A hiba, amitől a hasizom edzés hatástalan lesz
Előfizetek

A hiba, amitől a hasizom edzés hatástalan lesz

Ráadásul, hasizom edzés alatt ezt a hibát sokan elkövetik!
Olvasd el ezt is!

Ha azt érzed, hogy a nyakad kezd el fájni a hasizom edzés kellős közepén, azt hiheted, hogy oké, fáj, ez nem gond, el kell viselni. Viszont nem így van! Ha ezt érzed, az a helyzet, hogy kevésbé terheled a hasizmaidat, és a nyakaddal próbálod ezt kompenzálni. Ez akkor fordul elő leggyakrabban, ha a nagyobb hasizmok nem elég erősek – de sajnos nem is lesznek azok, ha továbbra is nyakból dolgozol. Ez a baki általában a felüléseknél, hasprésnél, és russian twistnél jelentkezik, amikor hanyatt vagy a talajon, és a felsőtestedet emelgeted. Bár ez hosszútávon nem okoz egészségügyi problémát a testedben, csupán annyit, hogy így kevésbé lesz hatásos a hasizom edzés. Ha szeretnéd elkerülni ezt a bakit, ezekre figyelj oda:

Olvasd el ezt is!
  1. Végezd helyesen a gyakorlatot
    Mindenképpen szorítsd le a derekadat a gyakorlat végzése közben, hogy amikor lefekszel, ne tudd betenni a talaj és a hátad közé a kezedet. Feszítsd meg az izmaidat, és a felsőtested egy egyenes vonal mentén emelkedjen meg. A tenyered a tarkódon, húzd hátra a könyököd, és a fejed felfelé nézzen!

  2. Ha nehéz a gyakorlat, ne a nyakaddal, hanem a kezeddel kompenzálj
    Amikor úgy érzed, hogy nem tudod helyesen elvégezni a gyakorlatot, mert nem vagy elég erős hozzá, ne azzal próbálj meg könnyíteni, hogy a nyakadat előrehúzod, hanem inkább a kezeddel segítsd feltolni a felsőtestedet.

  3. Válassz másik feladatot
    Ha egyelőre nem bírod helyesen elvégezni, válassz más típusú hasizom gyakorlatokat. Plankelj például, vagy teljes felülést válassz, mert itt kisebb teher nehezedik a nyakra!

  4. Kérd szakértő segítségét
    Kérd meg az egyik teremedzőt a konditeremben, hogy nézze meg, mit csinálsz rosszul, és tanítsa meg a helyes technikát. Talán egyedül nem érzel rá a feladat helyes és hatásos végrehajtására.
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezeket edd kardióedzés után
Olvasd el ezt is!
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft