Túl lehet adagolni az avokádót?
Előfizetek

Túl lehet adagolni az avokádót?

Az avokádóban annyi mindent lehet szeretni, és valljuk be, igencsak könnyű eltüntetni egy nagyobb darabot is egy ültő helyedben. De vajon, lehet belőle baj, ha túl sokat fogyasztod?

Az avokádó tele van többszörösen telítetlen zsírsavakkal, amelyek elengedhetetlenek egy egészséges ember számára, és még az alakodat is segít megőrizni. Egy átlagos, 2000 kalóriás napi menünek 65 g zsírt kellene tartalmaznia, és egy normális méretű avokádó pedig ebből 23 g-ot tesz ki. Ez a napi bevitel egyharmada, és kb. 250 kcal. Ezeket a számokat lrdemes tudnod, ha tiudatosan állítod össze az étrendedet! Fontos, hogy bár nagyon egészséges, dietetikusok szerint naponta fél darab lenne az ideális mennyiség akkor is, ha nagyon szereted, és minden nap akarod fogyasztani. Szeletelj egy keveset belőle a salátád tetejére, vagy helyettesítsd a húst a szendvicsedben.

Bár nagyon szuper kis gyümölcs, ebből is jó mértéket tartani!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is!
Kifaggattuk Rubint Rékát: így veszi rá a gyermekeit az egészséges étkezésre!

Ha valaki, akkor Rubint Réka tudja, mi kell az egészséges táplálkozáshoz. Ő maga is nagyon tudatosan étkezik, figyel az ételek minőségére és mennyiségére. De vajon hogyan adja át a tudását a családjának? Mennyire étkezik tudatosan a Schobert család? Erről faggattuk a fitneszkirálynőt.

Jennifer Aniston bevallotta: ez volt a legnagyobb szépségbaki, amit valaha elkövetett

Pedig ha valaki, ő aztán nagyon képben van arról, mit szabad és mit nem...


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is. Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is.

Csak 2880 Ft