Közösségben az erő, avagy miért jobb, ha van egy társunk az edzésben

Közösségben az erő, avagy miért jobb, ha van egy társunk az edzésben

Kayla Itsines magyar követői, a Hungarian BBG girls két tagja, Réka és Herta most megmutatják, miért is olyan jó a barátnőtökkel edzeni!
Olvasd el ezt is!

Mindannyiunkkal megtörtént már, hogy elveszítette motivációját, ha edzésről volt szó. Néha nehezen vesszük rá magunkat, időbe telik, hogy kitaláljuk, mit is eddzünk, milyen testrészünket mozgassuk meg és milyen ismétlésszámmal végezzük a gyakorlatokat. Szerencsére, ott van nekünk kedvenc online fitness motivátorunk, az ausztrál személyi edző, Kayla Itsines, akinek 12 hetes Bikini Body Guide (BBG) – másnéven Sweat with Kayla (SWK) – nevű programja tökéletes támpontként és követhető edzéstervként szolgál.

Számunkra az edzésprogram és a gyakorlatsor adott; az idő, ami rendelkezésünkre áll: az a bizonyos 28 perc magas intenzitású pliometrikus tréning, amibe mindent beleadunk. De mégis, vannak napok, amikor még mi, igazi BBG lányok sem érezzük azt a kicsattanó erőt és motivációt, hogy 100% odaadással álljunk neki az erősítő edzésnek. Ilyenkor a legjobb varázsszer közösségünk motiváló ereje, no meg persze, ha valakivel együtt tudunk edzeni.

Íme 5+1 a millió okból, amiért kifejezetten jó, ha van egy “workout buddy”-nk:


  1. Motiváló erő
    Egyszerű a képlet: ketten vagytok, előre megírt feladatsor, tudjátok mi a dolgotok, hány kört és ismétlést kell végig csinálnotok; elkezditek egyszerre, és amint valamelyikőtök lemarad vagy már épp feladná, a másik csak annyit mond: “gyere, már csak öt ismétlés” és ezzel a fél mondattal vissza tud hozni a ritmusba, így újra mindent beleadva mehet az edzés!

  2. Szabályos kivitelezés
    Ismerős, mikor minden fekvőtámasznál oldalra fordított fejjel, a legközelebbi tükörből próbálod nézni, hogy egyenes-e a hátad, nem dől-e be a csípőd vagy, hogy épp milyen mélyről nyomod ki magad?! Pedig mennyivel egyszerűbb is a dolgod, mikor nem kell folyamatosan nézelődnöd, mert az edzőtársad ott van, hogy két fekvő között odaszóljon neked: “testtartás!”

  3. Trükkök, tippek attól, aki igazán ismer
    Barátainkkal a hétköznapi életben is szeretünk egymásnak átadni jól bevált szokásokat, miért lenne ez másképp az edzések során? Bár online is rengeteg hasznos tanácsot olvashatunk, amik valóban megkönnyítik és hatékonyabbá is teszik az edzéseinket, mégis, ha olyan személytől hallunk praktikákat, akik jól ismernek minket, az biztosan célba ér. Egy közös edzés során egymás rutinja szem elé kerül, bátran lessétek el a tuti trükköket!

  4. Ha megígérted, ott leszel
    Ugye, ugye. Ha megbeszélitek, hogy közösen mentek edzeni, biztos, hogy szembeszállsz a fáradtsággal, mikor megszólal benned a kisördög, hogy “ma ne menj, majd holnap bepótolod”. Ha már tudod, hogy az edzőtársad lassan a cipőjét köti, akkor nagy lesz a motivációd, hogy te is beállj mellé a sorba, hiszen nem hagyod cserben csak azért, mert egy kicsit elfáradtál. Hidd el, már az öltözőben két jó sztorival feldobjátok majd egymás hangulatát és új lendülettel jöhet az edzés!

  5. Együtt lenni jó
    A rohanós hétköznapokban sokszor nehezen oldjuk meg, hogy a barátainkkal is töltsünk egy kis időt, de jó hírünk van: az edzőterem mindkettőtöket tárt karokkal vár! Ez az egyszerű érv már önmagában elég arra, hogy legyen egy workout buddy-d, akivel ráadásul csak úgy repül az idő – na jó, azt a 28 BBG-percet minden bizonnyal egy órának érzitek majd – de előtte és utána garantáltan sokkal jobban telik majd.

  6. +1 Páros gyakorlatok
    Kicsit viccesen hangzik, de igenis léteznek olyan gyakorlatok melyek közben hasznosan fejlődik mind saját, mind pedig edzőtársunk izomzata – és közben még jól is szórakozunk. Az a bizonyos gyilkos plank sem olyan rossz, ha közben pacsiztok a barátnőddel – na jó, igazából úgy még nagyobb kihívás!

Mutatunk is pár ilyen feladatot:

Nézd meg a galériánkat>6 kép
Páros gyakorlatok BFF-eknek

Ha Te is szeretnéd átélni a BBG életérzést, akkor 2017. március 31-én köztünk a helyed! A meetup részleteiért kattints az esemény Facebook oldalára!


Köszönjük a helyszínt a Fitness & Health Club by Marriott Budapestnek, a PureBoostX cipőt és ruhákat pedig az adidasnak.

Ebben az edzésben hisz Nyári Dia: a Barátok közt szépsége elárulta, neki mi válik be

Nyári Dia sportos, izmos lány, aki nagyon sokat tesz azért, hogy mindig jó formában legyen. A Joy.hu sorozatában ezúttal a Barátok közt sztárja mondja el, neki mi válik be, ha edzésről és étkezésről van szó.

5 kaja, amit ne fogyassz, ha szeretnél teherbe esni

A babaprojekt van porondon? Akkor bizony iktasd ki az alábbi ételeket a menüdből:

5 érdekesség a ritmikus gimnasztikáról

Szépség, harmónia és dinamizmus. Három jelző, amelyek elsőként eszünkbe jutnak, ha a ritmikus gimnasztika gyakorlatokat kísérjük figyelemmel. A balett és gimnasztikai elemeket ötvöző sportág káprázatos látvány kíséretében mozgatja meg a sportoló minden porcikáját. Bár eredete egészen az ókori Egyiptomig vezethető vissza, a versenysportok között kevesebb mint száz éve van jelen, történetében pedig számos érdekesség bújik meg, amelyből most ismertetünk is néhányat.

Előfizetés

Csatlakozz Hozzánk!


Ebben az edzésben hisz Nyári Dia: a Barátok közt szépsége elárulta, neki mi válik be
Nyári Dia sportos, izmos lány, aki nagyon sokat tesz azért, hogy mindig jó formában legyen. A Joy.hu sorozatában ezúttal a Barátok közt sztárja mondja el, neki mi válik be, ha edzésről és étkezésről van szó.
A szülés utáni testet tisztelni kellene: kiakadt az újdosült anyuka, mert roppant kínos helyzetbe került
A közösségi oldalán fakadt ki a fiatal édesanya!

Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Fizess elő a Shape-re lapszámonként 595 Ft helyett 333 Ft-ért!

Csak 999 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!