Gyakran rád tör a nassolási vágy? Eláruljuk, mivel csillapítsd!
Getty Images
Előfizetek

Gyakran rád tör a nassolási vágy? Eláruljuk, mivel csillapítsd!

A cikk támogatója a Sió Light
Most, hogy közeleg a bikiniszezon, a legtöbben már nagyon odafigyelnek arra, hogy mit és mikor esznek, és mozognak. Azonban, még velük is előfordulhat, hogy délelőtt és délután rájuk tör az édesség utáni vágy.

Te is folyton ezzel küzdesz? És a vége mindig az, hogy a munkahelyi büfében kötsz ki, és a csokik közül válogatsz? Ha szeretnél ezzel végre leszámolni, az első lépés, hogy felkészültebbnek kell lenned, és jól fel kell tankolni az irodai fiókot egészséges alternatívákkal, amikhez bármikor nyúlhatsz! De, hogy mikkel töltsd fel? Mutatjuk:

  • Ha ropogtatnál: Az aszalt gyümölcs – magvak kombó mindig jó választás, mert van bennük egészséges zsír, protein, rost és természetes cukor is. Válogathatsz többféle íz közül, de a csomagolást nagyon nézd át, mert némely termék tartalmaz hozzáadott cukrot és egyéb tartósítószert is. Arra is ügyelj, hogy egyszerre egy kis maréknyit fogyassz el belőlük, mert jelentős kalóriatartalommal bírnak.

  • Ha az élmény kell: Keverj otthon magadnak finom desszertet túróból, gyümölcsökből és esetleg fehérjeporból. Sok mindennel turbózhatod a saját ízlésed szerint, és a lényeg, hogy egy kis pohárkányi legyen a végeredmény. Mehet bele fűszer, gyümölcs, mag, egy kis gabona, csak rajtad múlik!

  • Ha felfrissülnél: Ha egyszerre vágysz valami finom ízre, de közben a hidratálásra is figyelsz, válogass a gyümölcsitalok közül! Sőt, ha igazán figyelsz az alakodra, van egy jó tippünk: a Sió kínálatában már 5 ízben megtalálhatóak a csökkentett kalóriatartalmú light levek is, amik minden olyan lány kedvencei lesznek idén, aki figyel az alakjára.
  • Ha a tömény ízeket szereted: A mogyoróvaj összekeverve egy kis természetes édesítőszerrel, kakaóval tisztára olyan, mint a nutella, és ezt kenheted kedvedre akár puffasztott rizsre, akár gyümölcsökre, vagy amire csak szeretnéd! Arra figyelj, hogy egyszerre maximum egy evőkanállal fogyassz belőle, mert bár nagyon egészséges és a fogyókúrádat is támogatja, van benne ám kalória!

Na és, várod már a nyarat és a strandolást?

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem