3 dolog, amit minden nőnek meg kellene tennie szex után
Előfizetek

3 dolog, amit minden nőnek meg kellene tennie szex után

A bevetést rengeteg készülődés előzi meg, viszont az sem mindegy, mivel vezeted le az aktust.

A higiénia legyen mindig az első, hiszen a szex során sem vagy védve a baktériumok ellen. Nyugi, egyik tipp sem nehéz, sőt, némelyik igazán kellemes lesz!

1. Merülj el a fürdőben

Kép
forrás: europress

Amellett, hogy szuper kényeztetés és kipihenheted a maratoni lepedőakrobatika fáradalmait, egy fincsi kókuszolajos fürdő csodát tehet a bőröddel, akár odalent is, hiszen csökkenti az irritációt (ez pedig egyébként növeli az esélyt a fertőzések kialakulására).

2. Fogyassz probiotikumokban gazdag ételeket

Kép
forrás: europress

A joghurt és más, erjesztett ételek hozzájárulnak ahhoz, hogy egészséges maradj odalent, hiszen pontosan azok a jó baktériumok találhatók meg bennük, mint amik a hüvelyben is fellelhetőek.

3. Fő a kényelem!

Kép
forrás: europress

Ha túl vagy a fürdőn, hagyd, hogy a levegőn száradj meg, hiszen ezzel tovább csökkentheted a fertőzések kialakulásának esélyét. Utána pedig kerüld a szintetikus anyagokból készült alsóneműket, inkább válassz pamutot és vegyél fel egy kényelmesen szellős pizsamát!

Na, ugye, hogy ezek nem is olyan rossz dolgok? :)

Soha többé narancsbőr! 5 dolog, amit betartottam a cél érdekében

A bikiniszezon közeledtével a narancsbőrkérdés ismét előtérbe kerül, és jó, ha tudod, sosem késő felvenni a kesztyűt!

Kezdőként is a kihívásokat keresed? A runaddict-et neked találták ki!

Ha most ismerkedsz a futással és szeretnéd magad még motiváltabbá tenni, akkor érdemes csekkolnod a legújabb appot a futóalkalmazások piacán, a runaddict-et.

Kezdőként is a kihívásokat keresed? A runaddict-et neked találták ki!

Ha most ismerkedsz a futással és szeretnéd magad még motiváltabbá tenni, akkor érdemes csekkolnod a legújabb appot a futóalkalmazások piacán, a runaddict-et.

Mit esznek az RG-s lányok?

Az vagy, amit megeszel. Különösen igaz ez a mondás, ha sportolókról esik szó, hiszen az ő teljesítményüket döntően befolyásolhatja az, hogy mit és mennyit esznek. Kis Alexandra, Pigniczki Fanni és Váray Míra RG tornászaink már gőzerővel készülnek a budapesti ritmikus gimnasztika Európa-bajnokságra, most pedig azt is elárulták, hogy milyen étrendet követtek ahhoz, hogy május 19. és 21. között a legjobb formájukat mutassák a hazai közönség előtt.

Előfizetés

Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Fizess elő a Shape-re lapszámonként 595 Ft helyett 333 Ft-ért!

Csak 999 Ft