Kattanj rá bringázásra!- A biciklizés jótékony hatásai
Vadim Misyuchenko/Unsplash
Előfizetek

Kattanj rá bringázásra!- A biciklizés jótékony hatásai

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A kerékpározás előnyeiről már számos tanulmány jelent meg, magam is nagyon szeretem űzni ezt a sportot gyerekkorom óta. Nemcsak fizikai, lelki pozitív hatásai is vannak, hanem számos más előnye, most össze is szedtem pár gondolatot róla.

  1. Olcsó. Nem kell költened pénzt benzinre vagy gázolajra, sőt kötelező biztosítást és parkolójegyet sem kell fizetned, jogosítvány sem kell hozzá, így pénzt spórolhatsz. Csak egyszer kell megvenni a bringát!

  2. Mivel nem bocsájt ki kipufogógázt, ezért óvod a környezeted vele. Nem rongálod az utakat vele, és még csendes is. Ha teheted, minél többször válaszd autó helyett, ha mész valahova.

  3. Intenzív kerékpározással akár 800 kalóriát is elégethetsz óránként, remek sport a fogyni vágyóknak!

  4. A biciklizés kitűnően edzi a szív- és vérkeringési rendszert. Terhelhetővé teszi testünk, továbbá erősíti a tüdőnk és a csontjaink is.

  5. A lábizom egyik legjobb barátja, tökéletesen formálja "virgácsainkat". Az ízületeinkhez viszont kíméletes, ezért ha térdfájósok vagyunk, futás helyett választhatjuk ezt a mozgásformát.

  6. Csökkenti az elhízás esélyét és segít levezetni a stresszt is. A friss levegő kitisztítja elménk például egy nehéz munkanap után, az életkedvünk is fokozhatja.

  7. Gyorsabb a gyaloglásnál, hamarabb elérhetjük vele a célállomásunk, és még a dugóban sem kell ácsorognod miatta!

  8. Szuper szabadidős sport. Ha kirándulni szeretnétek, remek biciklis útvonalakat találtok az országban, vagy akár a Balatont is körbetekerhetitek a családdal egy hosszú hétvége alkalmával.

Ugye, hogy neked is megjött a kedved egy kis tekeréshez? :)

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem