futás,együtt,párban,életmódváltás
Getty Images
Előfizetek

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A minap olvastam egy brit kutatást, hogy pozitív viselkedésminta az élet minden területén működhet, így a testmozgásra és az egészséges életmódra is hatással lehetünk a párunkra, ha mi magunk is egészségesen élünk. Összeszedtem néhány gondolatot ezzel kapcsolatban, hogyan lehet rávenni a párunkat az életmódváltásra és a testmozgásra, íme:

  1. Főzzetek együtt!
    Az életmódváltás alapja az egészséges étkezés. Nagyon romantikus tud lenni, ha együtt főztök valami finomat, így az egészségesebb dolgokra is könnyebben rá tudod majd venni a párod, ha te már így étkezel. Ráadásul így biztosan nem egy gyorsétteremben köttök ki, és még spórolni is tudtok vele!

  2. Mozogjatok közösen!
    „Együtt minden könnyebb” - szól a mondás is. Nagyon jó motiváció, ha közösen mentek le a terembe, vagy közösen mentek el futni, így biztosan nem fogjátok lemondani a megbeszélt időpontot. A versenyszellem is előjön ilyenkor az emberből ami egy plusz löketet adhat a párunknak.

  3. Kölcsönös motiváció
    A nehezebb napokon egy társ sokkal könnyebben át tud lendíteni a holtpontokon, és segít, hogy ne add fel. Egymásban tudjátok tartani a lelket, hidd el, nagyon hálás lesz érte, hogy mellette álltál az életmódváltásban.

  4. Válasszatok szórakoztató sportokat!
    Itt a nyár, a jó idő, rengeteg szabadidős sport közül választhatunk és ami a legjobb, a párunkkal közösen is tudjuk végezni. Úszás, wakeboardozás, röplabda, mind remek kalóriaégető sport és még közben jól is érzitek magatokat.
  5. Sétáljatok, kerékpározzatok autó helyett!
    Kisebb távok helyett válasszátok inkább a kerékpárt az autó helyett, vagy gyalogoljatok, kocogjatok együtt. A környezetet is véditek vele, plusz még mozogtok is miatta. Hát nem szuper?

  6. Tűzzetek ki közös célokat!
    Azt mondják a közös célok a tartós párkapcsolat titka. Miért ne lehetne közös cél az életmódváltás is? Először kisebb léptekben haladjatok és biztosan nem megy el a kedvetek az egésztől. Néhány aprósággal, meglepetéssel plusz motivációt adhatsz a kedvesednek.

Kövesd te is Évit az Instán, ahol naponta oszt meg egészséges recepteket, tippeket és motivációs gondolatokat!

Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem