Eddz úgy, mint egy modell!
Előfizetek

Eddz úgy, mint egy modell!

Szakmai titkok következnek!

Ez a cikk eredetileg a joy.hu oldalon jelent meg a Modellügynökség rovatban. További érdekes cikkeket a modellek világáról ITT olvashatsz.


A modellek mindennapjaiba nem kizárólag a centik miatt épült be a rendszeres mozgás, hiszen az egészséges életmód része kell legyen ez is.
Az orvosok legalább napi fél óra mozgást javasolnak, s ezzel minden Attractive-modell tisztában van, ezért hetente legalább ötször, de minimum háromszor választják azt a mozgásformát, amelynek szerelmesei. Lehet ez edzőterem, jógastúdió, uszoda, futópálya vagy éppen kosárlabdapálya, az egészségük érdekében mindenki rátalált a neki legmegfelelőbb sportra. Az is, aki egyébként bármennyit ehet, egy dekát sem hízik, hiszen a vitalitást és állóképességet nem adják ingyen. Azokkal, a hosszú évek alatt bevált módszerekkel szeretnénk ösztönözni téged is a mozgásra, amiket folyamatosan ajánlunk a mozogni, feszesedni vagy fogyni vágyó jelöltjeinknek.

Tracy Anderson Method: Mat Workout.
A kedvenc fitneszgurunk, akit két hétig mindenki gyűlöl, végül hálás lesz neki. Olyan sztárok személyi edzője volt már, mint Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Madonna és Shakira, a stúdiójába pedig Gisele Bündchen, Jennifer Aniston és Kim Kardashian is gyakran ellátogat. A legtöbb Attractive-modell ezzel a videóval kezdte a karrierjét, ugyanis az általa kifejlesztett egyedi edzéstervvel – a legnagyobb sztárokhoz hasonlóan – te is felébresztheted a legkisebb izomcsoportjaidat is, és kitartó, mindennapi munkával rövid idő alatt átformálhatod az egész testedet. Hetente legalább öt alkalommal kell együtt izzadnod egy órán át Tracyvel ahhoz, hogy két hét után látványossá váljon a változás.


Kép

VSX: Sexiest workout ever
Egyik Victoria’s Secret-angyalka sem született tökéletesen szálkás testtel, céltudatos nőként tettek azért, hogy megőrizzék bombaformájukat és egészségüket. Mivel nekünk különösen szimpatikus, hogy a világhírnév hatására sem dőltek hátra, Tracy után a legtöbbször a VSX 4 rövid videóját ajánljuk, amely külön erőközpontokra, a karra, a fenékre és a lábakra hat. Nagyon fontos, hogy előtte meglegyen a 10 perc bemelegítés, majd ha végeztél az edzéssel, ne felejtsd ellazítani az izmaidat. Az eredményt akkor fogod érezni, ha a YouTube-on is megtalálható videókon bemutatott gyakorlatokat az elmondottak szerint ismételed és legalább hetente háromszor szánsz rá időt.


Jóga, pilates
Az első két módszerrel ellentétben a jóga és a pilates nemcsak a testedet, hanem a szellemedet is formálja. Lényegében a légzést segítségül hívva, gerinckímélő módon, a mélyizmok használatával, belülről kifelé erősítik az izomzatot. A jóga inkább a gerinc és a végtagok hajlékonyságára, míg a pilates inkább a hasizmok fejlesztésére szolgál. A modellkedéshez kifejezetten szuperül jön, hogy javítja a tartásodat, az egyensúlyérzékedet, a hajlékonyságodat és a legnagyobb káosz idején is segít ellazulni. Rengeteg modell imádja ezeket a mozgásformákat, olyannyira, hogy a legendás szupermodell, Christy Turlington még könyvet is írt a jógáról. Külön ajánljuk a gerincjógát azoknak, akiket érdekel a modellkedés, de még nőni szeretnének pár centit.

Büszkék vagyunk saját jógininkre, Vellára, aki korábban az Attractive Modelsnél modellkedett, ma pedig már Ázsiában indít jógaórákat:




Futás
Ugyan az előző tippekhez is csupán egy matracra volt szükséged, a futás olyan sport, amit bárhol, bármikor tudsz gyakorolni ingyen a természetben. Köztudott, hogy a rendszeres futás növeli az állóképességet, kiváló hatással van az anyagcserére és az idegrendszerre, segít megelőzni a daganatos, a szív- és érrendszeri betegségeket, sőt még az asztmát is. Minimum heti 3x50 perc futást javasolunk, ami inkább hosszú távú és lassabb legyen. Sajnos a túl gyors, rövidtávfutástól az izomtömeg megnövekszik, ami a modellkedés szempontjából ugyanúgy plusz centiket eredményez. Kattints ide és olvasd el modellünk, Virág tippjeit a futáshoz.


+1 tipp, ha valami különlegesre vágysz: Zumba Fintess! Táncos aerobicprogram latin zenére, ami formálja az alakodat, javítja az állóképességedet, hosszútávon nemcsak az izmaidat, hanem az önbizalmadat is erősíti. A modellkedés szempontjából azért is jön jól, mert fejleszti a ritmusérzéket, ami például a kifutós munkáknál elengedhetetlen.

Kép
Egészségesen étkezel, tartod a diétádat, de egy dekát sem fogysz? Lehet, hogy te is ezt rontod el!

Mindent, de tényleg mindent megteszel azért, hogy leadj pár kilót, ám csak nem akar sikerülni a dolog?

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft