Hozd ki a maximumot az edzésekből: így fejlődik a legjobban az izomzatod
Getty Images
Előfizetek

Hozd ki a maximumot az edzésekből: így fejlődik a legjobban az izomzatod

A cikk támogatója a Perskindol
Ha feszes, formás izomzatot szeretnél, akkor ezeket a lépcsőket mászd meg a cél érdekében:
  1. Lépcső
    Természetesen nagyon oda kell figyelni az edzések minőségére: a formás izomzathoz a saját testsúlyos és súlyzós edzések kombinálása a leginkább célravezető.

  2. Lépcső
    A második fontos lépés, hogy a táplálkozásod rendben legyen: minden tápanyagra szüksége van a szervezetednek, így zsírt, szénhidrátot és fehérjét is kell fogyasztani, csak nem mindegy, milyen minőségben és mennyiségben. Ha a formás izomzat a cél, a fehérjebevitel legyen hangsúlyos. Minden étkezésed tartalmazzon fehérjét, edzések után pedig fogyassz szénhidrátot is. Mint ismeretes, a fehérjét a testünk nem tudja nagy mennyiségben tárolni, ezért edzés után kis mennyiségben kellene fogyasztani - persze lehet szénhidráttal kombinálni. Igaz, a szénhidrát az izomnak nem építőanyaga, de az energiaraktárak szempontjából igen fontos.

  3. Lépcső
    Ha nincs meg a megfelelő regeneráció, nem lesz fejlődés. Izomépítés csak edzés után történik, tehát az edzés utáni regeneráció nagyon fontos: a pihenés izmaink építő fázisa: ügyelni kell arra,hogy elegendő fehérje és aminosavkészlet álljon a rendelkezésünkre. Az edzés energiavesztéssel jár, ilyenkor testünkben a leépítési folyamatok dominálnak, elfáradunk. Az ezt követő pihenési fázisban zajlik az energiaraktárak feltöltése, méghozzá magasabb szintre, mint az edzés előtti kiinduló állapot. Ezt nevezik szuperkompenzációnak. Így a fejlődésed görbéje folyamatosan felfelé ívelhet. Kivéve, ha nem tartod be, és túledzed magad, akkor egy ideig ugyan erősebbnek érzed magad, utána viszony gyorsan leromlanak az eredményeid.

  4. Lépcső
    A sportmozgások tekintetében sem szabad alábecsülni az alvás jelentőségét, mert az alvás döntően befolyásolja az izomnövekedést. Alvás közben az izmok ellazulnak és regenerálódnak, a fehérjeszintézis fokozódik. Időtartam tekintetében a 7-8 óra alvás a mérvadó.

  5. Lépcső
    Figyelj oda magadra, és vess be néhány extra trükköt, amelyek mind az izmaidat kényeztetik. izmaidat kényeztetik. A szauna és a masszázs fantasztikusan ellazít, simogatja a fáradt izmokat, de te magad, otthon is ápolhatod őket. A Perskindol Active Classic gél segíti legyőzni az izomfeszülést, izomfájdalmakat és - görcsöket is! Természetes hatóanyagainak köszönhetően különleges, kettős hatással bír, ugyanis egyszerre hűt és melegít. Kenegetheted vele magad akkor is, ha éppen fáj valamid, de akkor is, ha egy kemény edzésen vagy túl, és azt szeretnéd, hogy másnapra gyorsabban regenerálódj!
Kép
forrás: Perskindol
Kép
Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem