Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!
pexels.com
Előfizetek

Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A jó idő közeledtével egyre többen eszmélnek rá, hogy hamarosan lekerülnek a nagykabátok, a mindent elfedő vastag pulcsik, és bizony lengébb ruhákban kell megmutatnunk magunkat. De még nem késő nekiállni, hogy formába lendülj! Viszont szó sincs arról, hogy vagyonokat kellene költened az edzésre: Évi, az Anyaként is fitten bloggere pénztárcabarát és ingyenes megoldásokat mutat, amiket tényleg érdemes kihasználni a jó idő érkezésével!

1. Ingyenes futóklubok

Manapság nagyon nagy népszerűségnek örvend a futás, amit a "legolcsóbb" sportágnak tartanak. Országszerte sorra alapítják a futóklubokat, ahol segítenek elsajátítani a helyes technikát, tippeket adnak tapasztalt edzők, és nem mellesleg a közösség segítő ereje miatt biztos, hogy lelkesebb leszel a futás iránt, és könnyebben leküzdöd az akadályokat!

2. Gyalogolj mindenhová, ahova csak teheted!

Hajlamosak vagyunk sokszor a kényelmesebb utat választani, pedig a gyaloglás az egyik legegészségesebb sport. Ez egy igazán veszélytelen mozgásforma, bárhol el el lehet kezdeni és nincs életkorhoz kötve!

Ha megfelelően táplálkozol, és a lehető legtöbbet gyalogolsz egy nap, hidd el, a súlyod is csökkenni fog! Sőt, ma már az okostelefonokra letölthető alkalmazások segítik számlálni a napi lépéseidet, így nyomon tudod követni, hogy mozogtál-e aznap eleget.

3. Biciklizz a szabadban!

Ha van kerékpárod, csak pattanj fel rá szabadidődben és fedezd fel a lakóhelyedhez közeli erdőt, vagy tavat: remek kikapcsolódás, és még az egészségedért is teszel vele. A környezeted is óvod, és a rendszeres kerékpározással pedig formálhatod az alakodat, hiszen a test összes izmát megmozgatja. Ha nincs kerékpárod, országszerte lehet kölcsönözni, vagy ha a barátaidnak van, ők is biztosan szívesen kölcsönadják egy-egy délutánra!

4. Táncolj!

Kisgyermekes anyukaként nem mindig úgy alakul a napom, ahogy elterveztem. Ha nem tudok eljutni edzőterembe, akkor sem keseredem el, bekapcsolom a kedvenc rock&roll zenéimet és táncolok egyet. Remek stresszoldó, és a gyerekeknek is garantáltan tetszik a dolog, valamint napi fél óra aktív tánccal már hatásos eredményt lehet elérni.

Kép
forrás: pexels.com

5. “Online edzőtermek”

Nincs sok időd vagy kedved kimozdulni otthonról, de mindenképp szeretnél mozogni egy kicsit? Akkor az online edzésprogramokat neked találták ki! Az interneten rengeteg félét találsz, és egyre több az ingyenes mozgásprogram. Általában képzett edzők, és életmód tanácsadók állítják össze a mozgássorokat, illetve némelyiknél étrend összeállítására is van lehetőség. Sokkal motiválóbb lehet, mint egyedül otthon aerobik DVD-re ugrálni!

A különböző social media felületeken külön csoportok alakulnak ilyen a kategóriákban, ahol meg tudod beszélni a többi “programossal” az esetleges kérdéseid, vagy ha motivációra lenne szükséged, ott biztos segítenek a többiek visszatalálni a helyes útra.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem