5 dolog, amit tudnod kell az edzésről, ha fogyni szeretnél
Előfizetek

5 dolog, amit tudnod kell az edzésről, ha fogyni szeretnél

Az edzéssel több célod lehet, és minden cél elérése érdekében máshogy kell sportolnod. Ha a te nagy vágyad a fogyás, akkor ezeket mindenképpen tudnod kell:

Olyan sportot válassz, amit élvezel

Ha fogyni szeretnél, akkor fontos, hogy motivált maradj, és rendszeresen sportolj. Ehhez pedig az kell, hogy szeresd azt, amit csinálsz, hogy ne add fel idő előtt.

Ne csak arra koncentrálj, hogy hány kalóriát égetsz el

Persze a fogyás alapfeltétele, hogy több kalóriát égess el, mint amennyit bejuttatsz, de azért sokkal bonyolultabb a dolog mindkét oldalon. Az edzéseid alatt fókuszálj arra, hogy kellő intenzitáson dolgozz, elfáradj, és annak biztosan meglesz a gyümölcse.

Olvasd el ezt is!

Nem csak kardiózni kell

Sokan azt hiszik, hogy ha a fogyáshoz vezető út kardióedzésekkel van kikövezve. De ez nem igaz! Szükség van intervall edzésekre és erősítésre is. Csak az erősítő edzésektől lesz szép izomzatod és alakod, ráadásul minél nagyobb a testeden az izomfelület, annál több kalóriát éget el a tested. A legjobb, ha hetente 2-szer kardiózol, 2-szer erősítesz és egyszer intervall edzésen veszel részt!

A nyújtás ebben az esetben elengedhetetlen

A nyújtás és a levezetés abban segít, hogy ne sérülj le, és a testedből kihozhasd a maximumot. Ha valami bajod lesz, akkor nem tudod tartani magad az edzéstervedhez, és úgy sokkal, de sokkal nehezebb leadni a kilókat!

Nem az számít, hogy hány órát töltesz az edzőteremben

Inkább figyelj arra, hogy a nap folyamán legyen mozgalmasabb az életed, hogy sétálj többet, aztán edzőteremben bővel elég egy óra is, ha abban az időben maximálisan odateszed magadat, és intenzíven dolgozol.

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft