Kellemeset a hasznossal: gyógyulj wellness pihenés közben
Előfizetek

Kellemeset a hasznossal: gyógyulj wellness pihenés közben

Ha olyan szállodát választunk wellness üdülésünk helyszínéül, ahol gyógyvizes medence is van, két legyet üthetünk egy csapásra! például itt:

Hazánkban, a termálvizek országában kivételesen sok természeti forrás kínálja gyógyerejét. A legkülönfélébb egészségügyi problémákra jótékony gyógyvizeket számos kezelés során használják, emellett az ásványokban és bioaktív anyagokban gazdag gyógyiszap hatékonyságát is érdemes megtapasztalni. Tudjuk ugyanakkor, hogy egy gyógykúrához kezelések hosszabb sorozata, azaz legalább 2-3 hét idő szükséges. Ám ha csak néhány napunk van, már ezalatt is sokat tehetünk az egészségünkéert. Egy-egy jól megválasztott kezeléssel megszabadulhatunk az izomfájdalomtól, görcsöktől, stressztől, feszültségtől, ödémától.
A gyógymasszázs jótékony hatásairól sok szó esik, ezért most Dr. Lónyai Katalin reumatológus, a Danubius Health Spa Resort Margitsziget főorvosa azokat a vizes-iszapos kezeléseket gyűjtötte össze, amelyek gyorsan hoznak eredményt - vagyis ezeket már egy rövid, pár napos pihenés alatt is érdemes igénybe venni. A wellness üdülésről így nemcsak kellemes élményekkel utazhatunk haza, hanem a fájdalmainkat is hátrahagyhatjuk egy jó időre.

Termálfürdő
Az ásványi anyagokban gazdag, a Föld belső hője által felmelegített termálvíz az ember által ismert egyik legnagyszerűbb természetes gyógymód. Naponta 15-20 perc fürdés javasolt a termálvízben, amennyiben orvosunk másként nem írja elő. A termálvizes fürdőzés tökéletes megoldás a modern életformával együtt járó stressz oldására – már egyetlen alkalom után is érezhető hatással.

Kádfürdő
Az egyéni kádfürdő a vízhez adott hatóanyag szerint lehet relaxáló vagy éppen energizáló aromafürdő, izomlazító és bőrápoló hatású vörösboros pezsgőfürdő, a stressz, fáradtság és idegi problémák kezelésére szolgáló hévízi iszapfürdő vagy az alkáli sót és szódabikarbónát alkalmazó bázikus fürdő, mely helyreállítja a bőr pH-ját., jelentősen segíti az egész testméregtelenítést és bársonyossá teszi a bőrt.

Kneipp taposómedence
A kavicsos aljú, sekély hidegvizes medencében való séta pillanatok alatt felfrissíti a szervezetet a vérkeringés serkentése, erek tornáztatása és a talpak reflexzónáira kifejtett masszírozás által.

Váltófürdő
A váltófürdő esetén váltakozva hideg és meleg vízsugarat folyatnak a lábakra vagy karokra. A kezelés erősíti az immunrendszert, javítja a vérkeringést, az anyagcserét, és fiatalító hatású.

Víz alatti vízsugármasszázs
A vízsugarat a kezelést végző szakember 10-15 cm távolságból ferdén, váltakozva irányítja a fő izomcsoportokra. Ennek a mély masszázsnak a célja a merev izmok, kötőszövetek, ízületek ellazítása. Kiváló relaxáló kezelés is.

Hidromasszázs
Ez a kezelés meleg, 35-37 °C hőmérsékletű vízben történik, ahol a masszázst az áramló víz biztosítja, amitől javul a vérkeringés és oldódik az ízületek és izmok merevsége. Kiválóan oldja a feszültséget!

Termál súlyfürdő
A termálvízben végzett súlyfürdő során kíméletes nyújtás mellett a termálvíz hője és a benne oldott ásványi anyagok jótékony hatása is érvényesül.

Iszappakolás
A büki, sárvári, hévízi és margitszigeti szállodáinkban használt iszap a híres hévízi termálforrásból származik. A meleg gyógyiszap pakolás hatására kitágulnak az erek, gyorsul az anyagcsere, ennek következtében a krónikus gyulladások csökkennek. Az izmok és az inak ellazulnak, a görcsök feloldódnak. A kezelés enyhíti az ízületi duzzanatokat, az izomfeszülést, ezenkívül erősíti a szervezet gyulladáscsökkentő és immunfolyamatait.

Még több kezelés: www.danubiushotels.hu/wellness

Nézd meg a galériánkat> 8 kép
Gyógykezelések termálfürdőkben
Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem