5 kaja, amit ne fogyassz, ha szeretnél teherbe esni
Előfizetek

5 kaja, amit ne fogyassz, ha szeretnél teherbe esni

A babaprojekt van porondon? Akkor bizony iktasd ki az alábbi ételeket a menüdből:

Magas higanytartalmú halak

A higany károsíthatja a baba idegrendszerét, és ha a teherbeesés előtti időszakban sok jut a szervezetedbe, akkor felhalmozódik, és hiába hagyod el a várandósság ideje alatt, a testedben jelen lesz. Kifejezetten kerüld a kardhalat, de a nagy szemű tonhalat is.

Transzzsírok

A transzzsírok gyulladásokat és inzulinrezisztenciát is okozhatnak, tönkreteszik az ereket, ezáltal nehezebben szívódnak fel a hasznos tápanyagok. Férfiaknál ez rossz hatással van a spermára, nőknél a szervezet egészséges működésére, így később a baba fejlődésére is. Így kerüld az olajban sült ételeket, mikrós popcornt, félkész ételeket!

Magas glikémiás indexszel rendelkező ételek

Ha szeretnél minél termékenyebb lenni, kerüld azokat a kajákat, amik nagy kiugrást okoznak a vércukorszintedben. Mert ez rossz hatással van a hormonjaidra, és így a peteérésedre is. Ezek a gyorsan felszívódó szénhidrátok, a fehér lisztből és cukorból készült ételek és a tej például.

Túl sok alkohol


Azt biztosan tudod, hogy a várandósság alatt nem szabad alkoholt fogyasztani, de már a tervezés alatt is jó lemondani róla, mert csökkenti a termékenységet, és fontos vitaminokat von el a szervezettől. Ha mégis iszol, válaszd a bort, és hetente nagyon maximum 6 italnál állj meg!

Nyers, állati eredetű termékek

Itt a sushi, tatár beefsteak jöhet például szóba. Ezek a fertőzések miatt kerülendőek fokozottan ebben az időszakban, és természetesen a babavárás ideje alatt is tiltólistások!

Egészségesen étkezel, tartod a diétádat, de egy dekát sem fogysz? Lehet, hogy te is ezt rontod el!

Mindent, de tényleg mindent megteszel azért, hogy leadj pár kilót, ám csak nem akar sikerülni a dolog?

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft