5 kaja, amit egy fitneszedző tutira elkerül
Előfizetek

5 kaja, amit egy fitneszedző tutira elkerül

Simon Szimonetta fitnesz szakértőnk most elárulja, hogy mi az, amit ő soha (vagy csak nagyon ritkán) fogyaszt.
Olvasd el ezt is!

Ismersz olyan embert, aki ne szeretné a finom falatokat? Én nem!
Tudom, nagyon nehéz ellenállni egy egy finomságnak, de ilyenkor nem árt mérlegelned.
Ne csak a bomba alak és a hűtőszekrényre kiragasztott példakép lebegjen a szemed előtt, hanem az egészséged megőrzése is! Nem szoktam senkit becsapni, hogy soha nem eszem "csaló kajákat", mert én is ember vagyok! Viszont vannak bizonyos ételek, amiket nem árt kiiktatni az étrendedből:

Gyorskaják

Az ilyen helyeken készült élelmiszereket elég sokáig tárolják, mire eljutnak az ember tányérjába, ezért tele vannak tartósítószerekkel és emészthetetlen hozzávalókkal. Bővelkednek cukorban, zsírban, sóban, ízfokozókban, ezért egyfajta függőséget is kiválthatnak. Sajnos az is előfordul, hogy emiatt a természetes aromákat már egyáltalán nem találod jóízűnek. A tészták és hamburgerbucik pedig tele vannak liszttel, akárcsak a pékáruk nagy része. Sok helyen az adag kicsi, az ár magas, ráadásul hízlal is! Szerintem készíts otthon marhahúspogácsát rizzsel és friss salátával! Legalább tudod mi van benne.

Chipsek

Rendszeres fogyasztása nagyban hozzájárul az elhízáshoz, cukorbetegséghez, a szív-és érrendszeri problémákhoz. Magas só- és olajtartalma mellett tele van adalékanyagokkal, hozzáadott ízfokozókkal, melyeknek rendszeres fogyasztása nem csak az egészséged károsítja, de még a narancsbőr látványos megjelenéséhez is hozzájárul.Ráadásul kismamáknak sem ajánlott! Ha ropogtatnivalóra vágysz, akkor válassz inkább magvakat. Nálam személyes kedvenc a mandula. Néhány szem még az éhséégérzetet is csökkenti.

Gumicukrok

Szerencsére már egyre kevesebben fogyasztjuk. Tény, hogy némelyik nagyon finom, de óvakodj tőlük! Tömény cukrot, zselatint, glükózszirupot, mesterséges színezékeket, ízfokozókat és savanyítószereket tartalmaznak. Ezek az összetevők már önmagukban is rendkívül károsak.
Együttes erővel pedig botrányos dolgokat művel a szervezeteddel. Tény, hogy az aszalt gyümölcsök is tartalmaznak cukrot, de mégis sokkal jobb választás!

Jégkrémek, fagylaltok

Nagyon jól tudnak esni a kálikulában, de ha a tónusos és szálkás test a cél, akkor nem szabad túlzásba vinni. Cukor, zsír és kalóriatartalma nagyon magas, ráadásul szintetikus cukrokban is gazdag. Jóval egészségesebb, ha sima joghurtot bolondítasz meg egy kis fagyasztott gyümölccsel.

Majonézes saláták

A csökkentett kalóriatartalmú majonéz mértékletes fogyasztása nem jelent gondot.
(természetesen egy fitnesz versenyző diétájába még ez sem fér bele). Viszont sok boltban kapható majonéz 100 grammonként több, mint 600 kalóriát tartalmaz. Ha egy igazi egészséges salátát szeretnél fogyasztani, akkor a legjobb választás, ha zöld színű zöldségekkel és fehér húsokkal rakod tele és inkább használj citromlevet vagy egy kevés balzsamecetet majonézes öntet helyett!


Annyi alternatíva létezik, hogy közelebb kerülj álmaid alakjához és az egészséges életmódhoz! Ha készítesz valami finom és egészséges fogást, oszd meg az Instagramon és használd a #szimimondta hashtaget!

Imádod a sült krumplit, és eszed, amikor csak lehet? Lehet, hogy veszélyben van az életed!

Te is néha elcsábulsz egy adag sült krumplira a hamburger mellé, vagy a vasárnapi ebédek alkalmával?

Együtt lendültünk formába! Szuper volt a SHAPE Bikini Boost Kihívás

Május 15-től négy héten keresztül minden napra készült egy kőkemény feladattal Simon Szimonetta fitneszedző a SHAPE magazin olvasóinak, hogy mindenki bombaformában kezdhesse meg a strandszezont!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft