Párban fitten
Előfizetek

Párban fitten

Tornázz a szabadban! Legjobb barátnőddel a park bármelyik szegletét edzőteremmé varázsolhatjátok. A közös edzés hatásosabb,az alakformálás élvezetesebb, ráadásul a motivációd is a duplájára nő.
„Hajrá, na még egyszer , sikerülni fog!” Ha edzőpartnered ilyen szavakkal lelkesít, biztosan szárnyakat kapsz, nagyobb lelkesedéssel és élvezettel végzed a tornagyakorlatokat – és semmi esélyed a lazsálásra. A legfrissebb tudományos kutatások szerint ha párban edzel, kifejezetten hatásosabb lesz az eredmény, hiszen:
1. Az időpontokat kénytelen vagy szigorúan betartani, amennyiben a barátnőd is jelen van.
2. A közös motivációnak köszönhetően sokkal megfontoltabban és kitartóbban edzel.
3. Hála a folyamatos visszajelzésnek, mindig azonnal korrigálni tudod a hibáidat.
4. Számtalan olyan gyakorlat létezik, amit egyedül sehogyan sem tudnál végrehajtani. Összegezve: ha párban edzel, garantált a siker, vagyis a karcsú alak és a feszes izomzat!


SZEXI VÁLLAK
Ezekkel a gyakorlatokkal célzottan formálhatjátok a felsőtestet

Húzódzkodás
Keress egy stabil faágat. Fogd át alulról, és lassan húzd fel rá magad, amíg a karod derékszögbe nem hajlik. Lassan engedd vissza magad függésbe. Hagyd, hogy a barátnőd segítsen, amikor szükséges. 5-ször ismételjétek meg a gyakorlatot mindketten.

Kézfogás Helyezkedjetek el egymással szemben, fekvőtámaszban. A testsúly a jobb karra nehezedjen. Bal karotokat emeljétek fel és érintsétek össze a tenyereteket, majd szorítsátok egymáshoz. Rövid ideig maradjatok ebben a pozícióban. Ismét vegyetek fel fekvőtámasz helyzetet, majd hajtsátok végre a gyakorlatot jobb kézzel is. 15-ször ismételjétek meg a mozdulatsort, mindkét oldalon.

Padtámasz Üljetek egy padra, kezetekkel támaszkodjatok meg oldalt. A feneketeket kicsit emeljétek fel, és enyhén hajlított karral tartsátok meg a testsúlyotokat. Felváltva lendítsétek a magasba a jobb és a bal lábatokat. 15-ször ismételjetek.

Talicskázás
Egyikőtök helyezkedjen fekvőtámaszba, a másik pedig fogja meg és emelje fel a lábát. Most irány előre! Miközben egyikőtök a karizmain egyensúlyozva a kezével előrelépked, addig a másik a partner súlyával erősíti saját karizmait. Húsz lépés után cseréljetek.

Az edzésterv többi gyakorlatát megtalálod a Shape magazin szeptemberi számában.
Mit eszik egy személyi edző reggelire?

Mert amit ők esznek, az számodra is hasznos lehet, már ha rendszeresen edzel, és fontos az egészséged és az alakod!

Ez sokkolni fog, ha azt hiszed, hogy a smoothie-tól lefogysz!

Az utóbbi évek egyik kedvenc reggelije/nasija a smoothie: lehet gyümölcsös, proteines, akár zabos is, de abban megegyezhetünk, hogy mindenki azt hiszi, ez szuperegészséges és diétás is. Ha te is így vagy vele, sokkolni fog az a kalóriaszám, ami egy átlagos smoothie-ban megtalálható!

Nem csak egészségtelen lehet a gyorsétel

Pillanatok alatt készülő ételekből is létaznek "tízpontosak".

2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál

Tavaly online áruházat nyitott, idén szupermarketet ad át Magyarországon a többcsatornás kereskedőlánc.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk! Most fél áron fizethetsz elő a Shape-re!

Csak 999 Ft