Apró változtatások a mindennapjaidban, hogy észrevétlenül tudj fogyni
pexels.com
Előfizetek

Apró változtatások a mindennapjaidban, hogy észrevétlenül tudj fogyni

A cikk támogatója a Sió Light
Így is simán ledobhatsz pár kilót!

Nincs kedved véresen komolyan követni egyetlen fogyókúrás módszert sem, tele a padlás az ígéretekkel, a trükkökkel, a drasztikus, unalmas étkezésekkel? Meg tudunk érteni, viszont ha mégis úgy döntesz, hogy szeretnél pár plusz kilótól megszabadulni, akkor nincs mese: egy picit változtatnod kell az életeden!

Viszont jobb, ha hosszú távra tervezel, és nem egy hét alatt akarsz belefogyni az egy mérettel kisebb nyári ruhádba, így ugyanis biztos, hogy amit lefogytál, az vissza is kúszik pillanatok alatt.

De van ám megoldás: mindössze néhány tényleg apró, és abszolút tartható változtatást kellene bevezetned a mindennapjaidba, hogy pár hét alatt jobb formában lehess, mint valaha!

A mennyiséget figyeld!

Szeretsz enni, imádod a finom ételeket, és eszedbe sincs lemondani a kedvenc - általában hizlaló - fogásaidról? Nem akarunk rávenni, hogy szokj át a salátákra, viszont mostantól érdemes lenne figyelned a mennyiséget. Ha imádod a pörköltet nokedlivel, eheted, de csak egyszer szedj a tányérodra, és a szokottnál egy kicsit kisebb adagot. A túlevés egyébként sem tesz jót!

Alaposan rágj meg mindent!

Sokan abban hibáznak, hogy 5 percet szánnak egy-egy étkezésre, sietve bekapnak valamit, így hiába falták be hamar a vacsorát, még mindig éhesek maradnak. A trükk a következő: szánj mostantól sokkal több időt az étkezésre, minden falatot a szokottnál sokkal többször, lehetőleg harmincszor rágj meg. Így könnyebb a szervezetnek feldolgoni az ételt, plusz még javában enni fogsz, amikor a tested úgy érzi, megtelt és eleget ettél, ezzel pedig elkerülöd a túlevést is!

Nem mindegy, mit iszol!

Ha unod a vizet, jöhetnek a finom gyümölcslevek! Így nemcsak a folyadékpótlásra figyelsz oda, de vitamint is viszel be a szervezetedbe. Sőt, már kapható csökkentett cukortartalmú, vagy hozzáadott cukrot nem tartalmazó Light változat is, például a Sió is készít ilyeneket, amik nem csak isteniek, de az alakodra is jótékonyan hatnak. Az almafröccs például egy klasszikus nyári frissítő: ha összekeversz fél pohár almalevet ugyanennyi vízzel, dobsz bele 1-2 karika citromot, akkor tényleg egy szuper italt alkottál!

Fehér helyett barna

Ledobhatsz pár kilót úgy is, hogy minden reggelt a kedvenc péksütiddel kezded! Mindössze arra figyelj, hogy mostantól ne fehér lisztből készült édességet, hanem teljes kiőrlésű pékárút válassz. Ha nincs időd sütni, ma már a legtöbb pékségben kapni ilyesmiket, és lehet, hogy belefutsz 1-2 olyanban, ami nem ízlik, de hidd el, rengeteg helyen készítenek isteni, egészséges péksütiket!

A mozgás is kell!

Nem azt mondjuk, hogy mostantól a maratonra készülj vagy izzadj heti 5 órát a konditeremben, de a testnek tényleg szüksége van a mozgásra. Kezdésnek próbálkozz annyival, hogy többet gyalogolsz autózás helyett, ha csak 1-2 megállót utaznál busszal, akkor válaszd a sétát, és a liftet is tedd tiltólistára. Lehet, hogy ezek apró változtatásoknak tűnnek, viszont ezekhez sokkal jobban idomul a szervezet, mintha rögtön drasztikus dolgokba kezdenél bele.

Ha pedig lejön pár kiló, tuti, hogy motiválni fog a siker, és te magad döntesz úgy, hogy méginkább az egészséges életmód felé veszed az irányt!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

3 lapszám most csak 1500 Ft! Fizess elő 09.30-ig és a JOY-Napok kuponos lapszám is közte lesz!
Borító

Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem