Kellemeset a hasznossal: gyógyulj wellness pihenés közben
Előfizetek

Kellemeset a hasznossal: gyógyulj wellness pihenés közben

Ha olyan szállodát választunk wellness üdülésünk helyszínéül, ahol gyógyvizes medence is van, két legyet üthetünk egy csapásra! például itt:

Hazánkban, a termálvizek országában kivételesen sok természeti forrás kínálja gyógyerejét. A legkülönfélébb egészségügyi problémákra jótékony gyógyvizeket számos kezelés során használják, emellett az ásványokban és bioaktív anyagokban gazdag gyógyiszap hatékonyságát is érdemes megtapasztalni. Tudjuk ugyanakkor, hogy egy gyógykúrához kezelések hosszabb sorozata, azaz legalább 2-3 hét idő szükséges. Ám ha csak néhány napunk van, már ezalatt is sokat tehetünk az egészségünkéert. Egy-egy jól megválasztott kezeléssel megszabadulhatunk az izomfájdalomtól, görcsöktől, stressztől, feszültségtől, ödémától.
A gyógymasszázs jótékony hatásairól sok szó esik, ezért most Dr. Lónyai Katalin reumatológus, a Danubius Health Spa Resort Margitsziget főorvosa azokat a vizes-iszapos kezeléseket gyűjtötte össze, amelyek gyorsan hoznak eredményt - vagyis ezeket már egy rövid, pár napos pihenés alatt is érdemes igénybe venni. A wellness üdülésről így nemcsak kellemes élményekkel utazhatunk haza, hanem a fájdalmainkat is hátrahagyhatjuk egy jó időre.

Termálfürdő
Az ásványi anyagokban gazdag, a Föld belső hője által felmelegített termálvíz az ember által ismert egyik legnagyszerűbb természetes gyógymód. Naponta 15-20 perc fürdés javasolt a termálvízben, amennyiben orvosunk másként nem írja elő. A termálvizes fürdőzés tökéletes megoldás a modern életformával együtt járó stressz oldására – már egyetlen alkalom után is érezhető hatással.

Kádfürdő
Az egyéni kádfürdő a vízhez adott hatóanyag szerint lehet relaxáló vagy éppen energizáló aromafürdő, izomlazító és bőrápoló hatású vörösboros pezsgőfürdő, a stressz, fáradtság és idegi problémák kezelésére szolgáló hévízi iszapfürdő vagy az alkáli sót és szódabikarbónát alkalmazó bázikus fürdő, mely helyreállítja a bőr pH-ját., jelentősen segíti az egész testméregtelenítést és bársonyossá teszi a bőrt.

Kneipp taposómedence
A kavicsos aljú, sekély hidegvizes medencében való séta pillanatok alatt felfrissíti a szervezetet a vérkeringés serkentése, erek tornáztatása és a talpak reflexzónáira kifejtett masszírozás által.

Váltófürdő
A váltófürdő esetén váltakozva hideg és meleg vízsugarat folyatnak a lábakra vagy karokra. A kezelés erősíti az immunrendszert, javítja a vérkeringést, az anyagcserét, és fiatalító hatású.

Víz alatti vízsugármasszázs
A vízsugarat a kezelést végző szakember 10-15 cm távolságból ferdén, váltakozva irányítja a fő izomcsoportokra. Ennek a mély masszázsnak a célja a merev izmok, kötőszövetek, ízületek ellazítása. Kiváló relaxáló kezelés is.

Hidromasszázs
Ez a kezelés meleg, 35-37 °C hőmérsékletű vízben történik, ahol a masszázst az áramló víz biztosítja, amitől javul a vérkeringés és oldódik az ízületek és izmok merevsége. Kiválóan oldja a feszültséget!

Termál súlyfürdő
A termálvízben végzett súlyfürdő során kíméletes nyújtás mellett a termálvíz hője és a benne oldott ásványi anyagok jótékony hatása is érvényesül.

Iszappakolás
A büki, sárvári, hévízi és margitszigeti szállodáinkban használt iszap a híres hévízi termálforrásból származik. A meleg gyógyiszap pakolás hatására kitágulnak az erek, gyorsul az anyagcsere, ennek következtében a krónikus gyulladások csökkennek. Az izmok és az inak ellazulnak, a görcsök feloldódnak. A kezelés enyhíti az ízületi duzzanatokat, az izomfeszülést, ezenkívül erősíti a szervezet gyulladáscsökkentő és immunfolyamatait.

Még több kezelés: www.danubiushotels.hu/wellness

Nézd meg a galériánkat> 8 kép
Gyógykezelések termálfürdőkben
Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem