Amit egy csajnak is tudnia kell: a tökéletes fekvőtámasz
Előfizetek

Amit egy csajnak is tudnia kell: a tökéletes fekvőtámasz

Ha eddig tartottál ettől a gyakorlattól, itt az idő megbarátkozni vele! Simon Szimonetta fitneszedző most elárulja, mire kell figyelned, és miért olyan hasznos.
Olvasd el ezt is!

Nézzük csak, miért tartunk annyira azoktól a fránya fekvőtámaszoktól...

Sokan félünk megedzeni a mellizmainkat arra hivatkoza, hogy eltűnik a mellünk. Ez az egyik oka, hogy a fekvőtámaszokat is lelkesen hanyagoljuk, pedig a mellek nem lesznek se kisebbek se nagyobbak tőlük. Viszont van egy jó hírem: tónusosabbá válnak! Amikor a mellkal izmait eddzük, akkor értelemszerűen az izmok dolgoznak, nem pedig a felette lévő zsírszövet. És, ha jól csináljuk, kevésbé ereszkednek meg a későbbiekben!

Van, hogy visszagondolunk a tesi órai rossz emlékekre, vagy sokan egyet sem tudtunk soha megcsinálni, és a sikerélmény hiánya miatt nem is szeretnénk hallani róla. Pedig nem létezik olyan nő, aki képtelen lenne rá, csak az alapoktól kell elkezdeni.


5 alap fekvőtámasz lépésről lépésre:

Ezeknek a variációknak óriási haszna van. Megtanít minket az alapokra és a helyes kivitelezésre. Az izomzatunk idővel fokozatosan hozzá fog szokni a terheléshez. Kitartó munkával pedig hamar eljutunk az alap fekvőtámaszig, amit utána kedvünkre variálhatunk és nehezíthetünk.

Végezz a számodra kivitelezhető változatból 12-15 ismétlést 4 körben! Fontos, hogy közben tarts fél perc pihenőt!Bátran csinálhatod hetente kétszer is.

A fekvőtámasz az egyik legjobb összetett gyakorlat, ami minden egyes porcikánkra nagyszerű hatást gyakorol. Erősíti az ízületeket, inakat és a fénypont, hogy zsírt is éget. Ráadásul a mellizom edzése nőknél is fontos. Akkor lesz harmónikus a testfelépítésünk, ha minden izomcsoportra edzünk. Nem a legalapvetőbb, de fejlettsége kihat más izomcsoportok munkájára is.


Amire figyelj:

Már a kiinduló helyzetben is dolgozik szinte az összes porcikánk.Helyezkedjünk el a földön, tenyerünkön és a lábujjainkon támaszkodjunk. Fejünk ne lógjon, nyakunk legyen a gerinc természetes vonalának meghosszabbítása. Ujjaink nézzenek előre a kar pedig a váll alatt helyezkedjen el. A kiinduló helyzetnél és a karhajlításnál is tartsuk feszesen a tözs és láb izmait. Csípőnk ne essen be, és ne is emeljük túl magasra. Ne homorítsunk és ne is domborítsunk! Hasizmainkat tartsuk végig megfeszízve!

Nyomj le te is egy fekvőtámaszt, tölts fel róla képet az Instagramra, és használd a #SZIMIMONDTA hashtaget!

Mit eszik egy személyi edző reggelire?

Mert amit ők esznek, az számodra is hasznos lehet, már ha rendszeresen edzel, és fontos az egészséged és az alakod!

Ez sokkolni fog, ha azt hiszed, hogy a smoothie-tól lefogysz!

Az utóbbi évek egyik kedvenc reggelije/nasija a smoothie: lehet gyümölcsös, proteines, akár zabos is, de abban megegyezhetünk, hogy mindenki azt hiszi, ez szuperegészséges és diétás is. Ha te is így vagy vele, sokkolni fog az a kalóriaszám, ami egy átlagos smoothie-ban megtalálható!

Nem csak egészségtelen lehet a gyorsétel

Pillanatok alatt készülő ételekből is létaznek "tízpontosak".

2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál

Tavaly online áruházat nyitott, idén szupermarketet ad át Magyarországon a többcsatornás kereskedőlánc.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft