Anyaként is fitten: szuper immunerősítő tippek, mert nemsokára itt a tél!
Előfizetek

Anyaként is fitten: szuper immunerősítő tippek, mert nemsokára itt a tél!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Nemsokára beköszönt az igazi hideg, amikor, ha nem elég erős a testünk védekező képessége, könnyebben támadnak meg a kórokozók, baktériumok. Pár olyan apró tippet szeretnék megosztani veled, amik segíthetnek, hogy erősebbé tedd az immunrendszeredet!

Mozogj sokat!


A tél közeledtével sokan hajlamosak inkább "bekuckózni" otthon, de ilyenkor is jót tesz a szervezetnek a mozgás, az, ha a friss levegőn- természetesen jól beöltözve -nagyokat sétálunk. Ez nem csak a testet tölti fel energiával, de tökéletes stresszoldó, relaxáló tevékenység is.

Pótold a D-vitamint!

A hidegebb időszakban kevesebb napsugárzás éri az ember, ezáltal sokkal kevesebb D vitamin termelődik a szervezetben. Ez azonban pótolhatod különböző élelmiszerekkel: fogyassz tonhalat, lazacot, gombát, tojást. Ha a D-vitamin megfelelő mennyiségben található meg a szervezetben, akkor az az izmok megfelelő működéséhez is hozzájárul, valamint a csontok egészségére is hatással van.

Kép
forrás: GettyImages

3. Gyömbér, a " csodaszer"

Manapság már minden nagyobb élelmiszerüzletben megtalálható ez a fűszernövény, ami nem csak ételek kiváló ízesítője, de már gyógyhatását is elismerik. Gyomornyugtató hatása mellett használják az influenza megelőzésére is, gyulladáscsökkentő anyagokat is tartalmaz. Főzhetsz belőle teát, de akár nyersen is rágcsálhatod!

Kép
forrás: GettyImages

4. Fogyassz több zöldséget és gyümölcsöt!

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos részét kell, hogy képezze a zöldség-gyümölcs fogyasztás a napi étkezésben. Rengeteg vitamin és ásványi anyag található meg bennük. Ha teheted, kortyolj frissen facsart gyümölcsleveket, a C-vitamin pótlására nagyon jók a citrusfélék. Ízesítsd vele a teádat, vagy készíts belőlük smoothiekat.

5. Teázz!

Hidegben sokkal többen választ az ember meleg italokat, ezek közül is a teákat. A zöld tea jótékony tulajdonságairól már szinte mindenki hallott, rendszeres fogyasztásával kevésbé leszel fáradékony, és komoly mennyiségben találhatók meg benne ásványi anyagok, vitaminok. Jó választás tovább a kamillatea is, ami főképp gyulladáscsökkentő, görcsoldó, és izomlazító hatásairól is ismert.

Olvasd el ezt is!
Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

Anyaként is fitten: avokádó, te csodás!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 reggeli szabály, amit ha betartasz, simán lepattanhat pár kiló

Minden nap reggelizel? Jól teszed, de hogy biztosan jól csináld, a következő dolgokra figyelj!

Ilyen a valósághű tetovált szemöldök!

A legújabb divat a sminktetoválásban a szálas szemöldök. Nem véletlenül.

Te is kontaktlencsét viselsz? Akkor erről a fontos dologról tudnod kell!

Szemüveg helyett kontaktlencsét hordasz? Akkor ugye te sem csinálod EZT?!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts velünk életmódot! Fél évre 999 Ft csupán az előfizetés!

Csak 999 Ft