A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!
Előfizetek

A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!

Képtelen vagy rávenni magad arra, hogy rendszeresen sportolj ebben a hűvös, nyálkás, sötét időszakban? Nem vagy egyedül! Ezért segítségül hívtuk Fit.Love.Rékát az Instagram egyik legmotiválóbb fitneszcsajsziját, hogy árulja el a tippjeit!

Beköszöntött az ősz, a levegő rohamosan hűl, amikor reggel sötétben indulsz és érsz haza, plusz a nyár is borzasztóan messze van – tehát a tökéletes bikinibody elérése sem motivál még különösebben. Ilyenkor még nehezebb rávenni magunkat a mozgásra, hiszen a testünk készülne téli álmot aludni és másra se vágyunk, mint kötött pulcsiban bevackolni magunkat és tányér sütivel a kedvenc sorozatunk elé. De van néhány tippem, amivel számomra sokkal egyszerűbb kimozdulni, és remélem, hogy neked is hasznos lesz:

1) Fuss valakivel!

Amikor egyedül nem vennéd rá magad, hogy elindulj, érdemes futótársat keresned. Ha magad miatt nem is, azért biztosan felveszed a futócipőd, mert megbeszéltétek előre. Kölcsönösen tudjátok egymást húzni, motiválni és közben akár beszélgethettek is egy jót. Az őszi-téli időszak nem a rekordok megdöntéséről szól, sokkal inkább a rendszerességről, hogy ilyenkor se állj le teljesen!


2) Közösségi futások

Egyre több közösségi futás van rendszeresen a fővárosban. Ilyen például a Kvázibárki, a RunTogether vagy a BudapestRunningProject, vagy a NikeFutó Klub és a Playmax ingyenes futóedzései. A közös edzésekkel hozzásegítsük egymást a legjobb teljesítmény eléréséhez és együtt fejlődhetünk hétről-hétre.


3) Csoportos órák

A paletta a spinningtől a zumbáig, a cross edzéseken át a kiscsoportos személyes edzésig végtelen. Fogd kézen a barátnőd és látogassatok el az egyik terembe, próbáljatok ki új órákat is! Ugye jobb buli, mint otthon, egyedül tornázni?

4) Virtuális fitt család

Ha mégsem mozdulnál ki, rengeteg inspirációt szerezhetsz a közösségi média felületekről. Egyrészt kedvenc fitnesz edzőink, modelljeink vagy bloggereink mindennapjait nyomon követhetjük Facebookon vagy Instagramon, amiből plusz motivációt és erőt nyerhetünk nap mint nap. Másrészt a különböző edzésformáknak (BBG, Zóna edzés, Futócsoportok stb.) vannak csoportjaik, így ha épp a válladon ülő kisördög és kisangyal nagy harcban vannak, hogy megmoccanj-e ma, csak felkukkantasz valamelyik oldalra és pár poszt után te is meggyőzöd magad, hogy ha nekik megy, akkor neked is, ugye?


5) Nevezz be már most valamilyen versenyre!

Számos sportban kipróbálhatod magad versenyhelyzetben is – legyen szó futásról, biciklizésről, crossFitről vagy triatlonról. Ha már most befizetsz valamilyen konkrét eseményre, sokkal motiváltabb leszel, hogy rendszeresen és lelkiismeretesen végrehajtsd az edzéstervet.


Fit.Love.Réka mindennapjait nem csak az Instagramon, de a Facebookon is követheted IDE kattintva!


Kifaggattuk Rubint Rékát: így veszi rá a gyermekeit az egészséges étkezésre!

Ha valaki, akkor Rubint Réka tudja, mi kell az egészséges táplálkozáshoz. Ő maga is nagyon tudatosan étkezik, figyel az ételek minőségére és mennyiségére. De vajon hogyan adja át a tudását a családjának? Mennyire étkezik tudatosan a Schobert család? Erről faggattuk a fitneszkirálynőt.

Jennifer Aniston bevallotta: ez volt a legnagyobb szépségbaki, amit valaha elkövetett

Pedig ha valaki, ő aztán nagyon képben van arról, mit szabad és mit nem...


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is. Előfizetésed mellé három hónapon át JOY magazint is kapsz, többek közt a kuponos magazinunkat is.

Csak 2880 Ft