6 dolog, amit tegyél meg edzés előtt és után a jobb eredményért
Előfizetek

6 dolog, amit tegyél meg edzés előtt és után a jobb eredményért

Nem csak az a fontos, hogy mit sportolsz, hanem az is, hogy mit csinálsz előtte vagy utána! Ha betartod ezt a 6 dolgot, sokkal hatékonyabbá válik az edzés!
Olvasd el ezt is!

Előtte

  1. Aludj eleget: egy igazán hasznos fitneszprogram alapvető része a megfelelő pihenés és alvás. Csak egy kipihent test tud jól dolgozni, alvás nélkül felborul a hormonháztartásod, nagyobb eséllyel sérülsz le, így nem tudod kihozni a magadból maximumot. Ha nem megy a 7 vagy 8 óra, akkor is legyen meg legalább a 6 és fél, máskülönben inkább hagyd ki az aznapi tréninget!

  2. Hidratálj: Az edzés alatt sok vizet kiizzadsz, ezért már előre fel kell töltened a szervezetedet. Ettől energikusabb leszel, és könnyebben dolgoznak az izmaid és az ízületeid.

  3. Válassz egy jó snacket: Ha nem eszel semmit, és nincs benned üzemanyag, nem tudsz a maximumon pörögni. Válassz valami olyat, amiben van egy kis fehérje, és egészséges szénhidrát, például egy fél banánt mandulavajjal!

Utána

  1. Nyújts alaposan: alapos nyújtás nélkül a tested nem regenerálódik megfelelően, amivel eléred, hogy szép lassan egyre rosszabb formába kerülj, így nem tudsz olyan keményen dolgozni, amivel célt érhetsz el.

  2. Újra kell a snack: 30-40 perccel az edzés után érdemes enned valami olyat, ami sok fehérjét és egy kevés szénhidrátot is magában rejt. Jöhet egy jó proteinturmix, vagy egy kis csirke salátával, mert ezek szuperül táplálják az izmaidat, így hamarabb látszik majd a fejlődés.

  3. Vegyél egy hűs fürdőt: Ha a megszokottnál hidegebb vízben zuhanyzol, azzal felgyorsítod a regenerálódást, megelőzheted az izomláz kialakulását, és még a bőrödet is feszesebbé teszed!
Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

Anyaként is fitten: avokádó, te csodás!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 reggeli szabály, amit ha betartasz, simán lepattanhat pár kiló

Minden nap reggelizel? Jól teszed, de hogy biztosan jól csináld, a következő dolgokra figyelj!

Ilyen a valósághű tetovált szemöldök!

A legújabb divat a sminktetoválásban a szálas szemöldök. Nem véletlenül.

Te is kontaktlencsét viselsz? Akkor erről a fontos dologról tudnod kell!

Szemüveg helyett kontaktlencsét hordasz? Akkor ugye te sem csinálod EZT?!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts velünk életmódot! Fél évre 999 Ft csupán az előfizetés!

Csak 999 Ft