6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért
Előfizetek

6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért

Étkezési szokásaink komoly hatást gyakorolnak a szervezetünkre. Jót, vagy rosszat, az csak tőlünk függ, mert tényleg nem mindegy, hogy mit eszünk.

A kalóriadús, cukros, zsíros ételek mértéktelen fogyasztása fokozhatja a betegségek, köztük a daganatok kialakulását. Érdemes tudatosabbá válni ezen a területen is. Puskás Gabriella, Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány elnökének segítségével összeszedtünk 6+1 olyan fontos élelmiszert, ami semmiképpen sem hiányozhat az asztalunkról, ha egészségesebbek szeretnénk lenni és az immunrendszerünket is meg akarjuk erősíteni.

Alma

Magas a flavonoid tartalma. Ez egy olyan antioxidáns növényi anyag, amely közreműködik a sejteket károsító oxidációs folyamatok semlegesítésében, továbbá rákmegelőző-és gyulladáscsökkentő tulajdonsággal is rendelkezik.

Paradicsom

Fogyasztása elősegíti a szervezet fejlődését, az izmok erősödését, megtisztít és erőt ad, azaz nagyon pozitív befolyást gyakorol az egész testre.

Káposzta

A fehér káposzta jótékony hatásához nem férhet kétség. Tele van hasznos ásványi anyagokkal és vitaminokkal kezdve a káliumtól, illetve a kéntől, a jódon, a kalciumon és foszforon át a nátriumig, valamint az A, B és C vitaminokig.

Paprika

A piros és a pritamin paprika termése olyan fontos ásványi anyagok forrása, mint a kálium, a foszfor, a kalcium. Továbbá Béta-karotint és bioflavonoidokat is tartalmaz, amelyek semlegesítik a szabad gyököket, és így bizonyos védelmet nyújtanak a rák ellen.

Brokkoli

Megtalálható benne az a szulforafan nevű anyag, ami segíti a daganatos sejtek elpusztítását célzó természetes folyamatok beindulását, a programozott sejthalálnak nevezett jelenséget. A méregtelenítésében fontos enzimek működését is támogatja, így hamarabb eltűnnek a testünkből a rákkeltő anyagok.

Sütőtök

Magas C-vitamin-tartalmának köszönhetően kiváló antioxidáns táplálék, és a benne lévő karotinoidok pedig megkötik a káros szabadgyököket a szervezetben.

+1 . Twist tonhalkonzerv

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft