Ilyenkor is lehetsz csúcsformában: mozgásformák, amik nyaralás alatt is fitten tartanak!
Getty Images
Előfizetek

Ilyenkor is lehetsz csúcsformában: mozgásformák, amik nyaralás alatt is fitten tartanak!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Évi most azoknak szeretne segíteni, akik nyaralás előtt állnak, viszont ezekben a napokban sem akarnak lemondani az aktív sportolásról.

Lassan beköszönt az igazi nyár, amikor a legtöbben egy kicsit elmennek pihenni, felfrissülni. Ha amúgy is sportos életmódot folytatsz, vagy csak nem szeretnél ellustulni a nyaralás alatt, akkor ezeket a sportokat Neked találták ki!

1. Strandröplabda

Ha az ember nagy társasággal nyaral mondjuk a Balaton partján, az egyik legjobb csapatépítő sport lehet a strandon a röplabda. Szinte minden szabadstrandon vagy kiépített strandon van homokos placc röplabdahálóval, ráadásul ingyenesek, csak a strandbelépőt kell megfizetni hozzá. Hamar bele lehet jönni és a vidám percek is garantáltak, plusz nagyon kellemesen el lehet fáradni benne.

2. Fogd a bringád, és tekerj!

Remek kikapcsolódás lehet, ha a nyaralóhelyed környékét bringával fedezed fel. A friss levegő, a napsütés és a szép táj biztosan jókedvre derít, nem beszélve arról, hogy közben égeted a kalóriákat. Ha úgy érzed, egyedül unalmas lenne, szervezd be a barátaidat is. Ha az interneten böngészel, nagyszerű útvonalterveket találhatsz itthon és a környező országokban is.

sport, nyaralás alatt
forrás: GettyImages
Bringázz a nyaralás alatt, amennyit csak tudsz!

3. Úszni hasznos!

Az úszás jótékony hatásairól ódákat lehetne zengeni, mégis kiemelnék párat közülük, miért éri meg a napozás mellé beiktatni programként.

  • Megmozgatja az összes izmodat.
  • Egy edzőtermi edzésnél is legalább tízszer hatásosabb.
  • A légző szervrendszerünket is fejleszti!
  • Ha nyaralás alatt egy órát az úszásnak szentelsz, akár 700 kalóriát is el tudsz égetni vele, persze ez függ az intenzitásától is.

4. A bevállalósabbaknak

A kicsit extrémebb sportok kedvelőinek is van manapság választása, főleg, ha külföldön nyaral az ember. Surf, wakeboard, jet ski, csak néhány azok közül, amik nagy élményt nyújtanak, nem mellesleg remek kalóriaégetők. A test pedig - főképp a felszabaduló adrenalin miatt - több zsírt és cukrot használ fel a raktáraiból.

5. Kalandra fel!

Szerencsére Magyarországon ma már rengeteg kalandpark közül választhatunk, ha kikapcsolódásra és mozgásra vágyunk. A nyaralás alatt nagyszerű program lehet egy nap a családdal vagy a barátaiddal. Észre sem fogod venni az élmények közepette, hogy mennyit mozogtál aznap, viszont másnap az izomláz biztosan emlékeztet majd rá.

Tovább olvasok
Nem kell elbúcsúzod a zabtejtől, de ezekre nagyon figyelj!

Azt már jó ideje tudjuk, hogy egy jó reggeli zabkása remekül feltölt energiával a futáshoz, de mi a helyzet a zabból készült zabtejjel?

Néha azt érzed, hogy tényleg betelt a pohár? Tippek lelki kimerültség esetére

A legtöbbünkkel sajnos előfordul, hogy időnként elegünk lesz a munkánkból, nem jól jönnek össze a dolgok, és magunkkal sem vagyunk kibékülve. Egy ideig persze lehet sajnálni magunkat, de ennek egyszer véget kell vetni!

Pihenni kötelező: 6 tipp, hogy mostantól sokkal jobban aludj éjszaka

Nincs alvászavarod, de úgy érzed, elég sokszor csak felületesen alszol, reggel is hullafáradt vagy, és ez kihat az egész napodra? Fogadd meg a következő tanácsokat!

Tisztítsd ki a szervezetet gyógyteákkal: ezt a hármat vesd be tavasszal!

Ha te is kipucolnád a szervezetedet tavasszal, akkor a jól felépített étrend mellett érdemes sok folyadékfogyasztással és pár gyógyteával fokozni a méregtelenítő folyamatokat!

Ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Ez a legnagyobb kajahiba, amit izomépítéskor elkövethetsz

Ha azt gondolod, hogy elég sokkal több csirkemellett, sonkát, túrót és különféle fehérjeporokat fogyasztanod ahhoz, hogy izmosodni kezdj, akkor nagyon tévedsz!

Fitt süti kezdő konyhatündéreknek: odáig leszel érte!

Tuti recept fogyókúra alatt? Bizony van ilyen: mutatjuk is a sütit, ami az édesszájú diétázók nagy kedvence lesz!

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a testünk.Te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

Itt az ideje megismerni a mikrobiom diétát!

Sokkal több erjesztett élelmiszer és kevesebb finomított szénhidrát, és máris látványosan egészségesebb lenne a test - te kipróbálnád a mikrobiom diétát?

JLo szénhidrát és cukormentes diétája: megéri követni?

Egyre több sztár vallja be nyíltan, hogy ilyen-olyan villámdiétával készült egy fontos alkalomra. Nemrég Jennifer Lopez vállalt be egy kőkemény, 10 napos fogyókúrát, amiről a dietetikusoknak meg is van a véleményük.

Ősellenség vagy szuper alapanyag? Az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Ősellenség vagy szuper tápanyag? Ez az igazság a tejtermékekről

A tejtermékek kaptak hideget-meleget az utóbbi években, de vajon megéri tiltólistára tenni őket, ha semmiféle ételallergiával nem küzdesz? A válasz: NEM!

Igenis gond, ha kihagysz egy étkezést!

Azt hiszed, a fogyás kulcsa a kajamegvonás? Netán százszor előfordult már veled, hogy a nagy rohanásban alig ettél egész nap, és nem is értetted, miért érzed magad estére úgy, mint akin átment egy úthenger?

Stresszmentes babavárás? Lehetséges, de ezeket érdemes betartani!

A várandósság alatt bizony sok anyukának máson sem jár az esze, csak a gyerekszobán, az elintézendő feladatokon, pedig a pihenésre is fontos időt szakítani!

Olyan jól alszol majd, mint egy kisbaba, ha megismered ezt a trükköt

Te sem az az ember vagy, aki a nap végén csak beesik az ágyba, és két perc múlva már húzza a lóbőrt? Pedig lehetsz, mindössze egy technikát kell csak hozzá megtanulnod!

Online is fontos a fair play

Ha rendszeres internetező vagy, biztos te is futottál már bele rosszmájú kommentbe. Egy elmélet szerint, ha nem akarsz ilyesmivel találkozni, egyszerűen kapcsold ki a számítógépet. Valóban ez lenne az egyetlen megoldás?

Amikor belefásulsz az edzésbe, ez legyen a következő lépés

Veled is előfordul néha, hogy ráunsz a mozgásra, és csak egy rövidebb vagy egy hosszabb pihenő után térsz vissza? Netán már ideje azt érzed, hogy edzel ugyan, de semmi kedved hozzá?

Micsoda? A rozmaring szagolgatása 75%-kal javíthat a memóriádon!

A rozmaring az egyik legősibb gyógynövény. Amellett, hogy nagyon finom, számtalan problémára kínál hatásos megoldást. Például a memóriádon is javíthat!

Ezt a 10 fehérjedús ételt mindenkinek ennie kéne!

Néha komoly fejtörést okoz, hogy olyan ételeket rakj a menüdbe, amik illeszkednek a fogyókúrádba, szívesen eszed őket, de nem dúskálnak szénhidrátban?


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem