Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!
pexels.com
Előfizetek

Nincs kifogás: ingyenes és pénztárcabarát sportolási lehetőségek, anyukáknak is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A jó idő közeledtével egyre többen eszmélnek rá, hogy hamarosan lekerülnek a nagykabátok, a mindent elfedő vastag pulcsik, és bizony lengébb ruhákban kell megmutatnunk magunkat. De még nem késő nekiállni, hogy formába lendülj! Viszont szó sincs arról, hogy vagyonokat kellene költened az edzésre: Évi, az Anyaként is fitten bloggere pénztárcabarát és ingyenes megoldásokat mutat, amiket tényleg érdemes kihasználni a jó idő érkezésével!

1. Ingyenes futóklubok

Manapság nagyon nagy népszerűségnek örvend a futás, amit a "legolcsóbb" sportágnak tartanak. Országszerte sorra alapítják a futóklubokat, ahol segítenek elsajátítani a helyes technikát, tippeket adnak tapasztalt edzők, és nem mellesleg a közösség segítő ereje miatt biztos, hogy lelkesebb leszel a futás iránt, és könnyebben leküzdöd az akadályokat!

2. Gyalogolj mindenhová, ahova csak teheted!

Hajlamosak vagyunk sokszor a kényelmesebb utat választani, pedig a gyaloglás az egyik legegészségesebb sport. Ez egy igazán veszélytelen mozgásforma, bárhol el el lehet kezdeni és nincs életkorhoz kötve!

Ha megfelelően táplálkozol, és a lehető legtöbbet gyalogolsz egy nap, hidd el, a súlyod is csökkenni fog! Sőt, ma már az okostelefonokra letölthető alkalmazások segítik számlálni a napi lépéseidet, így nyomon tudod követni, hogy mozogtál-e aznap eleget.

3. Biciklizz a szabadban!

Ha van kerékpárod, csak pattanj fel rá szabadidődben és fedezd fel a lakóhelyedhez közeli erdőt, vagy tavat: remek kikapcsolódás, és még az egészségedért is teszel vele. A környezeted is óvod, és a rendszeres kerékpározással pedig formálhatod az alakodat, hiszen a test összes izmát megmozgatja. Ha nincs kerékpárod, országszerte lehet kölcsönözni, vagy ha a barátaidnak van, ők is biztosan szívesen kölcsönadják egy-egy délutánra!

4. Táncolj!

Kisgyermekes anyukaként nem mindig úgy alakul a napom, ahogy elterveztem. Ha nem tudok eljutni edzőterembe, akkor sem keseredem el, bekapcsolom a kedvenc rock&roll zenéimet és táncolok egyet. Remek stresszoldó, és a gyerekeknek is garantáltan tetszik a dolog, valamint napi fél óra aktív tánccal már hatásos eredményt lehet elérni.

Kép
forrás: pexels.com

5. “Online edzőtermek”

Nincs sok időd vagy kedved kimozdulni otthonról, de mindenképp szeretnél mozogni egy kicsit? Akkor az online edzésprogramokat neked találták ki! Az interneten rengeteg félét találsz, és egyre több az ingyenes mozgásprogram. Általában képzett edzők, és életmód tanácsadók állítják össze a mozgássorokat, illetve némelyiknél étrend összeállítására is van lehetőség. Sokkal motiválóbb lehet, mint egyedül otthon aerobik DVD-re ugrálni!

A különböző social media felületeken külön csoportok alakulnak ilyen a kategóriákban, ahol meg tudod beszélni a többi “programossal” az esetleges kérdéseid, vagy ha motivációra lenne szükséged, ott biztos segítenek a többiek visszatalálni a helyes útra.

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft