sport nyáron,sport a hőségben,kánikulában sportolni,edzés nyáron
Getty Images
Előfizetek

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Hőség van, erős a napsugárzás, és ha alacsony a vérnyomásod, mint nekem, vagy csak nehezebben viseled a nyári meleget, megosztok veled néhány tippet, ami segíthet, hogy nyugodtan sportolhass:

  1. Kora reggel, vagy este mozogj a szabadban!
    Amikor tinédzser voltam, rendszeresen kijártunk szülővárosom strandjára sportolni, már nyitáskor ott voltunk és úszójeggyel két órát tudtunk úszni, még a nagy tömeg előtt. Sokan munka előtt is beiktattak egy gyors edzést, nagyon motiváló volt számomra. Ha van esetleg a közeledben ilyen lehetőség, használd ki mindenképp, frissen, energikusan indul a reggeled. Ha nincs a közeledben strand, vagy uszoda, akkor se keseredj el, futni is tudsz munka előtt, ráadásul bárhol lehet űzni, csak egy kicsit kell korábban kelni miatta.

  2. Védd a bőröd!
    "A bőr nem felejt!" - monda mindig anyukám, és milyen igaza van! Nagyon beleivódott ez a tudatomba már egészen kis koromban, és nagyon ügyelek bőröm védelmére. A nappali arckrémem is fényvédőt tartalmaz, mert nyáron nagyon erős az UV-sugárzás, de ha huzamosabb ideig kell valamiért a napon lennem, vagy ha a szabadban sportolok, akkor is a legerősebb naptejet használom leégés ellen.

  3. Védd a fejbőrödet is!
    Ha mégis olyankor tudsz csak a szabadban mozogni, amikor erősebb a napsugárzás, a bőröd védelme mellett ügyelj a fejed védelmére is. Jó fényvisszaverő anyagú fejfedőt válassz, valamint a szakemberek szerint délelőtt 11 és délután 3 között kerüld a direkt napsütést.

  4. Folyamatosan pótold a folyadékot!
    Ha nem sportolsz, akkor is napi 2-3 liter folyadékot ajánlanak a szakemberek, de edzés mellett fokozottan kell pótolni a folyadékot, mert ájuláshoz is vezethet. Ezt én is megtanultam, mert volt, hogy emiatt szakadt vége az aznapi edzésemnek, mert nagyon melegben kevés folyadékot ittam, és sajnos meg is lett az eredménye. Ti ne kövessétek el ezt a hibát, hőség idején, fél óra sport után kb.fél liter folyadékot ajánlanak a szakedzők.

  5. A ruhád is kényelmes legyen!
    Nyáron kerüld a sötét, nehezebb ruhadarabokat sportoláshoz, mindenképp légáteresztő legyen, amit felveszel, és olyan, ami nehezen szívja be a napsugarakat, ez neked is komfortosabb lesz!
Olvasd el ezt is!

Kövesd Évit az Instagramon, ahol naponta oszt meg egészséges recepteket és életmódtippeket a követőivel!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem