fogadalom, a drasztikus diéták is maximum pár hétig tarthatóak. Itt is lépj hátra egyet és határozz meg reális célt. Ne akarj gyorsan sokat fogyni, hagyj időt magadnak és alakíts ki új szokásokat. Az biztos, hogy a csábítást érdemes kerülnöd, ezért mihamarabb nézd át a konyhát, hogy mi az, amiről valóban le kell mondanod, ha szeretnél egészségesebben élni. Ebben az esetben is érdemes szakemberrel konzultálnod, egy dietetikussal közösen tudjátok kialakítani azt az étrendet, ami passzol hozzád és nem érzed folyamatos lemondásnak.

5. Több folyadékot iszom!

Ha nem csak a saját, de környezeted folyadékbeviteli mennyiségét is megnézed, megdöbbentő eredményeket kapsz. A felnőtt szervezet egészséges működésének fenntartásához napi 2-2.5 liter folyadékra van szükség, aminek legideálisabb forrása a víz. Annak érdekében, hogy könnyebb legyen figyelned, hogy mennyi folyadékot fogyasztottál, nézz körül az ingyenesen letölthető appok között, amik bizonyos időközönként emlékeztetnek, hogy ideje innod. Ha inkább az offline eszközöket kedveled, szerezz be egy kulacsot, ami mindig veled lehet. Ezzel mérheted is a fogyasztásod és mindig kéznél lesz a megoldás. Ha nem vagy oda a tiszta víz ízéért, dobd fel pár citromkarikával vagy uborka szelettel. Ne feledd, a bőröd is szomjazik ilyenkor! Válassz olyan arctisztító készüléket, amely felméri bőröd állapotát, ezzel is motivál a megfelelő hidratáltsági szint elérésére!

Tovább olvasok
Nem kell elbúcsúzod a zabtejtől, de ezekre nagyon figyelj!

Azt már jó ideje tudjuk, hogy egy jó reggeli zabkása remekül feltölt energiával a futáshoz, de mi a helyzet a zabból készült zabtejjel?

Néha azt érzed, hogy tényleg betelt a pohár? Tippek lelki kimerültség esetére

A legtöbbünkkel sajnos előfordul, hogy időnként elegünk lesz a munkánkból, nem jól jönnek össze a dolgok, és magunkkal sem vagyunk kibékülve. Egy ideig persze lehet sajnálni magunkat, de ennek egyszer véget kell vetni!

Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

Tisztítsd ki a szervezetet gyógyteákkal: ezt a hármat vesd be tavasszal!

Ha te is kipucolnád a szervezetedet tavasszal, akkor a jól felépített étrend mellett érdemes sok folyadékfogyasztással és pár gyógyteával fokozni a méregtelenítő folyamatokat!

Ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Ez a legnagyobb kajahiba, amit izomépítéskor elkövethetsz

Ha azt gondolod, hogy elég sokkal több csirkemellett, sonkát, túrót és különféle fehérjeporokat fogyasztanod ahhoz, hogy izmosodni kezdj, akkor nagyon tévedsz!

Fitt süti kezdő konyhatündéreknek: odáig leszel érte!

Tuti recept fogyókúra alatt? Bizony van ilyen: mutatjuk is a sütit, ami az édesszájú diétázók nagy kedvence lesz!

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a testünk.Te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

JLo szénhidrát és cukormentes diétája: megéri követni?

Egyre több sztár vallja be nyíltan, hogy ilyen-olyan villámdiétával készült egy fontos alkalomra. Nemrég Jennifer Lopez vállalt be egy kőkemény, 10 napos fogyókúrát, amiről a dietetikusoknak meg is van a véleményük.

Ősellenség vagy szuper alapanyag? Az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Ősellenség vagy szuper tápanyag? Ez az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Igenis gond, ha kihagysz egy étkezést!

Azt hiszed, a fogyás kulcsa a kajamegvonás? Netán százszor előfordult már veled, hogy a nagy rohanásban alig ettél egész nap, és nem is értetted, miért érzed magad estére úgy, mint akin átment egy úthenger?

Stresszmentes babavárás? Lehetséges, de ezeket érdemes betartani!

A várandósság alatt bizony sok anyukának máson sem jár az esze, csak a gyerekszobán, az elintézendő feladatokon, pedig a pihenésre is fontos időt szakítani!

Olyan jól alszol majd, mint egy kisbaba, ha megismered ezt a trükköt

Te sem az az ember vagy, aki a nap végén csak beesik az ágyba, és két perc múlva már húzza a lóbőrt? Pedig lehetsz, mindössze egy technikát kell csak hozzá megtanulnod!

Online is fontos a fair play

Ha rendszeres internetező vagy, biztos te is futottál már bele rosszmájú kommentbe. Egy elmélet szerint, ha nem akarsz ilyesmivel találkozni, egyszerűen kapcsold ki a számítógépet. Valóban ez lenne az egyetlen megoldás?

Amikor belefásulsz az edzésbe, ez legyen a következő lépés

Veled is előfordul néha, hogy ráunsz a mozgásra, és csak egy rövidebb vagy egy hosszabb pihenő után térsz vissza? Netán már ideje azt érzed, hogy edzel ugyan, de semmi kedved hozzá?

Micsoda? A rozmaring szagolgatása 75%-kal javíthat a memóriádon!

A rozmaring az egyik legősibb gyógynövény. Amellett, hogy nagyon finom, számtalan problémára kínál hatásos megoldást. Például a memóriádon is javíthat!

Ezt a 10 fehérjedús ételt mindenkinek ennie kéne!

Néha komoly fejtörést okoz, hogy olyan ételeket rakj a menüdbe, amik illeszkednek a fogyókúrádba, szívesen eszed őket, de nem dúskálnak szénhidrátban?


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem