fogyókúra,zöldség,gyümölcs
Brooke Lark/Unsplash
Előfizetek

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Aki életmódváltás előtt áll, vagy fogyni szeretne, tisztában van vele, hogy elsősorban az étkezési szokásain kell változtatnia. Ha valaki nagyon elszánt, lehet nem fog megtorpanni és következetesen végig tudja vinni az akaratát a kitűzött célig. Viszont vannak olyan emberek, akiknek nehezebb átállnia az egészséges életmódra, vagy egy-két hét után meginognak és visszatérnének a régi, rossz szokásaikhoz. Nekik szeretnék segíteni néhány motivációs tippel, hogy lendüljenek át a nehézségeken

  1. Minden agyban dől el!
    Nem lehet elégszer hangsúlyozni, néha már elcsépeltnek tűnhet, de hidd el, ez egy örök érvényű igazság és az életmódváltásra is igaz. Először is el kell hinned, hogy sikerülni fog és képes vagy rá! Ha kell, olvass utána dolgoknak, kérj segítséget szakembertől és minden úgy lesz ahogy eltervezted, csak kitartás, kitartás, kitartás!

  2. Biztos éhes vagy?
    Sokszor nassolnál? Úgy érzed soha nem elég a kajából? Tapasztalatból mondom, hogy sokszor az éhségérzet csak szomjúság. Nem új keletű dolog, nekem például a nagypapám mondta mindig, hogy ha nassolni támadt kedve, inkább megivott egy pohár vizet. A folyadékbevitel fokozza az anyagcserét is, úgyhogy megéri, ha gyakran nézel az ásványvizes üveg fenekére.
  3. Tereld el a gondolataid, menj ki a szabadba!
    Én személy szerint az a típus vagyok, aki ha diétázom, állandóan kinyitja a hűtőt, majd visszazárja. Nem az éhség miatt, hanem az "úgy ennék valamit" érzés miatt. Ilyenkor segít, ha eltereljük a gondolatainkat, és egy teljesen más dologba kezdünk, vagy akár elmegyünk otthonról. Ebben az időszakban sokat vagyok a természetben, a napsütésben, mindig feltölt energiával.
  4. Ne állj állandóan a mérlegre!
    Idegőrlő, ha állandóan azzal szekálod saját magad, hogy naponta a mérlegre állsz, hogy mozdult-e súlyod. Sokszor a fogyás mértékét nem is kilókban, hanem centikben érdemesebb mérni, de úgy is látni fogod, a ruháid méretéből, hogy jó úton haladsz!
Olvasd el ezt is!

Még több tippért kövesd Évit az Instagramon is!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem