terhesség,babavárás,terhességi rosszullét
pexels.com
Előfizetek

Van megoldás! Természetes módszerek a terhességi rosszullét ellen

A várandósság egy áldott állapot, ám sokaknak a babavárás első időszakát bizony megnehezíti a hányinger, a fáradtság és a rosszullétek. Ha megszüntetni nem is, de enyhíteni azért lehet a dolgot - a következő természetes módszereket érdemes bevetned!

A terhességi rosszullétek bizony megnehezítik a várandós nők életét - most Farkas-Halász Évi, az Anyaként is Fitten bloggere ad szuper tippeket.

Nagyon sok várandós - köztük én is - szenved a babavárás elején a reggeli vagy akár az egész napos rosszullétektől. A mai napig nincs pontos, bizonyított magyarázat az okokra, inkább csak elméleteket lehet olvasni a témában. Nem könnyű túllendülni ezen az időszakon, de pár apró trükkel enyhíthettek a tüneteken.

Ezek egytől-egyig nekem is beváltak!

1. Víz, víz, víz!

Mindhárom terhességem alatt a leggyakrabban fogyasztott folyadék a víz volt, csakis hidegen kortyolgatva. Sok kismama elfelejt, vagy nem figyel oda a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztására, pedig dehidratáltságnál nagyobb az émelygés, hányás esélye!

2. Kávé helyett zöld tea

Az első trimeszterben rá sem bírok nézni a kávéra. Nagyon sok ismerősömtől hallom, hogy ugyanígy éreztek. Már az illatától is a rosszullét kerülget, pedig kávérajongó vagyok, szeretem az élékítő hatását is. Ha te is így vagy ezzel, megoldás lehet a zöld tea. Mivel sokféle vitamint tartalmaz, nagyon hasznos a szervezetünkre, ugyanis erősíti az immunrendszert és élénkítő hatása is van. Természetesen mértékkel fogyaszd, egy, maximum két csésze tea az ideális ilyenkor.

zöld tea,terhesség,koffein
forrás: pexels.com
A zöld tea szuper választás!

3. Kis adagokban étkezz!

Ez bármelyik napi étkezésre igaz. A nagyobb adagok megterhelhetik a gyomrod, és könnyebben ér el a rosszullét. Mindig legyen nálad keksz, egészséges ropogtatnivaló, és alkalomszerűen falatozgass. Figyeld a tested jelzéseit, és tényleg csak azt fogyaszd, ami igazán jólesik.

4. Joghurt és gyümölcs

Mindhárom babámnál, ami a legkedvesebb reggelim volt, és amitől soha nem voltam rosszul, az a natúr joghurt gyümölcsökkel. Egész nap tudtam volna enni, egyszerűen nem untam meg. A gyümölcs az egyik legfontosabb vitaminforrásunk, valamint a natúr, minél természetesebb joghurt is hasznos a szervezet számára a remek kalcium és folsav forrása miatt, sőt, székrekedés ellen is alkalmazhatják a kismamák. Arra viszont figyelj, hogy bármilyen tejtermék, amit fogyasztasz, pasztőrözött, és magas hőmérsékleten sterilizált illetve kezelt tejtermék legyen.

5. Pihenj, amennyit jólesik!

A megfelelő mennyiségű és minőségű pihentető alvás segíthet a rosszullétek legyőzésében, csak arra figyelj, hogy ébredés után lassan és óvatosan mozogj és kelj ki az ágyból, mert hamarabb megszédülhetsz és a vérnyomásod is leeshet.

Pihenés után mindig szellőztess a szobában, és a gyakori séta és a mozgás is hasznos ebben az időszakban!

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
6 dolog, ami tilos és nagyon tud hiányozni veszélyeztetett terhesség alatt
Tovább olvasok
Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

Nem kell elbúcsúzod a zabtejtől, de ezekre nagyon figyelj!

Azt már jó ideje tudjuk, hogy egy jó reggeli zabkása remekül feltölt energiával a futáshoz, de mi a helyzet a zabból készült zabtejjel?

Néha azt érzed, hogy tényleg betelt a pohár? Tippek lelki kimerültség esetére

A legtöbbünkkel sajnos előfordul, hogy időnként elegünk lesz a munkánkból, nem jól jönnek össze a dolgok, és magunkkal sem vagyunk kibékülve. Egy ideig persze lehet sajnálni magunkat, de ennek egyszer véget kell vetni!

Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

Tisztítsd ki a szervezetet gyógyteákkal: ezt a hármat vesd be tavasszal!

Ha te is kipucolnád a szervezetedet tavasszal, akkor a jól felépített étrend mellett érdemes sok folyadékfogyasztással és pár gyógyteával fokozni a méregtelenítő folyamatokat!

Ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Ez a legnagyobb kajahiba, amit izomépítéskor elkövethetsz

Ha azt gondolod, hogy elég sokkal több csirkemellett, sonkát, túrót és különféle fehérjeporokat fogyasztanod ahhoz, hogy izmosodni kezdj, akkor nagyon tévedsz!

Fitt süti kezdő konyhatündéreknek: odáig leszel érte!

Tuti recept fogyókúra alatt? Bizony van ilyen: mutatjuk is a sütit, ami az édesszájú diétázók nagy kedvence lesz!

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a testünk.Te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

JLo szénhidrát és cukormentes diétája: megéri követni?

Egyre több sztár vallja be nyíltan, hogy ilyen-olyan villámdiétával készült egy fontos alkalomra. Nemrég Jennifer Lopez vállalt be egy kőkemény, 10 napos fogyókúrát, amiről a dietetikusoknak meg is van a véleményük.

Ősellenség vagy szuper alapanyag? Az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Ősellenség vagy szuper tápanyag? Ez az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Igenis gond, ha kihagysz egy étkezést!

Azt hiszed, a fogyás kulcsa a kajamegvonás? Netán százszor előfordult már veled, hogy a nagy rohanásban alig ettél egész nap, és nem is értetted, miért érzed magad estére úgy, mint akin átment egy úthenger?

Stresszmentes babavárás? Lehetséges, de ezeket érdemes betartani!

A várandósság alatt bizony sok anyukának máson sem jár az esze, csak a gyerekszobán, az elintézendő feladatokon, pedig a pihenésre is fontos időt szakítani!

Olyan jól alszol majd, mint egy kisbaba, ha megismered ezt a trükköt

Te sem az az ember vagy, aki a nap végén csak beesik az ágyba, és két perc múlva már húzza a lóbőrt? Pedig lehetsz, mindössze egy technikát kell csak hozzá megtanulnod!

Online is fontos a fair play

Ha rendszeres internetező vagy, biztos te is futottál már bele rosszmájú kommentbe. Egy elmélet szerint, ha nem akarsz ilyesmivel találkozni, egyszerűen kapcsold ki a számítógépet. Valóban ez lenne az egyetlen megoldás?

Amikor belefásulsz az edzésbe, ez legyen a következő lépés

Veled is előfordul néha, hogy ráunsz a mozgásra, és csak egy rövidebb vagy egy hosszabb pihenő után térsz vissza? Netán már ideje azt érzed, hogy edzel ugyan, de semmi kedved hozzá?

Micsoda? A rozmaring szagolgatása 75%-kal javíthat a memóriádon!

A rozmaring az egyik legősibb gyógynövény. Amellett, hogy nagyon finom, számtalan problémára kínál hatásos megoldást. Például a memóriádon is javíthat!


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem