Apró változtatások a mindennapjaidban, hogy észrevétlenül tudj fogyni
pexels.com
Előfizetek

Apró változtatások a mindennapjaidban, hogy észrevétlenül tudj fogyni

A cikk támogatója a Sió Light
Így is simán ledobhatsz pár kilót!

Nincs kedved véresen komolyan követni egyetlen fogyókúrás módszert sem, tele a padlás az ígéretekkel, a trükkökkel, a drasztikus, unalmas étkezésekkel? Meg tudunk érteni, viszont ha mégis úgy döntesz, hogy szeretnél pár plusz kilótól megszabadulni, akkor nincs mese: egy picit változtatnod kell az életeden!

Viszont jobb, ha hosszú távra tervezel, és nem egy hét alatt akarsz belefogyni az egy mérettel kisebb nyári ruhádba, így ugyanis biztos, hogy amit lefogytál, az vissza is kúszik pillanatok alatt.

De van ám megoldás: mindössze néhány tényleg apró, és abszolút tartható változtatást kellene bevezetned a mindennapjaidba, hogy pár hét alatt jobb formában lehess, mint valaha!

A mennyiséget figyeld!

Szeretsz enni, imádod a finom ételeket, és eszedbe sincs lemondani a kedvenc - általában hizlaló - fogásaidról? Nem akarunk rávenni, hogy szokj át a salátákra, viszont mostantól érdemes lenne figyelned a mennyiséget. Ha imádod a pörköltet nokedlivel, eheted, de csak egyszer szedj a tányérodra, és a szokottnál egy kicsit kisebb adagot. A túlevés egyébként sem tesz jót!

Alaposan rágj meg mindent!

Sokan abban hibáznak, hogy 5 percet szánnak egy-egy étkezésre, sietve bekapnak valamit, így hiába falták be hamar a vacsorát, még mindig éhesek maradnak. A trükk a következő: szánj mostantól sokkal több időt az étkezésre, minden falatot a szokottnál sokkal többször, lehetőleg harmincszor rágj meg. Így könnyebb a szervezetnek feldolgoni az ételt, plusz még javában enni fogsz, amikor a tested úgy érzi, megtelt és eleget ettél, ezzel pedig elkerülöd a túlevést is!

Nem mindegy, mit iszol!

Ha unod a vizet, jöhetnek a finom gyümölcslevek! Így nemcsak a folyadékpótlásra figyelsz oda, de vitamint is viszel be a szervezetedbe. Sőt, már kapható csökkentett cukortartalmú, vagy hozzáadott cukrot nem tartalmazó Light változat is, például a Sió is készít ilyeneket, amik nem csak isteniek, de az alakodra is jótékonyan hatnak. Az almafröccs például egy klasszikus nyári frissítő: ha összekeversz fél pohár almalevet ugyanennyi vízzel, dobsz bele 1-2 karika citromot, akkor tényleg egy szuper italt alkottál!

Fehér helyett barna

Ledobhatsz pár kilót úgy is, hogy minden reggelt a kedvenc péksütiddel kezded! Mindössze arra figyelj, hogy mostantól ne fehér lisztből készült édességet, hanem teljes kiőrlésű pékárút válassz. Ha nincs időd sütni, ma már a legtöbb pékségben kapni ilyesmiket, és lehet, hogy belefutsz 1-2 olyanban, ami nem ízlik, de hidd el, rengeteg helyen készítenek isteni, egészséges péksütiket!

A mozgás is kell!

Nem azt mondjuk, hogy mostantól a maratonra készülj vagy izzadj heti 5 órát a konditeremben, de a testnek tényleg szüksége van a mozgásra. Kezdésnek próbálkozz annyival, hogy többet gyalogolsz autózás helyett, ha csak 1-2 megállót utaznál busszal, akkor válaszd a sétát, és a liftet is tedd tiltólistára. Lehet, hogy ezek apró változtatásoknak tűnnek, viszont ezekhez sokkal jobban idomul a szervezet, mintha rögtön drasztikus dolgokba kezdenél bele.

Ha pedig lejön pár kiló, tuti, hogy motiválni fog a siker, és te magad döntesz úgy, hogy méginkább az egészséges életmód felé veszed az irányt!

Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem