6 hack, amivel könnyíthetsz a nehéz napjaidon
Előfizetek

6 hack, amivel könnyíthetsz a nehéz napjaidon

A nehéz napokon sokan legszívesebben ki sem mozdulnánk otthonról és az egész napot ágyban töltenénk, puha párnák között, meleg takaróba burkozlóva. Ám sajnos a legtöbben nem tehetjük meg, hogy havonta 2-3 napot otthon töltsünk (ha csak a legrosszabb napokat is számoljuk).
Olvasd el ezt is!

A következő praktikák abban lehetnek segítségedre, hogy könnyebben átvészeld a nehéz napokat. Lehet, hogy némelyik tipp banális, de az tuti, hogy hatásos az összes:

Milyen ruhát válassz?

A legjobb, ha ilyenkor kerülöd a világos színű nadrágokat. Vegyél fel sötétkék vagy fekete farmert. Ha magas a dereka, az azért is jó, mert melegíti a hátad és a hasad is. A szoknyát is érdemes más napra tartogatnod, ha erős a vérzésed, nehogy kínos baleset történjen. Kényelmes, hosszú pulcsit vegyél fel, szintén amiatt, hogy a derekad melegen tartsa - ezt akár később a derekadra is kötheted. Ami a fehérneműt illeti, sokkal biztonságosabb a mamibugyi, mint a csipketanga, szóval inkább ezt válaszd a nehéz napokon (már csak azért is, mert ha valami rácsöppen, ezt legalább nem sajnálod annyira).

Betét dilemma

Ha nagyon zavar, hogy a wc-ben csörögve-zörögve tudod kinyitni a betéted, bontsd ki még otthon és úgy tedd a táskádba! Így halkabban elintézheted a cserét. Az is jó megoldás, ha kettőt ragasztasz egymásra, így sokkal könnyebb dolgod lesz, hiszen csak a felsőt kell leszedned és kidobnod. Ha máshol alszol és nem vittél éjszakára kifejlesztett betétet, akár kettőt is ragaszthatsz egymás mögé hosszában.

Gyógyír a fájdalomra

Az egyik leghatásosabb módszer a görcsök enyhítésére a melegítőpárna, amit már szinte bárhol beszerezhetsz - még lakberendezési üzletekben is tartanak ilyeneket. Ezt tedd a hasadra, vagy derekadra és pár perc alatt sokkal jobban érzed magad! Egyébként az ágymelegítő is jó ötlet erre a célra! Persze abban az esetben, ha nagyon erősek a görcseid, érdemes fájdalomcsillapítót bevenned már akkor, amikor elkezdődnek, így nem kell még 20-30 percig szenvedned.

Ne hanyagold el a külsőd!

Biztos, hogy lehangoltabb vagy a kelleténél és a hátad közepére kívánod az előtted álló napot, ám sokkal jobb lesz a kedved, ha kisminkeled magad, megcsinálod a hajad. Attól, hogy rosszul érzed magad, nem kell zombiként kinézned - ráadásul tuti jobb lesz a kedved, ha a tükörben meglátod, mennyire jól sikerült az a tusvonal.

Foltok ellen

Sokan tartanak attól is, hogy a lepedőt és takarót is összevérezik a menstruáció idején. Ilyenkor teríts magad alá egy törölközőt, hogy ha baleset történne, csak azt kelljen kimosni.

Figyelj a táplálkozásodra!

A vérzés során csökkenhet a vas mennyisége a szervezetedben, ezért a menzeszed alatt fogyassz spenótot és hüvelyeseket, például lencsét, babot és csicseriborsót. Hangulatjavítás gyanánt fogyassz étcsokit, akár málnával és áfonyával együtt, mivel ezek a bogyós gyümölcsök enyhítik az alacsony ösztrogénszint hatását.

Legközelebb vessétek be ezeket a tippeket! És kitartás, csajok!

Mit eszik egy személyi edző reggelire?

Mert amit ők esznek, az számodra is hasznos lehet, már ha rendszeresen edzel, és fontos az egészséged és az alakod!

Ez sokkolni fog, ha azt hiszed, hogy a smoothie-tól lefogysz!

Az utóbbi évek egyik kedvenc reggelije/nasija a smoothie: lehet gyümölcsös, proteines, akár zabos is, de abban megegyezhetünk, hogy mindenki azt hiszi, ez szuperegészséges és diétás is. Ha te is így vagy vele, sokkolni fog az a kalóriaszám, ami egy átlagos smoothie-ban megtalálható!

Nem csak egészségtelen lehet a gyorsétel

Pillanatok alatt készülő ételekből is létaznek "tízpontosak".

2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál

Tavaly online áruházat nyitott, idén szupermarketet ad át Magyarországon a többcsatornás kereskedőlánc.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft