Anyaként is fitten: szuper immunerősítő tippek, mert nemsokára itt a tél!
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: szuper immunerősítő tippek, mert nemsokára itt a tél!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Nemsokára beköszönt az igazi hideg, amikor, ha nem elég erős a testünk védekező képessége, könnyebben támadnak meg a kórokozók, baktériumok. Pár olyan apró tippet szeretnék megosztani veled, amik segíthetnek, hogy erősebbé tedd az immunrendszeredet!

Mozogj sokat!


A tél közeledtével sokan hajlamosak inkább "bekuckózni" otthon, de ilyenkor is jót tesz a szervezetnek a mozgás, az, ha a friss levegőn- természetesen jól beöltözve -nagyokat sétálunk. Ez nem csak a testet tölti fel energiával, de tökéletes stresszoldó, relaxáló tevékenység is.

Pótold a D-vitamint!

A hidegebb időszakban kevesebb napsugárzás éri az ember, ezáltal sokkal kevesebb D vitamin termelődik a szervezetben. Ez azonban pótolhatod különböző élelmiszerekkel: fogyassz tonhalat, lazacot, gombát, tojást. Ha a D-vitamin megfelelő mennyiségben található meg a szervezetben, akkor az az izmok megfelelő működéséhez is hozzájárul, valamint a csontok egészségére is hatással van.

Kép
forrás: GettyImages

3. Gyömbér, a " csodaszer"

Manapság már minden nagyobb élelmiszerüzletben megtalálható ez a fűszernövény, ami nem csak ételek kiváló ízesítője, de már gyógyhatását is elismerik. Gyomornyugtató hatása mellett használják az influenza megelőzésére is, gyulladáscsökkentő anyagokat is tartalmaz. Főzhetsz belőle teát, de akár nyersen is rágcsálhatod!

Kép
forrás: GettyImages

4. Fogyassz több zöldséget és gyümölcsöt!

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos részét kell, hogy képezze a zöldség-gyümölcs fogyasztás a napi étkezésben. Rengeteg vitamin és ásványi anyag található meg bennük. Ha teheted, kortyolj frissen facsart gyümölcsleveket, a C-vitamin pótlására nagyon jók a citrusfélék. Ízesítsd vele a teádat, vagy készíts belőlük smoothiekat.

5. Teázz!

Hidegben sokkal többen választ az ember meleg italokat, ezek közül is a teákat. A zöld tea jótékony tulajdonságairól már szinte mindenki hallott, rendszeres fogyasztásával kevésbé leszel fáradékony, és komoly mennyiségben találhatók meg benne ásványi anyagok, vitaminok. Jó választás tovább a kamillatea is, ami főképp gyulladáscsökkentő, görcsoldó, és izomlazító hatásairól is ismert.

Olvasd el ezt is!
5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem