fogyókúra,zöldség,gyümölcs
Brooke Lark/Unsplash
Előfizetek

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Aki életmódváltás előtt áll, vagy fogyni szeretne, tisztában van vele, hogy elsősorban az étkezési szokásain kell változtatnia. Ha valaki nagyon elszánt, lehet nem fog megtorpanni és következetesen végig tudja vinni az akaratát a kitűzött célig. Viszont vannak olyan emberek, akiknek nehezebb átállnia az egészséges életmódra, vagy egy-két hét után meginognak és visszatérnének a régi, rossz szokásaikhoz. Nekik szeretnék segíteni néhány motivációs tippel, hogy lendüljenek át a nehézségeken

  1. Minden agyban dől el!
    Nem lehet elégszer hangsúlyozni, néha már elcsépeltnek tűnhet, de hidd el, ez egy örök érvényű igazság és az életmódváltásra is igaz. Először is el kell hinned, hogy sikerülni fog és képes vagy rá! Ha kell, olvass utána dolgoknak, kérj segítséget szakembertől és minden úgy lesz ahogy eltervezted, csak kitartás, kitartás, kitartás!

  2. Biztos éhes vagy?
    Sokszor nassolnál? Úgy érzed soha nem elég a kajából? Tapasztalatból mondom, hogy sokszor az éhségérzet csak szomjúság. Nem új keletű dolog, nekem például a nagypapám mondta mindig, hogy ha nassolni támadt kedve, inkább megivott egy pohár vizet. A folyadékbevitel fokozza az anyagcserét is, úgyhogy megéri, ha gyakran nézel az ásványvizes üveg fenekére.
  3. Tereld el a gondolataid, menj ki a szabadba!
    Én személy szerint az a típus vagyok, aki ha diétázom, állandóan kinyitja a hűtőt, majd visszazárja. Nem az éhség miatt, hanem az "úgy ennék valamit" érzés miatt. Ilyenkor segít, ha eltereljük a gondolatainkat, és egy teljesen más dologba kezdünk, vagy akár elmegyünk otthonról. Ebben az időszakban sokat vagyok a természetben, a napsütésben, mindig feltölt energiával.
  4. Ne állj állandóan a mérlegre!
    Idegőrlő, ha állandóan azzal szekálod saját magad, hogy naponta a mérlegre állsz, hogy mozdult-e súlyod. Sokszor a fogyás mértékét nem is kilókban, hanem centikben érdemesebb mérni, de úgy is látni fogod, a ruháid méretéből, hogy jó úton haladsz!
Olvasd el ezt is!

Még több tippért kövesd Évit az Instagramon is!

Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem