A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!
Előfizetek

A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!

Képtelen vagy rávenni magad arra, hogy rendszeresen sportolj ebben a hűvös, nyálkás, sötét időszakban? Nem vagy egyedül! Ezért segítségül hívtuk Fit.Love.Rékát az Instagram egyik legmotiválóbb fitneszcsajsziját, hogy árulja el a tippjeit!

Beköszöntött az ősz, a levegő rohamosan hűl, amikor reggel sötétben indulsz és érsz haza, plusz a nyár is borzasztóan messze van – tehát a tökéletes bikinibody elérése sem motivál még különösebben. Ilyenkor még nehezebb rávenni magunkat a mozgásra, hiszen a testünk készülne téli álmot aludni és másra se vágyunk, mint kötött pulcsiban bevackolni magunkat és tányér sütivel a kedvenc sorozatunk elé. De van néhány tippem, amivel számomra sokkal egyszerűbb kimozdulni, és remélem, hogy neked is hasznos lesz:

1) Fuss valakivel!

Amikor egyedül nem vennéd rá magad, hogy elindulj, érdemes futótársat keresned. Ha magad miatt nem is, azért biztosan felveszed a futócipőd, mert megbeszéltétek előre. Kölcsönösen tudjátok egymást húzni, motiválni és közben akár beszélgethettek is egy jót. Az őszi-téli időszak nem a rekordok megdöntéséről szól, sokkal inkább a rendszerességről, hogy ilyenkor se állj le teljesen!


2) Közösségi futások

Egyre több közösségi futás van rendszeresen a fővárosban. Ilyen például a Kvázibárki, a RunTogether vagy a BudapestRunningProject, vagy a NikeFutó Klub és a Playmax ingyenes futóedzései. A közös edzésekkel hozzásegítsük egymást a legjobb teljesítmény eléréséhez és együtt fejlődhetünk hétről-hétre.


3) Csoportos órák

A paletta a spinningtől a zumbáig, a cross edzéseken át a kiscsoportos személyes edzésig végtelen. Fogd kézen a barátnőd és látogassatok el az egyik terembe, próbáljatok ki új órákat is! Ugye jobb buli, mint otthon, egyedül tornázni?

4) Virtuális fitt család

Ha mégsem mozdulnál ki, rengeteg inspirációt szerezhetsz a közösségi média felületekről. Egyrészt kedvenc fitnesz edzőink, modelljeink vagy bloggereink mindennapjait nyomon követhetjük Facebookon vagy Instagramon, amiből plusz motivációt és erőt nyerhetünk nap mint nap. Másrészt a különböző edzésformáknak (BBG, Zóna edzés, Futócsoportok stb.) vannak csoportjaik, így ha épp a válladon ülő kisördög és kisangyal nagy harcban vannak, hogy megmoccanj-e ma, csak felkukkantasz valamelyik oldalra és pár poszt után te is meggyőzöd magad, hogy ha nekik megy, akkor neked is, ugye?


5) Nevezz be már most valamilyen versenyre!

Számos sportban kipróbálhatod magad versenyhelyzetben is – legyen szó futásról, biciklizésről, crossFitről vagy triatlonról. Ha már most befizetsz valamilyen konkrét eseményre, sokkal motiváltabb leszel, hogy rendszeresen és lelkiismeretesen végrehajtsd az edzéstervet.


Fit.Love.Réka mindennapjait nem csak az Instagramon, de a Facebookon is követheted IDE kattintva!


Egy kis szauna lecke következik

Egyre népszerűbbek a szeánszok, egyre többen járnak. De vajon tudjuk, hogyan kell viselkedni ott?

Rajongsz a kókuszvízért? Vigyázz, mert nem olyan egészséges, mint hiszed!

Imádod a kókuszvizet, mert finom és egészséges? Akkor nem árt tudnod még valamit a kedvenc hozzávalódról!

Egészségesen étkezel, tartod a diétádat, de egy dekát sem fogysz? Lehet, hogy te is ezt rontod el!

Mindent, de tényleg mindent megteszel azért, hogy leadj pár kilót, ám csak nem akar sikerülni a dolog?

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft