5 dolog, amit tegyél meg lefekvés előtt, ha le akarsz fogyni
Előfizetek

5 dolog, amit tegyél meg lefekvés előtt, ha le akarsz fogyni

A rendszeres edzésen és egészséges táplálkozáson kívül sok aprósággal segítheted, hogy minél hamarabb elérd a vágyott alakot! Például ezekkel:

Teázz!

A rooibos tea koffeinmentes, és tele van flavonoidokkal, ami csökkenti a stresszt, így az étvágyat, és a zsírraktározás mértékét. Kortyolgass el belőle egy csészével fél órával azelőtt, hogy ágyba bújnál!

Majszolj!

Koplalni nem túl kifizetődő, ha korgó gyomorral fekszel le, reggel mindent magadba akarsz majd tömni. A magas fehérjetartalmú, de zsírszegény cottage cheese ilyenkor szuper választás. Megehetsz belőle egy-két evőkanállal!

Relaxálj!

Ahhoz, hogy a szervezeted megfelelően működjön, és a fogyásod is beinduljon, fontos a pihentető alvás. Ez nagyjából 6-7 óra legyen. Hogy biztosan el tudj aludni időben, relaxálj vagy meditálj egy picit lágy zenére.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Hogyan hizlal az okostelefon?

Hűsíts!

A megfelelően beállított hőmérséklet nem csak abban segít, hogy jobban aludj, de abban is, hogy a tested megfelelően használja fel a zsírraktárait. Állítsd a termosztátot 19 fokra, ez a legtökéletesebb, több kutatás is bebizonyította már.

Sötétíts!

Ha fényben alszol, összezavarodik a tested, rosszul alszol, és még hízni is fogsz. Egy friss felmérés szerint a beszűrődő fényben alvók 21%-kal hajlamosabbak hízásra, mint a teljes sötétségben szundikálók.

Kipróbálod ezeket a tippeket?

Olvasd el ezt is!
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft