Ezt a 4 összetevőt add hozzá a salátádhoz, és akár vacsoráig is simán kihúzod!
Előfizetek

Ezt a 4 összetevőt add hozzá a salátádhoz, és akár vacsoráig is simán kihúzod!

Amikor valaki fogyókúrázni kezd, az első kézenfekvő dolog, hogy salátát kezd el főétkezés gyanánt fogyasztani. Csak aztán egy óra múlva már olyan éhes lehet, hogy összeeszik mindent, amit a csokiautomatában talál…

A másik baki viszont az, ha valaki leönti egy jó kis zsíros-cukros öntettel, rádob egy zsák kenyérkockát, és olyan összetételű „salátát” eszik meg, hogy akár lehetne hamburger is sült krumplival.

Éppen ezért nagyon nehéz eltalálni, hogyan legyen laktató, de nem hizlaló az a saláta ebédre! Ha az alábbi hozzávalókat beleteszed a salidba, biztosan kellően jóllaksz, mert nem hiányoznak belőle az egészséges zsírok és szénhidrátforrások sem, de nem fogsz hízni sem tőle.

Ezekkel turbózd fel a zöldségeket és sovány csirkemmellet, na meg a kis olivaolajat:

  1. Szórd meg a salátát 3-4 evőkanál teljes értékű gabonafélével: lehet quinoa például, de a köles sem rossz megoldás. Csupán 50-60 kalóriával dobja meg, de rengeteg rosttal és egy kis fehérjével, plusz megfelelő mennyiségű szénhidráttal is.

  2. Kockázz bele egy fél vagy negyed avokádót (attól függ, mekkora), itt is körülbelül 50-60 plusz kalóriával kell számolni, de cserében nagyon jóllaksz tőle.

  3. Jöhetnek a magvak! Egy csapott evőkanál napraforgómag vagy lenmag máris sok rostot ad hozzá.

  4. Ha szereted a gyümölcsöt a salátádban, akkor pár szem áfonya vagy narancs is jöhet.

Ezek az összetevők nemcsak dúskálnak a hasznos tápanyagokban, hanem nagyon finommá is varázsolják az unalmas salátát!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Gaznak hitt növények, amiket bátran keverj a salátádba!
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft