Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!
Előfizetek

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Az utóbbi években a média rengeteget foglalkozik a sport népszerűsítésével, sorra nyílnak az edzőtermek, egyre többen váltanak életmódot - ez nem véletlen. Az emberek kezdenek rájönni, hogy mennyire hasznos, ha beiktatják a testmozgást akár a napi vagy heti rutinjukba. Ha még nem sportolsz, szeretnék motivációt adni Neked ezzel a bejegyzéssel, mert ezernyi jótékony hatása van a rendszeres sportnak, amiből én szemezgettem most néhányat.

1. Karcsúsít, formál

Általában ez az első dolog, ami eszünkbe jut a testmozgással kapcsolatban, hiszen ha rendszeresen sportolunk, égetjük a felesleges kalóriákat, ezáltal kordában tudjuk tartani testsúlyunkat. Sőt, a mozgás abban is segít, hogy ne hízzunk el.

2. Segít a depresszió leküzdésében

Egyre több kutatás bebizonyítja, hogy azok között, akik rendszeresen mozognak, nagyon kevés a depresszióban szenvedő személy. Megvan erre is a magyarázat, miszerint a sport által endorfin nevű hormonok szabadulnak fel az agyunkban, aminek a hatása még órákkal a testmozgás után is érezhető.

3. Segít az alvászavarok leküzdésében

Szakértők szerint a nappali aktivitásunk kihat az éjszakai alvásunkra. Ha izmaink kellemesen elfáradnak edzés közben, akkor ezzel elősegíthetjük a nyugodt alvást. Arra azonban figyelj, hogy közvetlenül lefekvés előtt ne sportolj, mert a mozgás bizony felpörget, ezáltal nehezebb lesz elaludni. Az az ideális, ha alvás előtt 5-6 órával történik a testedzés.

4. Kreatívabb leszel tőle

Előfordult már veled is, hogy több órán keresztül dolgoztál vagy tanultál és úgy érezted, egyszerűen nem haladsz előre? Ilyenkor sokat segíthet, ha egy kicsit megmozgatod magad. Már egy negyed órás átmozgatás is felfrissíti nemcsak a testet, de az agyat is, és újult erővel folytathatod a napi feladataidat!

Kép
forrás: GettyImages

5. Motivál, célt ad

Sok olyan emberrel beszéltem már életem során, akinek a sport lett a mentsvára, vagy egyszerűen a sportnak köszönheti, hogy időről-időre új célokat tud kitűzni, ezáltal motivált lesz. Rengeteg olyan versenyre lehet nevezni manapság, amin nemcsak profi sportolók tudják megmérettetni magukat, hanem szimpla sportkedvelők is, és hatalmas örömet tud adni, ha a célt elérve - akár a részvétel miatt is - érem kerül a nyakunkba, bármilyen idővel is teljesítettük a távot.

6. Erősíti az immunrendszert

Szakértők szerint a rendszeres testmozgás erősíti a védekezőrendszerünket, hozzájárul az anyagcserénk gyorsításához, így gyorsabban tudnak távozni szervezetünkből a káros anyagok.

7. Jótékonyan hat az emésztésre

Hosszú lenne felsorolni, hogy a sport szervezetünk melyik részére van jótékony hatással. Ezek közül kiemelném az emésztést, hiszen sokan szenvednek emésztési problémák, illetve gyomorpanaszok miatt!

8. Javítja a szexuális életet

Felmérések szerint az egyik legjobb vágyfokozó a rendszeres testmozgás. Nem ámítás, sokan azok közül, akik rendszeresen edzenek, gyakrabban kívánják a testi együttlétet, valamint intenzívebben élik meg a szexuális élményeiket. A rendszeres testmozgás a merevedési zavarok megelőzésében is meghatározó!

Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

Mostantól a rántott hús sem tilos a fogyókúra alatt: isteni és egészséges panír receptek, amikért odáig leszel

Fogyózol, de ölni tudnál valami "rendes" kajáért, mondjuk egy jó kis rántott szeletért? Mostantól nem kell száműznöd ezt a finomságot az étrendedből, mert van pár egészséges verzió, amit bátran fogyaszthatsz – persze csak módjával!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

A legújabb fitt őrület: mogyoróvajpor

Tegye fel a kezét, aki imádja a mogyoróvajat!

Anyaként is fitten: avokádó, te csodás!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 reggeli szabály, amit ha betartasz, simán lepattanhat pár kiló

Minden nap reggelizel? Jól teszed, de hogy biztosan jól csináld, a következő dolgokra figyelj!

Ilyen a valósághű tetovált szemöldök!

A legújabb divat a sminktetoválásban a szálas szemöldök. Nem véletlenül.

Te is kontaktlencsét viselsz? Akkor erről a fontos dologról tudnod kell!

Szemüveg helyett kontaktlencsét hordasz? Akkor ugye te sem csinálod EZT?!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts velünk életmódot! Fél évre 999 Ft csupán az előfizetés!

Csak 999 Ft