A kegyetlen zsírgyilkos - Boost Training
Előfizetek

A kegyetlen zsírgyilkos - Boost Training

Van idő még a bikiniszezonig, ha szeretnéd ledolgozni a fránya zsírpárnákat! Simon Szimonetta fitnesztréner most egy különleges edzéstípusról mesél neked:

11 éves edzői pályafutásom alatt volt szerencsém megtapasztalni, hogy különböző mozgásformák mit eredményeznek. Mindenhonnan kiragadtam a lényeget, összegyúrtam és megszületett a saját edzésmódszerem, a Boost Training a kedvenc gyakorlataimból!

Ezzel az edzéssel rövid idő alatt, látványos eredményt érhetsz el! Villámgyors zsírvesztés, eredményes alakformálással vegyítve. Őrült hangulattal és pozitív energiákkal teli csoportos óra és még eszközt sem igényel. Bárhol és bármikor meg tudod csinálni. Vidám, feltölt és tetőtől talpig átformál.

Az edzés mindössze 1 órát vesz igénybe, bemelegítéssel és nyújtással együtt. Ha kevés a szabadidőd, akkor ezt neked találták ki. Nagy hangsúlyt fektetek a kritikus testrészek feszesítésére a narancsbőr és az úszógumi eltüntetésére is.

Szettekben dolgozunk, ezeken belül legtöbbször aktivációs és statikus részek váltják egymást.
Az egész a "bepörget-megtart" elven alapul. A két rész folyamatos váltakozása amellett, hogy megszabadít a nem kívánt zsírpárnáktól, a tested is villámgyorsan formálja. Ne gondoljunk nagyon bonyolult dolgokra, a legegyszerűbb gyakorlatokból szoktam a legütősebb kombinációkat összerakni, melyeket bárki meg tud csinálni. Az a célom, hogy mindenkinek sikerélménye legyen, elvégre egy jó edző sosem magának tart csoportos órát!

Ezalatt az 1 óra alatt megpróbáljuk kicsit feszegetni a határainkat és kilépni a komfortzónánkból. Csak akkor fogsz változást tapasztalni, ha ez sikerül! Így az eredménnyel hamar szembesülsz, és ez fog motiválni a továbbiakban.

Kinek ajánlom a Boost edzést?

Akik egészséges, nőies, formás és sportos megjelenésre vágynak és gyorsan formába szeretnének kerülni. Ezt az edzést kortól és edzettségtől függetlenül mindenkinek szívből ajánlom, mert számos gyakorlatnak többfajta verziója is van, dinamika és kivitelezés szempontjából, ezeket meg is mutatom minden alkalommal. Úgyhogy kezdők, haladók, fiúk, lányok, eljött az idő!


A zsírégetés mellett tökéletes a kondíció javítására, szív- és érrendszerünk munkára bírására.
Viszont magas vérnyomás, térdproblémák esetén és kismamáknak nem ajánlom. Heti 2 Boost már nagyon látványos tud lenni, természetesen ha az étkezésre is figyelsz.


Ebben az évben már számos fitness rendezvényen kipróbálhatod! És jó hírem, hogy hamarosan országjáró Boost Training turné is indul! Jelenleg az újpesto Oxygen wellnes-ben már minden héten részt tudtok venni ezen az edzésen. Egyéb pontos helyszínnel és időponttal hamarosan jelentkezem a Facebook és Instagram oldalamon.

Mit eszik egy személyi edző reggelire?

Mert amit ők esznek, az számodra is hasznos lehet, már ha rendszeresen edzel, és fontos az egészséged és az alakod!

Ez sokkolni fog, ha azt hiszed, hogy a smoothie-tól lefogysz!

Az utóbbi évek egyik kedvenc reggelije/nasija a smoothie: lehet gyümölcsös, proteines, akár zabos is, de abban megegyezhetünk, hogy mindenki azt hiszi, ez szuperegészséges és diétás is. Ha te is így vagy vele, sokkolni fog az a kalóriaszám, ami egy átlagos smoothie-ban megtalálható!

Nem csak egészségtelen lehet a gyorsétel

Pillanatok alatt készülő ételekből is létaznek "tízpontosak".

2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál

Tavaly online áruházat nyitott, idén szupermarketet ad át Magyarországon a többcsatornás kereskedőlánc.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft