Hozd ki a maximumot az edzésekből: így fejlődik a legjobban az izomzatod
Getty Images
Előfizetek

Hozd ki a maximumot az edzésekből: így fejlődik a legjobban az izomzatod

A cikk támogatója a Perskindol
Ha feszes, formás izomzatot szeretnél, akkor ezeket a lépcsőket mászd meg a cél érdekében:
  1. Lépcső
    Természetesen nagyon oda kell figyelni az edzések minőségére: a formás izomzathoz a saját testsúlyos és súlyzós edzések kombinálása a leginkább célravezető.

  2. Lépcső
    A második fontos lépés, hogy a táplálkozásod rendben legyen: minden tápanyagra szüksége van a szervezetednek, így zsírt, szénhidrátot és fehérjét is kell fogyasztani, csak nem mindegy, milyen minőségben és mennyiségben. Ha a formás izomzat a cél, a fehérjebevitel legyen hangsúlyos. Minden étkezésed tartalmazzon fehérjét, edzések után pedig fogyassz szénhidrátot is. Mint ismeretes, a fehérjét a testünk nem tudja nagy mennyiségben tárolni, ezért edzés után kis mennyiségben kellene fogyasztani - persze lehet szénhidráttal kombinálni. Igaz, a szénhidrát az izomnak nem építőanyaga, de az energiaraktárak szempontjából igen fontos.

  3. Lépcső
    Ha nincs meg a megfelelő regeneráció, nem lesz fejlődés. Izomépítés csak edzés után történik, tehát az edzés utáni regeneráció nagyon fontos: a pihenés izmaink építő fázisa: ügyelni kell arra,hogy elegendő fehérje és aminosavkészlet álljon a rendelkezésünkre. Az edzés energiavesztéssel jár, ilyenkor testünkben a leépítési folyamatok dominálnak, elfáradunk. Az ezt követő pihenési fázisban zajlik az energiaraktárak feltöltése, méghozzá magasabb szintre, mint az edzés előtti kiinduló állapot. Ezt nevezik szuperkompenzációnak. Így a fejlődésed görbéje folyamatosan felfelé ívelhet. Kivéve, ha nem tartod be, és túledzed magad, akkor egy ideig ugyan erősebbnek érzed magad, utána viszony gyorsan leromlanak az eredményeid.

  4. Lépcső
    A sportmozgások tekintetében sem szabad alábecsülni az alvás jelentőségét, mert az alvás döntően befolyásolja az izomnövekedést. Alvás közben az izmok ellazulnak és regenerálódnak, a fehérjeszintézis fokozódik. Időtartam tekintetében a 7-8 óra alvás a mérvadó.

  5. Lépcső
    Figyelj oda magadra, és vess be néhány extra trükköt, amelyek mind az izmaidat kényeztetik. izmaidat kényeztetik. A szauna és a masszázs fantasztikusan ellazít, simogatja a fáradt izmokat, de te magad, otthon is ápolhatod őket. A Perskindol Active Classic gél segíti legyőzni az izomfeszülést, izomfájdalmakat és - görcsöket is! Természetes hatóanyagainak köszönhetően különleges, kettős hatással bír, ugyanis egyszerre hűt és melegít. Kenegetheted vele magad akkor is, ha éppen fáj valamid, de akkor is, ha egy kemény edzésen vagy túl, és azt szeretnéd, hogy másnapra gyorsabban regenerálódj!
Kép
forrás: Perskindol
Kép
5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem