Te hogy állsz a bikini formával? - 4 tipp, hogy hatásosabb legyen az edzés
Getty Images
Előfizetek

Te hogy állsz a bikini formával? - 4 tipp, hogy hatásosabb legyen az edzés

A cikk támogatója a Sió Light
Mivel már áprilisban strandidő volt, mindenki az utolsó simításokat végzi a bikiniformán.

Természetesen nagy változást nem érhetsz el, csak akkor ha az étkezésedet átalakítod, azonban az edzések nélkül sosem leszel igazán feszes és formás. Az alábbi edzéstippeket tarts be, ha a lehető leggyorsabban szeretnél bomba formába lendülni:

  1. A kardiótréningek mellett mindenképpen szükség van erősítő edzésre, ami lehet egyrészt saját testsúlyos, másrészt nagy súlyokkal végzett. Ez utóbbira azért van nagy szükség, mert igazán formássá ezekkel varázsolhatod a testedet. Ráadásul, egy nagy súllyal végzett guggolás töménytelen kalóriát is eléget! Heti egyszer iktasd be az edzésprogramodba.

  2. Próbáld ki a HIIT-et, szintén heti egy alkalommal. Ez egy olyan gyors, magas intenzitású intervall edzés, amit viszonylag rövid idő alatt lezavarhatsz (mondjuk így is kipurcansz), de utána egész nap maxon pörgeti az anyagcserédet! Futásnál, úszásnál, bringázásnál, de bármilyen edzésnél használhatod ezt a módszert. Futásnál, pl: fuss bemelegítés után 2 perc gyors – 3 perc lassú szakaszokat 4 alkalommal, majd jöhet a levezetés. A gyors részeknél hajtsd ki magad rendesen!

  3. Ha fejlődni szeretnél fizikailag, nem csak arra szabad nagy hangsúlyt fektetned, hogy mit, hogyan és mennyit edzel, hanem arra is, hogy miként regenerálódsz két tréning között. Hiszen, ha nem pihensz eleget, nem fektetsz rá elegendő hangsúlyt, akkor egy idő után semmilyen értelemben nem fejlődik a tested, nem erősödsz, nem fogysz, sőt könnyen le is sérülhetsz!

  4. Ahhoz, hogy az edzéseken a maximumot hozhasd, szükség van a megfelelő hidratálásra. Sokan nem szeretik a sima vizet, nekik jó megoldást jelentenek a gyümölcslevek, viszont ha nem akarsz fölöslegesen plusz kalóriát bejuttatni, próbáld ki az új SIÓ Light leveket, amelyek csökkentett kalóriatartalommal bírnak. Ezeket akár futás közben is kortyolhatod, főleg ha egy órától hosszabb ideig sportolsz (ha úgy tetszik, vízzel hígítva), mert gyors energiaforrást jelentenek a tréning közben és az ízük is isteni!
Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem