Folyton futsz, de nem fogysz? Ezt rontod el!
Előfizetek

Folyton futsz, de nem fogysz? Ezt rontod el!

Úgy érzed, mindent megteszel azért, hogy leadd a feleslegedet, mégsem moccan a mérleg nyelve? Hiába veted be az egyik legjobb zsírégető sportot, a futást, ha ezeket a hibákat követed el:

1. hiba: mindig ugyanúgy futsz

Azt már többször leírtuk, hogy az edzésben a változatosság nagyon fontos, mert a terheléshez könnyen hozzászokik a tested, így egy idő után megáll a fejlődésben. Szóval, ha mindig ugyanannyit, és ugyanolyan gyorsan futsz, akkor egy bizonyos idő elteltével már kevesebb kalóriát éget el a szervezeted ugyanazzal az edzéssel. Éppen ezért váltogasd a távokat, a tempót, és a legjobb, ha más tréningeket (erősítés, bringázás, jóga, TRX) is beiktatsz!

2. hiba: egyre hosszabb távokat futsz, de a megszokott tempóban

Érdemes beiktatnod az edzésprogramodba olyan napokat, amikor nagyobb intenzitással dolgozol, mint egyébként. Ez nem csak a futásra, de minden más kardió mozgásformára érvényes szabály. Napjainkban a legnépszerűbb, és zsírégetés tekintetében a leghatásosabb módszer a HIIT, amit bármilyen edzéstípuson lehet alkalmazni. Itt olvashatsz róla bővebben:

Olvasd el ezt is!

Ennek lényege, hogy mondjuk kiegyensúlyozott intenzitás helyett úgy futsz, hogy 10X1 percig sprintelsz, és közte 2 percig sétálsz. Látványos eredményt érhetsz el így!

3. hiba: túl sokat futsz (jól olvastad)

Egyrészt érdemes váltogatnod az edzéstípusokat, másrészt a pihenőnapokra is nagy hangsúlyt kell fektetni. Ugyanis, ha túlzásba viszed az edzést, a szervezeted számára ez olyan, mint a stressz. A stressz pedig felborítja a hormonháztartást, ez pedig megakadályozhat abban, hogy leadd a fölös kilókat. Figyelj oda arra, hogy megfelelően táplálkozz, eddz, és pihenj!

Olvasd el ezt is!
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft