Fit.Love.Réka 7 tippje, hogy a januári életmódváltás ne csak februárig tartson!
Előfizetek

Fit.Love.Réka 7 tippje, hogy a januári életmódváltás ne csak februárig tartson!

Januárban mindenki gőzerővel rohan a terembe kardiózni és eszeveszett diétázásba kezd... De hogy ne add fel az első nehézségnél? És hogyan tartson ki a kezdeti lendület az év végéig?

Ne diétázz, válts életmódot!

Manapság mindenki azonnal akar eredményeket, de ami ennél sokkal fontosabb: az egészségedért vágj bele, ne azért, mert fogyni akarsz. Iktasd ki az étrendendből a káros dolgokat: fehér lisztet, cukrot, üdítőket. Mindent el tudsz készíteni egészséges verzióban is, csak tudatosság kérdése az egész!

Fokozatosan!

Ne akarj azonnal 180 fokos fordulatot venni, mert a legtöbb kudarc oka ez. Egy hét után bevágod a kukába a zöldsalátád és rohansz egy BicMacért, mert úgy érzed, nem bírod ezt a kötöttséget. Ha az a típus vagy, aki nem bírja a gyökeres változásokat, akkor inkább fokozatosan hagyj el 1-1 rossz szokást: egyik héttől már ne fehér zsömlét vegyél, következő héttől mehetnek a cukros üdítők is a tiltólistára.

Magad miatt csináld!

Persze, hogy tetszeni akarsz a pasidnak/csajodnak is, de a legfontosabb, hogy benned legyen meg a késztetés, mert sokkal motiváltabbá tesz. Sokkal inkább kitartasz a magadnak tett ígéreted mellett, mintha más miatt csinálnád.

Reális céljaid legyenek

Ha komoly súlyfelesleged van, ne akarj azonnal fitness modell lenni – ha csak a tempós séta megy, ne akarj rögtön maratont futni. Célok, motiváció, hajtóerő mindig kell, de jó, ha a földön maradsz és elérhető, reális célkitűzésid vannak. Jó módszer lehet még, ha kicsi, apró „minicélokat” határozol meg, és így haladsz a végcél felé.

Ne hasonlítsd magad máshoz, és ne irigykedj a sikereikre!

A legfontosabb, hogy mindenki önmagán emelkedjen felül, hogy jobb legyen a tegnapi énjénél. Felesleges magad másokhoz hasonlítani, mindenki más, mindenkinek más az útja. Nem szabad rosszul érezned magad attól, hogy bezzeg XY mennyivel többet fut vagy kondizik, a lényeg, hogy te kilépj a komfortzónádból és tegyél magadért. A tested hálás lesz érte!

Ne keress kifogásokat!

Korán kelni és edzeni, este későn főzni és dobozolni a másnapi kaját: nem titok, ez sok lemondást és áldozatot követel olykor. Ha ez olyan egyszerű lenne, akkor mindenki ezt csinálná. Kifogásokat mindig lehet találni, de te legyél az, aki nem ismer lehetetlent!

Ne add fel!

Nem mindig jönnek látványosan az eredmények. Maradj türelmes és kitartó: a kemény munka mindig kifizetődik!

Olvasd el ezt is!
Egészségesen étkezel, tartod a diétádat, de egy dekát sem fogysz? Lehet, hogy te is ezt rontod el!

Mindent, de tényleg mindent megteszel azért, hogy leadj pár kilót, ám csak nem akar sikerülni a dolog?

Így is lehet ám csinálni: nincs fittebb mami Debreczeni Dórinál, aki nekünk elárulta, honnan ez a rengeteg energia

Bár tízezrek követik az Instagramon, Debreczeni Dóri sokkal több, mint egy csinos Insta-lány. A kisgyermekes anyuka rengeteget sportol, nagyon figyel az életmódjára, és nem lehet nem észrevenni, hogy abszolút kiegyensúlyozott életet él. Hogy mi a titok? Mégis honnan van ennyi energiája egy nőnek, aki anyuka, feleség és sportoló is a munkája mellett? Dóri ezekről mesélt a Joy.hu sorozatában.

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Fit for Life

Csak 999 Ft