Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!
Pexels.com
Előfizetek

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Elszántad magad, hogy lefogysz és formába lendülsz? Minden jól ment eddig, de most jött egy mélypont? Ne aggódj, nem vagy ezzel egyedül, a következő tippek viszont segíthetnek, hogy visszatalálj a helyes útra. Mert bizony az életmódváltás mindig is tele lesz buktatókkal, ezért meg kell tanulni kezelni ezeket.

  1. Tartható célokat tűzz ki
    Először mindig kisebb eredményeket célozz meg magadnak mind a sport, mind az étkezés tekintetében. Nagyobb lesz a sikerélményed, és kisebbet tudsz így csalódni, mintha hatalmas terveket tűzöl ki magadnak egyszerre.

  2. Fokozatosan növeld a tempót
    Az életmódváltás egy életre szól. Ha elhatároztad, hogy rendszeresen sportolni fogsz, akkor nem érdemes az elején totálisan kizsigerelni a szervezeted, mert egyrészt nagyon levert leszel, másrészt egy életre elmegy a kedved a testmozgástól. Először legyen meg az alapkondíciód, aztán lehet a keményebb edzésekre váltani szépen, fokozatosan.

  3. Keress egy szakembert
    Ha nem jutsz egyről a kettőre, és már úgy érzed, nem elég a tudásod és sok a kérdés a fejedben, akkor érdemes szakmai segítséget kérned. Nem szégyen kikérni egy személyi edző vagy egy táplálkozási szakértő véleményét. Azon túl, hogy biztos, hogy választ tudnak adni a kérdéseidre, még valószínűleg meg is fogják adni a kellő löketet, hogy tovább folytasd amit elterveztél.

  4. Barátkozz, vagy vidd magaddal egy barátod az edzőterembe
    Sokkal könnyebb úgy edzeni, ha van melletted egy segítő társ, aki tartja benned a lelket, vagy csak elkísér, hogy ne érezd magad egyedül. De miért ne nyithatnál te is mások felé? Ha szimpatikus valaki a teremben, nyugodtan szólítsd meg és ki tudja, lehet egy új barátság veszi kezdetét ezáltal.

  5. Válassz olyan sportot, ami boldoggá tesz!
    Sokszor és sokunkkal megesik,hogy egyszerűen egy idő után nem leled örömöt abban a bizonyos mozgásformában amit elkezdtél. Ilyenkor sincs probléma, válts olyan sportra, ami tetszik. Próbálj ki ingyenes nyílt napokat, nézz körbe, ez még ösztönözni fog, hogy még több sportot megismerj és megszeress.
Olvasd el ezt is!

Kövesd te is Évit az Instagramon, mert naponta oszt meg egészséges recepteket és egyéb életmódtippeket!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem