Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!
Előfizetek

Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!

Simon Szimonetta fitneszedző most abban lesz a segítségedre, hogy tüntetheted el a melltartópánt és bikinifelső körüli hájacskákat!
Olvasd el ezt is!

Nincs is annál idegesítőbb érzés, amikor a boltban kell hagynod álmaid bikinijét, mert a felső része nem éppen a legelőnyösebb választás az itt-ott kibuggyanó zsírpárnák miatt. Van még egy kis idő nyárig, vágj bele most és dolgoztasd heti rendszersséggel hátizmaidat. Tudom, hogy sokan a comb-fenék-has kombót helyezitek előtérbe, de nem szabad megfeledkezni a hátizmok erősítéséről sem. Főleg azoknál kiemelten fontos, akik ülőmunkát végeznek!


Nincs olyan hátizom gyakorlat, ami önmagában eltűntetné a háthurkákat. Viszont egy szuper étrenddel, rendszeres kardió edzésekkel és megfelelő folyadékbevitellel kombinálva elérheted a kívánt nyári formát. Jó hír, hogy léteznek olyan gyakorlatok, melyekkel pár hét alatt tónusosabbá tudod varázsolni ezt a területet.


Íme néhány a kedvenc hátfeszesítő gyakorlataim közül, ami pont azt a kritikus részt dolgoztatja meg, ami a melltartód szomszédságában van:

  • Mielőtt nekilátnál az edzésnek, mindig szánj 8-10 percet a bemelegítésre!

  • Az első gyakorlatnál válassz akkora súlyt, amivel biztonságosan végre tudod hajtani a gyakorlatot! Ügyelj végig az egyenes hátra, fejed pedig ne lógasd! Kedzőként dolgozz súly nélkül vagy pici kézisúlyzóval. Ebből bátran végezhetsz 15-20 ismétlést 4 körben!

  • A keretnél történő gyakorlatoknak csak haladók álljanak neki! Ha régóta vágyad a húzódzkodás, akkor ezek hosszas gyakorlásával és fokozatos nehezítésével meg tudod alapozni.

Csinálj egy képet magadról edzés közben, töltsd fel az Instagramra a #szimimondta hashtaggel, hogy Szimi és a Shape csapata is láthassa, mennyire fitt vagy!

Woodstock-idézés a nagyvárosban

Inspiráló alapok és pajkos hippi stílus a Promod nyári kollekciójában

Szabad edzeni, ha megjön? Ez a fitneszes csaj tudja a választ!

Egy hónapban bizony van pár nap, amikor lehet, hogy még az edzés sem esik jól... Vajon ilyenkor szabad sportolni – vagy jobb a pihenés?

Soha többé narancsbőr! 5 dolog, amit betartottam a cél érdekében

A bikiniszezon közeledtével a narancsbőrkérdés ismét előtérbe kerül, és jó, ha tudod, sosem késő felvenni a kesztyűt!

Kezdőként is a kihívásokat keresed? A runaddict-et neked találták ki!

Ha most ismerkedsz a futással és szeretnéd magad még motiváltabbá tenni, akkor érdemes csekkolnod a legújabb appot a futóalkalmazások piacán, a runaddict-et.

Kezdőként is a kihívásokat keresed? A runaddict-et neked találták ki!

Ha most ismerkedsz a futással és szeretnéd magad még motiváltabbá tenni, akkor érdemes csekkolnod a legújabb appot a futóalkalmazások piacán, a runaddict-et.

Előfizetés

Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Fizess elő a Shape-re lapszámonként 595 Ft helyett 333 Ft-ért!

Csak 999 Ft