Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!
Előfizetek

Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!

Simon Szimonetta fitneszedző most abban lesz a segítségedre, hogy tüntetheted el a melltartópánt és bikinifelső körüli hájacskákat!
Olvasd el ezt is!

Nincs is annál idegesítőbb érzés, amikor a boltban kell hagynod álmaid bikinijét, mert a felső része nem éppen a legelőnyösebb választás az itt-ott kibuggyanó zsírpárnák miatt. Van még egy kis idő nyárig, vágj bele most és dolgoztasd heti rendszersséggel hátizmaidat. Tudom, hogy sokan a comb-fenék-has kombót helyezitek előtérbe, de nem szabad megfeledkezni a hátizmok erősítéséről sem. Főleg azoknál kiemelten fontos, akik ülőmunkát végeznek!


Nincs olyan hátizom gyakorlat, ami önmagában eltűntetné a háthurkákat. Viszont egy szuper étrenddel, rendszeres kardió edzésekkel és megfelelő folyadékbevitellel kombinálva elérheted a kívánt nyári formát. Jó hír, hogy léteznek olyan gyakorlatok, melyekkel pár hét alatt tónusosabbá tudod varázsolni ezt a területet.


Íme néhány a kedvenc hátfeszesítő gyakorlataim közül, ami pont azt a kritikus részt dolgoztatja meg, ami a melltartód szomszédságában van:

  • Mielőtt nekilátnál az edzésnek, mindig szánj 8-10 percet a bemelegítésre!

  • Az első gyakorlatnál válassz akkora súlyt, amivel biztonságosan végre tudod hajtani a gyakorlatot! Ügyelj végig az egyenes hátra, fejed pedig ne lógasd! Kedzőként dolgozz súly nélkül vagy pici kézisúlyzóval. Ebből bátran végezhetsz 15-20 ismétlést 4 körben!

  • A keretnél történő gyakorlatoknak csak haladók álljanak neki! Ha régóta vágyad a húzódzkodás, akkor ezek hosszas gyakorlásával és fokozatos nehezítésével meg tudod alapozni.

Csinálj egy képet magadról edzés közben, töltsd fel az Instagramra a #szimimondta hashtaggel, hogy Szimi és a Shape csapata is láthassa, mennyire fitt vagy!

Mit eszik egy személyi edző reggelire?

Mert amit ők esznek, az számodra is hasznos lehet, már ha rendszeresen edzel, és fontos az egészséged és az alakod!

Ez sokkolni fog, ha azt hiszed, hogy a smoothie-tól lefogysz!

Az utóbbi évek egyik kedvenc reggelije/nasija a smoothie: lehet gyümölcsös, proteines, akár zabos is, de abban megegyezhetünk, hogy mindenki azt hiszi, ez szuperegészséges és diétás is. Ha te is így vagy vele, sokkolni fog az a kalóriaszám, ami egy átlagos smoothie-ban megtalálható!

Nem csak egészségtelen lehet a gyorsétel

Pillanatok alatt készülő ételekből is létaznek "tízpontosak".

2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál

Tavaly online áruházat nyitott, idén szupermarketet ad át Magyarországon a többcsatornás kereskedőlánc.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft