Anyaként is fitten: kezdj bele az életmódváltásba! 7 tipp, amivel sikerülhet
Előfizetek

Anyaként is fitten: kezdj bele az életmódváltásba! 7 tipp, amivel sikerülhet

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

1. Határozd el magad!

Gondold át, miért szeretnél változtatni, mi zavar, esetleg egészségügyi oka van vagy csak esztétikai.

Jegyzetelj, írd fel egy papírra az életmódváltás lehetséges pozitívumait.

Sokan akkor buknak bele, amikor beleunnak, elvesztik a motivációjukat. Ez a kis emlékeztető segít átlendülni a holtpontokon és újult energiát adhat.

2. Ne rövidtávú fogyókúrákban gondolkozz!

Inkább változtasd meg a szokásaidat akár egy életre. 2008-ban határoztam el, hogy vége, elegem van a "zsírbörtönből", fitt, egészséges szeretnék lenni. Addig rengeteg diétával próbálkoztam, egy sem aratott hosszútávú sikert. Nem véletlenül. Miután letelt a fogyókúra időszaka, ugyanúgy visszaálltam a régi, rossz étkezésemre, ezért a kilók is ugyanúgy visszajöttek. Amióta gyökeresen megváltoztattam a hozzáállásom, tartom a súlyomat és még a két várandósságom alatt sem híztam el.

3. Reggelizz!

Miért fontos a reggeli? Egyrészt a a délelőtti fizikai és szellemi tevékenységünkhöz szükséges energiákat biztosítja, beindítja az anyagcserénket.

Kutatások bizonyítják, hogy azok, akik kihagyják a reggelit, nap közben többet nassolnak, ami hozzájárul a későbbi elhízáshoz.

Kép
forrás: GettyImages

4. Cseréld le a hagyományos alapanyagokat a konyhában!

Manapság rengeteg reform alapanyagokat forgalmazó üzletet találunk szerte az országban, de az interneten is bőségesen válogathatsz az egészséges konyhai élelmiszereket kínáló webáruházak között. Először viszont javaslom, hogy személyesen látogass meg egy ilyen jellegű boltot, hiszen az eladó segítségedre lesznek, ha kérdések merülnek fel a témával kapcsolatban.

5. Vezessd be a testmozgást a mindennapokba!

Az egészséges táplálkozás és a sport kéz a kézben jár. A rendszeres testmozgás oldja a szorongást, javítja a hangulatot, erősíti az immunrendszert, segít karban tartani a testet. Aki bevezeti a mindennapjaiba, úgy megszereti, hogy később el sem tudja képzelni az életét nélküle.

6. Pihenj eleget!

Az egészséges életmódhoz hozzátartozik a pihenés, a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás. Ha eddig ezt nem tetted, változtassk rajta, hiszen kipihenten sokkal hatékonyabb és aktívabb lehetsz mind fizikailag, mind szellemileg.

7. Mondj le káros szenvedélyeidről!

Úgy gondolom, hogy az egészséges életmódba egyáltalán nem illik bele a dohányzás, a drogfogyasztás. Az alkoholfogyasztást is mérsékeld, de a kávé és fekete tea ivást se vidd túlzásba! A zöld tea viszont remek megoldás lehet: hátráltatja az öregedés folyamatát és gátolja az elhízást is.

Kép
forrás: GettyImages
Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel egy kanál mézet

Ahogyan elérkeztek a hűvösebb napok, a kuckózós őszi esték, te is szívesebben kortyolsz meleg teát egy kis mézzel? Ez maradjon is így, hiszen a méz szuper dolog – de tudod, miért is érdemes fogyasztani?


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft