Így pakolj a hűtődbe, hogy ne csábulj el
Előfizetek

Így pakolj a hűtődbe, hogy ne csábulj el

Icipici trükkök, és máris kalóriák százaitól mentetted meg magad!
  1. A helyzet magaslatán - A zöldséget és gyümölcsöt jól látható helyre tedd a hűtőben
  2. Rágcsák - A nassolás nem feltétlenül bűn. A diétás és egészséges snackeket helyezd
    átlátszó tálba
  3. Sovány finomságok - A fehérjében gazdag, zsírban szegény tejtermékek is felső polcot érdemelnek
  4. Alsó polcosok - A zsírban és szénhidrátban bővelkedő, kalóriadús fogások ne legyenek szem előtt. Alsó polcra velük!
  5. Fagyassz! - Töltsd meg a mélyhűtődet fagyasztott zöldségekkel, gyümölccsel, főzelékkel – így az egészségtelen készkajáknak esélyük sem lesz nálad!
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft