A bikiniforma 5 alabszabálya - Simon Szimonetta fitneszedző segít, hogy szuper formába lendülj!
Előfizetek

A bikiniforma 5 alabszabálya - Simon Szimonetta fitneszedző segít, hogy szuper formába lendülj!

Itt az idő összekapni magad, ha szeretnél magabiztosan flangálni bikiniben!
Olvasd el ezt is!

1. Végezz többfajta mozgásformát!
Ha már évek óta jársz ugyanarra az aerobik órára, vagy a kondi részen mindig ugyanazokat a gyakorlatokat csinálod, akkor itt az ideje, hogy változtass egy kicsit a fejlődésed érdekében! Iktass be heti 1-2 alkalommal egy teljesen más mozgást/sportot a jól bevállt és megszokott edzéseid mellé. Sokkal látványosabban fogsz alakulni, ha az izmaid kapnak egy kis változatosságot. Ha csak most készülsz belevágni, akkor heti 2-3 alap edzéssel érdemes elindulnod.

2. Étkezz ésszel!
A koplalást ne csak a bikini formára való készülés alakalmával, hanem egy örök életre felejtsd el! Étkezz napjában többször, fogyassz 5-6 alkalommal kisebb adagokat, így nem tud raktározni a szervezeted. A cél érdekében jobb, ha száműzöd a cukrot és a lisztet! Ügyelj a folyadékfogyasztásra is, egész nap legyen melletted szénsavmentes ásványvíz, amit sűrűn kortyolgathatsz. Ezzel nem csak a fogyás indul be, de még a narancsbőr is látványosan fog csökkenni, mire beköszönt a strandszezon. Bátran használj táplálékkiegészítőket és a vitaminokról se feledkezz meg, egyes zsírégető készítmények pedig gyorsabban közelebb visznek a célodhoz!

3.Eddz társsal!
Egyedül ritkán tudja magát motiválni az ember.Vedd rá az egyik barátnőd/barátod, hogy járjon veled edzeni! Például futásnál és konditermi edzéseknél is nagy segítséget tud nyújtani, ha van melletted valaki. Persze egy személyi edző is segítségedre lehet. Nem találsz edzőtársat? Akkor a csoportos órákat neked találták ki. Ezekre a tömeges megmozdulásokra sokan egyedül is járnak! Biztos vagyok benne, hogy nem fogod magad rosszul érezni. Fergeteges a hangulat, az edző és a többiek is motiválnak. Ha azt látod, hogy a melletted lévő is megcsinálja az adott ismétlésszámot, akkor már csak azért sem fogod elcsalni az utolsó három lábemelést! Amúgy is, az edző mindent lát! Csak szólok...

4. Regenerálódj!
Mindig tarts pihenőnapot! A szervezetünknek és izmainknak nagy szüksége van a regenerálódásra épp úgy, mint az edzésre! Izmaink, melyek a feszes és szép formát adják, nem az edzés során fejlődnek, hanem a pihenő fázisban. A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás is elengedhehetlen ahhoz, hogy top formába hozd magad és még a bőröd is meg fogja hálálni.


5. Csavard fel a szőnyeget!
Ja, mégsem! Inkább told el a nappaliban a kisasztalt! Ha nincs időd edzőterembe menni, akkor az otthoni egy/fél órás torna is tökéletes megoldás lesz! Az otthon végezhető gyakorlatok tárháza végtelen. Egyre újabb és újabb módszerek születnek, amivel akár röpke 30-40 perc alatt is meg tudsz izzadni és rengeteg kalóriát égetsz el! Hamarosan indul egy nagyon ütős 30 napos kihívásunk, amivel formába tudod magad hozni nyárra! A Shape-el és az új edzésmódszeremmel a Boost Trainingel.

Csatlakozz és készüljünk együtt a bikiniszezonra!


+1 Szemeld ki álmaid bikinijét és tartsd be az előző pontokat! :)

Shape Bikini Boost Kihívás - az első hét gyakorlatai

Ha lemaradtál a Bikini Boost Kihívásunkról, ne csüggedj, bármikor újra belevághatsz, mutatjuk a gyakorlatokat!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft