nyaralás,hízás,hízás a nyaraláson,vakáció
Getty Images
Előfizetek

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?
Olvasd el ezt is!

Oké, vannak szerencsésebb típusok, akik nem megy a hízás a nyaraláson és karácsonykor sem, de ott vannak azok, akik pedig a levegőtől is. Hát nekik azért nem könnyű egy nyaralás után ráállni a mérlegre. Nekem eddig egy vakáció volt, ahonnan nem vittem haza egy pluszkilót sem, sőt leadtam másfelet, pedig nem vontam meg magamtól a finomságokat. Ott ezeket a dolgokat tartottam be:

  1. A reggelinél engedékeny voltam, de sosem ettem túl magam. Igyekeztem a teljes kiőrlésű pirítóst, rántottát vagy müzlit választani, viszont akkor sem éreztem bűntudatot, ha a nutellás croissant vagy fánk mellett döntöttem. A lényeg, hogy csakis egyfélét ettem. Ez jó volt, mert nem éreztem nagy sóvárgást, minden egyes nap megehettem valami kalóriadús finomságot, de csakis egyet a nyaraláson.

  2. Napközben kihagytam a főétkezést, és inkább gyakran ettem keveset: sok gyümölcsöt, de olykor fagyit is vagy, és egyéb kisebb finomságokat! Egy-egy leves, kis saláta is becsúszott, de ezek mind viszonylag kevés kalóriát tartalmaztak. Mivel szinte egész nap ettem, nem éreztem nagy vágyat egy óriási főételre, és így a hízás is könnyebben elkerült.

  3. A vacsora volt a legfontosabb étkezés, akkor együtt a csapattal mentünk mindig valamerre. De ha az ember mondjuk egy mediterrán helyen vakációzik, akkor nagyon könnyű olyat enni, ami nem hizlal, és finom. Imádom a tengeri herkentyűket és a halat, ezek pedig egy friss salátával vagy más zöldséggel is hihetetlenül jók.

  4. Persze, a nyaraláson az italozás is gyakoribb, mint a mindennapokban, de ha nem cukros koktélokat, hanem sportfröccsöt választasz száraz borból, akkor nem lesz probléma, sem hízás!

  5. Oké, nem végeztem célzott edzéseket, de minden egyes nap rengeteget sétáltam és/vagy úsztam a tengerben, de olyan is volt, hogy körbebringáztuk a szigetet! Gondolj bele, amikor dolgozol, 8 vagy több órát ülsz egy széken, és csupán egy órát edzel. De a nyaraláson megteheted, hogy ennél jóval többet mozogj, akkor is, ha nem mész el kifejezetten futni vagy edzeni!

Hidd el, így nem érzed majd rosszul magadat, de hazaérve sem lesz sokk a mérlegelés!


Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 dolog, amit tegyél meg magadért a következő nyaraláson!
Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem