Ilyenkor is lehetsz csúcsformában: mozgásformák, amik nyaralás alatt is fitten tartanak!
Getty Images
Előfizetek

Ilyenkor is lehetsz csúcsformában: mozgásformák, amik nyaralás alatt is fitten tartanak!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Évi most azoknak szeretne segíteni, akik nyaralás előtt állnak, viszont ezekben a napokban sem akarnak lemondani az aktív sportolásról.

Lassan beköszönt az igazi nyár, amikor a legtöbben egy kicsit elmennek pihenni, felfrissülni. Ha amúgy is sportos életmódot folytatsz, vagy csak nem szeretnél ellustulni a nyaralás alatt, akkor ezeket a sportokat Neked találták ki!

1. Strandröplabda

Ha az ember nagy társasággal nyaral mondjuk a Balaton partján, az egyik legjobb csapatépítő sport lehet a strandon a röplabda. Szinte minden szabadstrandon vagy kiépített strandon van homokos placc röplabdahálóval, ráadásul ingyenesek, csak a strandbelépőt kell megfizetni hozzá. Hamar bele lehet jönni és a vidám percek is garantáltak, plusz nagyon kellemesen el lehet fáradni benne.

2. Fogd a bringád, és tekerj!

Remek kikapcsolódás lehet, ha a nyaralóhelyed környékét bringával fedezed fel. A friss levegő, a napsütés és a szép táj biztosan jókedvre derít, nem beszélve arról, hogy közben égeted a kalóriákat. Ha úgy érzed, egyedül unalmas lenne, szervezd be a barátaidat is. Ha az interneten böngészel, nagyszerű útvonalterveket találhatsz itthon és a környező országokban is.

sport, nyaralás alatt
forrás: GettyImages
Bringázz a nyaralás alatt, amennyit csak tudsz!

3. Úszni hasznos!

Az úszás jótékony hatásairól ódákat lehetne zengeni, mégis kiemelnék párat közülük, miért éri meg a napozás mellé beiktatni programként.

  • Megmozgatja az összes izmodat.
  • Egy edzőtermi edzésnél is legalább tízszer hatásosabb.
  • A légző szervrendszerünket is fejleszti!
  • Ha nyaralás alatt egy órát az úszásnak szentelsz, akár 700 kalóriát is el tudsz égetni vele, persze ez függ az intenzitásától is.

4. A bevállalósabbaknak

A kicsit extrémebb sportok kedvelőinek is van manapság választása, főleg, ha külföldön nyaral az ember. Surf, wakeboard, jet ski, csak néhány azok közül, amik nagy élményt nyújtanak, nem mellesleg remek kalóriaégetők. A test pedig - főképp a felszabaduló adrenalin miatt - több zsírt és cukrot használ fel a raktáraiból.

5. Kalandra fel!

Szerencsére Magyarországon ma már rengeteg kalandpark közül választhatunk, ha kikapcsolódásra és mozgásra vágyunk. A nyaralás alatt nagyszerű program lehet egy nap a családdal vagy a barátaiddal. Észre sem fogod venni az élmények közepette, hogy mennyit mozogtál aznap, viszont másnap az izomláz biztosan emlékeztet majd rá.

Tovább olvasok
Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.

Készülődj az ünnepekre diétás süteménnyel

Mert karácsonykor is lehet tudatosan étkezni!

7 dolog, amit tegyél meg magadért az adventi időszakban

Az adventi időszaknak a meghitt pillanatokról kellene szólnia, mégis általában az ajándékok utáni kajtatás és rohanás van terítéken. Épp ezért, összeszedtünk néhány dolgot, amit ha megteszel magadért, sokkal kiegyensúlyozottabb és nyugodtabb lehetsz!

Ettől öregszünk gyorsabban

A jó hír, hogy már tudják az okát, te pedig tehetsz ellene.

9 élelmiszer, amelyek bár egészségesnek tűnnek, durva gyomorpanaszokat okozhatnak

Érezted már úgy, hogy egy adag popcorn, egy tál saláta vagy fokhagymás pirítós teljesen kiütött? Hogy hirtelen úgy felpuffadtál, mint egy lufi, görcsölt és feszített a hasad vagy égett a gyomrod? Ha eddig nem gondoltad, hogy egyes ételek pillanatok alatt így megboríthatják az emésztésed, jó ha tudod mik lehetnek a bűnösök!

Egy új vakcina megoldás lehet a gluténérzékenységre

Hamarosan a cöliákiában szenvedőknek sem kell lemondaniuk a gluténtartalmú ételekről.

A legegyszerűbb módszerek a nassolási vágy leküzdésére

Rengetegen panaszkodnak arra, hogy képtelenek eluralkodni a nassolási vágyukon, és ez a tél közeledtével még nehezebb lesz. Mi a megoldás?

Készítsd el a tejszelet házi, cukormentes változatát - recept

Büntetlenül fogyasztható tejszelet: igen, létezik!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem