Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!
pexels.com
Előfizetek

Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A jó idő közeledtével egyre többen eszmélnek rá, hogy hamarosan lekerülnek a nagykabátok, a mindent elfedő vastag pulcsik, és bizony lengébb ruhákban kell megmutatnunk magunkat. De még nem késő nekiállni, hogy formába lendülj! Viszont szó sincs arról, hogy vagyonokat kellene költened az edzésre: Évi, az Anyaként is fitten bloggere pénztárcabarát és ingyenes megoldásokat mutat, amiket tényleg érdemes kihasználni a jó idő érkezésével!

1. Ingyenes futóklubok

Manapság nagyon nagy népszerűségnek örvend a futás, amit a "legolcsóbb" sportágnak tartanak. Országszerte sorra alapítják a futóklubokat, ahol segítenek elsajátítani a helyes technikát, tippeket adnak tapasztalt edzők, és nem mellesleg a közösség segítő ereje miatt biztos, hogy lelkesebb leszel a futás iránt, és könnyebben leküzdöd az akadályokat!

2. Gyalogolj mindenhová, ahova csak teheted!

Hajlamosak vagyunk sokszor a kényelmesebb utat választani, pedig a gyaloglás az egyik legegészségesebb sport. Ez egy igazán veszélytelen mozgásforma, bárhol el el lehet kezdeni és nincs életkorhoz kötve!

Ha megfelelően táplálkozol, és a lehető legtöbbet gyalogolsz egy nap, hidd el, a súlyod is csökkenni fog! Sőt, ma már az okostelefonokra letölthető alkalmazások segítik számlálni a napi lépéseidet, így nyomon tudod követni, hogy mozogtál-e aznap eleget.

3. Biciklizz a szabadban!

Ha van kerékpárod, csak pattanj fel rá szabadidődben és fedezd fel a lakóhelyedhez közeli erdőt, vagy tavat: remek kikapcsolódás, és még az egészségedért is teszel vele. A környezeted is óvod, és a rendszeres kerékpározással pedig formálhatod az alakodat, hiszen a test összes izmát megmozgatja. Ha nincs kerékpárod, országszerte lehet kölcsönözni, vagy ha a barátaidnak van, ők is biztosan szívesen kölcsönadják egy-egy délutánra!

4. Táncolj!

Kisgyermekes anyukaként nem mindig úgy alakul a napom, ahogy elterveztem. Ha nem tudok eljutni edzőterembe, akkor sem keseredem el, bekapcsolom a kedvenc rock&roll zenéimet és táncolok egyet. Remek stresszoldó, és a gyerekeknek is garantáltan tetszik a dolog, valamint napi fél óra aktív tánccal már hatásos eredményt lehet elérni.

Kép
forrás: pexels.com

5. “Online edzőtermek”

Nincs sok időd vagy kedved kimozdulni otthonról, de mindenképp szeretnél mozogni egy kicsit? Akkor az online edzésprogramokat neked találták ki! Az interneten rengeteg félét találsz, és egyre több az ingyenes mozgásprogram. Általában képzett edzők, és életmód tanácsadók állítják össze a mozgássorokat, illetve némelyiknél étrend összeállítására is van lehetőség. Sokkal motiválóbb lehet, mint egyedül otthon aerobik DVD-re ugrálni!

A különböző social media felületeken külön csoportok alakulnak ilyen a kategóriákban, ahol meg tudod beszélni a többi “programossal” az esetleges kérdéseid, vagy ha motivációra lenne szükséged, ott biztos segítenek a többiek visszatalálni a helyes útra.

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem