10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban
Előfizetek

10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban

A cikk támogatója a Pepsi
Szeretnél fogyni pár kilót, de se időd, se energiád egy drasztikus diétához? Akkor a következő tippeket imádni fogod!

Ha figyelsz az életmódodra, biztosan tudod, hogy a szigorú diéták és a különféle divatos fogyókúrák helyett sokkal többet érsz el, ha alapjaiban változtatsz az életmódodon. Nem azt mondjuk, hogy mostantól soha többé nem ehetsz pizzát és csokit, mert néha igenis kell a bűnözés! Viszont ha lehet, a szokásosnál ritkábban tarts csaló napot, ám mellette van még néhány apró trükk, amiket ha bevetsz, garantáltan elmozdul majd a vágyott irányba a mérleg nyelve!

Kép
forrás: GettyImages

Indítsd jól a napot!

Felkelsz, és rögtön a kávéfőző felé veszed az irányt? Ez nem tragédia, de próbálj ki valami újat: kezdd a napot egy pohár citromos vízzel, és egy pár perc múlva jöjjön csak a kávé! A citromos langyos víz egy egyszerű és szuper trükk arra, hogy beinduljon az anyagcsere -, ráadásul méregteleníti a májat. Próbáld ki, és imádni fogod!

Viszlát, cukros italok!

A fogyókúrában hatalmas szerepe van a folyadékfogyasztásnak. Ha imádod a dobozos italokat, a cukros üdítőket, mostantól próbálj ki helyettük alternatív megoldásokat, mert nem is hinnéd, mennyi cukrot tartalmaznak! Válassz cukormentes üdítőket, sokkal jobban jársz velük! A Pepsi újdonságát, a Pepsi Blacket érdemes megkóstolnod: ez egy igazi, kalóriamentes hűsítő, az íze viszont épp olyan, mint a hagyományos kólának!

Igyál kicsit több vizet!

Most őszintén, te mennyit iszol egy nap? A szervezetnek minimum 2 liter vízre van szüksége, ha pedig nyár van és hőség, akkor még sokkal többre. Az is lehet, hogy sokszor nem is éhes vagy, hanem szomjas, ezért is eszel többet – mostantól törekedj arra, hogy elegendő vizet vigyél a szervezetedbe!

Egyél!

A reggelit sokszor elcsalod, ebédelni alig van időd, nap közben végszükség esetén marad a csoki, este pedig felfalod a fél hűtőt? A fogyás titka tényleg a rendszeres étkezés, hiszen akkor nem éhezteted ki a testedet, és nem fogod akarni a felesleges kalóriákat. Igenis szánj időt a reggelire, ebédre és vacsorára, nap közben pedig mindig legyen nálad egy kis dió, mandula, egy alma – hogy legyen mit nassolgatnod!

Fehér helyett barna

Ezt nem nehéz betartani, de tényleg! Ha már köretet eszel, és nem salátára vágysz, akkor fehér helyett barna rizst válassz, a fehér kenyeret pedig cseréld rozsra vagy teljes kiőrlésű lisztből készültre!

Nyers zöldségek mindenek előtt

Nem csak a vitamintartalmuk miatt érdemes minden étkezéshez valami friss zöldséget enni! A fogyáshoz elengedhetetlenek a rostok, a zöldségek legtöbbje pedig nagyon is rostdús! Próbálj legalább ebédre és vacsorára salátát választani a fő fogás mellé, ha pedig ez nehezen megy, kezdd a napot egy zöldturmixszal!

Ismerkedj!

Chia mag, quinoa, avokádó – sokat olvasol róluk, de nem rajongsz az ilyen „huncutságokért”? Pedig érdemes új dolgokat kipróbálni, hiszen a változatosság sosem árt!

Fűszerezz!

Itt a nyár, tele vannak a boltok polcai friss fűszerekkel! Hidd el, egészen más íze lesz az ételnek, vagy egy egyszerű salátának is, ha friss zöldfűszerekkel dobod fel! Emellett nem árt beszerezned némi fahéjat, chiliport, kurkumát – ezek ugyanis a zsírégetést is serkentik!

Válogass!

Igen, ha magadnak főzöl, arra bizony időt és energiát kell szánni, de megéri, mert nagyon nem mindegy, mit viszel be a szervezetedbe. A készételek, a gyorskaják rengeteg tartósítószert tartalmaznak, amik szintén gátolják a fogyásodat! Mostantól nézd meg jobban, mit eszel, iktasd be a piacozást, és alaposan nézd meg, miből főzöl!

Lassulj le!

Akármennyire is rohanó életviteled van, próbálj az étkezésre kicsit másként gondolni! Szánj időt az étel elfogyasztására, alaposan rágj meg mindent, élvezd ki az ízeket: ez nemcsak azért jó, mert előbb érzed majd, hogy tele vagy, és ne tudsz többet enni, de az is fontos, hogy a testnek ne csak félig megrágott ételeket kelljen megemésztenie.

Kép
forrás: GettyImages

Hidd el, megéri változtatni – hamarosan látni fogod az eredményt is!

Nem így ismertük meg őt: sokat fogyott és nagyon izmos lett Leona Lewis

Mikor láttad utoljára Leona Lewist? Nagyon sokat fogyott az énekesnő!

Ha egy nő megtalálja a tökéletes (futó)cipőt, meghódíthatja az egész világot!

De ahhoz tényleg a hozzád legjobban passzoló darab kell.

Az úszás egész évben szuper alakformáló edzés: mostantól akár télen is úszhatsz a Palatinusban

Imádsz úszni, mert nemcsak egészséges, és remek edzésforma, de abszolút ki is kapcsol? A Palatinus strandra eddig csak nyári strandként gondoltunk, de mostantól a hideg időben is ellátogathatsz ide!

Fogyj együtt a kutyáddal/macskáddal, hogy mindketten sokáig egészségesek maradjatok: 5 tipp

A kutya/macska és az ember együttélése jótékony hatással van mindkét fél egészségére. Hát még ha az életmódjukra is figyelnek.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is. Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is.

Csak 2880 Ft